Wat, heb je drie ogen?quote:
Plaats eens een foto van jou in pak, gaan wij oordelenquote:
Oeh jaquote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Plaats eens een foto van jou in pak, gaan wij oordelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:39 schreef Goodbye het volgende:
Is het tijd om foto's van je kont te plaatsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij ging het om de hond
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Jaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaquote:
quote:
Te laatquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en ik ben nog steeds niet lessebies, voor de vraag weer komt
I knew itquote:
Jaquote:
Neuh, troage verbinding, had nog geen refresh gezienquote:
Te laat met reden dan dusquote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, troage verbinding, had nog geen refresh gezien
Das correctquote:
Ll, kom dr maar in!quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
In je booty
Nee dankje, daar ben ik niet zo van
Begin maar eens zonderquote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
Met of zonder die kekke leren string?
Met dan maarquote:
Die met die twee bobbels?quote:
quote:
Ing ook denk ikquote:
Ik ben er net weer, moest ff bijkomen van de kekke leren string alvorens ik weer kon reagerenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben er net weer, moest ff bijkomen van de kekke leren string alvorens ik weer kon reageren
Hoezo, heb jij een foto in PM?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben er net weer, moest ff bijkomen van de kekke leren string alvorens ik weer kon reageren
Een man in een string, oh jakkiebahgadsiequote:
Nee, de MI was meer dan genoegquote:
Goffer Gb, wat heb je toch een schitterend koppie haarquote:
Een LEREN string ookquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een man in een string, oh jakkiebahgadsie
Heb jij een MI van Ll in string nu?quote:
Ja, waarom zou je als man zoiets dragenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een man in een string, oh jakkiebahgadsie
Voor je gay-loverquote:Op maandag 28 maart 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je als man zoiets dragen
Hihihi, thanksquote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goffer Gb, wat heb je toch een schitterend koppie haar![]()
En een lekkere bipsebaps
Wat heeft het dan voor nut!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, ik ken ook wel heteromannen die ze dragen heur.
En nee, niet meneer I.
Geen idee, maar toen de string hip was voor dames droegen m'n oom en neefje ze ook.quote:
Ja, het kan lekker zitten, maarquote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen idee, maar toen de string hip was voor dames droegen m'n oom en neefje ze ook.
Zat lekker volgens hun![]()
Oh, wat hebben we ze ermee gepest zeg
Had jij het ook zo koud vanaaf?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Lekker in bad geweest, opgewarmd!
En de bubbels, Goodbye en de wapperaar heb ik er zelf wel bij gedacht
Jaquote:
Ja, anders was mijn plaatje niet compleetquote:Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Wel lief dat je mij er ook nog bij denkt Greys!
Overdag wel, maar toen de zon wegging werd het snel koud....en ik zag later pas dat de thermostaat veul te laag stond.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
Het was zo'n warme dag, hoezo hadden jullie het koud dan?
Sjon is lief johEn gestoord
Hihihihiquote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Dat was echt de reden dat ik in bad ging, brrrrrrrr!
[..]
Ja, anders was mijn plaatje niet compleet
En ik ga geen kontenfoto plaatsen zoals jij en Tombo, want die van mij is al iets te uitgebreid te zien geweest de laatste dagen![]()
Ik deed het om de hond!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Dat was echt de reden dat ik in bad ging, brrrrrrrr!
[..]
Ja, anders was mijn plaatje niet compleet
En ik ga geen kontenfoto plaatsen zoals jij en Tombo, want die van mij is al iets te uitgebreid te zien geweest de laatste dagen![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk het, dan liep je steeds voor me ipv achter me zaterdag denk ik (quote:
Ohhhh, op die manierquote:Op maandag 28 maart 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het, dan liep je steeds voor me ipv achter me zaterdag denk ik ().
waarom waarom waaromquote:
Zomaar zomaar zomaarquote:
Oh, ik dacht er zijn vliezen gebroken ofzoquote:
Ik heb al gestemdquote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef TheVulture het volgende:
TOURNAMENT: Beste Nederlandse inzending - RONDE 2
Wij wachten nog op foto'squote:
Neequote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht er zijn vliezen gebroken ofzo
Ja, mijn zusje smste 's ochtends nog dat we niet naar de voetbal hoefden omdat het afgelast wasquote:Op maandag 28 maart 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb vanochtend boodschappen voor haar gedaan en nog een en ander aan huishoudelijke klusjes en toen was er nog niets aan de hand, maar you never know ha![]()
Trusten Gb
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, mijn zusje smste 's ochtends nog dat we niet naar de voetbal hoefden omdat het afgelast wasValse voorlichting!
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben om 14 uur weggegaan, want toen viel ze om van de slaap.
Maar mss nu....of nu......of nu
Oeh, ik kom d'r anquote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Ze moet officieel nog 9 dagen, dus het kan ook nog wel ruim 3 weken durenquote:
Mn neefje kwam een dag na de uitgerekende datum, dus ik ga er van uit dat jouw zus ook ongeveer op tijd bevaltquote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze moet officieel nog 9 dagen, dus het kan ook nog wel ruim 3 weken duren
Ikzelf heb heel erg sterk het gevoel dat ze te vroeg gaat bevallen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn neefje kwam een dag na de uitgerekende datum, dus ik ga er van uit dat jouw zus ook ongeveer op tijd bevalt
Ik hoop met je meequote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ikzelf heb heel erg sterk het gevoel dat ze te vroeg gaat bevallen.
Kindje is volledig ingedaald; al 2 weken en af en toe "rommelt" ze al wat.
Ik hoop het echt zoooo, want ze is er echt wel klaar mee![]()
oh oh Tirol kieken
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Dan kan ik rustig slapenquote:
Hoeveel smsjes ga ik nu krijgen van jou?quote:
Geen eentjequote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoeveel smsjes ga ik nu krijgen van jou?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
HOP
HOP
HOP ove je Balkan
Ik heb de cd van vorig jaar gevonden van ESF
Sambaballen![]()
Door wie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn avatar werd toen niet echt op prijs gesteld
Neuh, ik doe alleen avatars van mensen waar ik 'fan' van benquote:
Ah, dus straks een ava van Paradise Oskar?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:38 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik doe alleen avatars van mensen waar ik 'fan' van ben
Neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
Ah, dus straks een ava van Paradise Oskar?
Ik vind de tekst kutquote:
Ik pieker d'r niet over.quote:
Ikke wel iigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat scheelt het mooie weer trouwens? Denk je dat ie daar mild van wordt?
Sowieso - als ik hem de auto al in zou krijgen - is de DA in het durp al lang dicht. Die is maar een uurtje per dag aanwezigquote:
Mijn prikken voor Z.O. Azie (kut, de puntjes werken niet op deze computerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
Dan probeer ik het liever donderdag weer eens. Of gewoon helemaal niet meer
Die 'arme Boor' lag er net heel apart bijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:38 schreef APK het volgende:
Ja, maar ik heb eigen verantwoording![]()
Die arme Boor kan dat niet zelf beslissen
Mijn collega moest heel hard lachen om 'McWapper'. Zij kijkt ook Greys Anatomyquote:
Gut, ik kon het ook al niet laten om mijn collega te vertellen over McWapper. Ze moest natuurlijk weten waarom ik zo zat te grinniken om jouw smsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn collega moest heel hard lachen om 'McWapper'. Zij kijkt ook Greys Anatomy
Ik kan hem alleen niet meer voor me halen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gut, ik kon het ook al niet laten om mijn collega te vertellen over McWapper. Ze moest natuurlijk weten waarom ik zo zat te grinniken om jouw sms
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan hem alleen niet meer voor me halen.
Zonde
Dat zal vast maar een betrekkelijke tijd kunnen, zo'n beeld 'terughalen'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar dat durfde ik niet te zeggen, hihihi
![]()
Als dat zo was dan had ze lekker moeten gaanquote:Oh, en Co zegt dat zij wel in de sauna met de jonge wapper meneer durfde maar jij niet
Ik kan me alleen zijn lichaam nog voor de geest halen, hehehehequote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal vast maar een betrekkelijke tijd kunnen, zo'n beeld 'terughalen'
Ik dacht al dat het aan mijn leeftijd lag
[..]
Als dat zo was dan had ze lekker moeten gaan
Die moet eigenlijk een prik (gewoon zo'n 'gewone' prik), maar ik krijg hem de voordeur niet uitquote:
Ik ben donderdagmiddag vrij, moet ik komen helpen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Die moet eigenlijk een prik (gewoon zo'n 'gewone' prik), maar ik krijg hem de voordeur niet uit
Bij de deur raakt hij zwaar in paniek en houd ik hem niet. En in een draagkoffertje kan ook niet, dan plast hij zichzelf helemaal onder van schrik.
Maar omdat hij toch nooit buiten komt (behalve af en toe in de ren in de tuin) denk ik dat ik het dan maar laat zitten, die jaarlijkse prik.
Nee hoor, lief aangeboden, maar ik denk dat ik het hem (en mezelf) gewoon niet aan doequote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben donderdagmiddag vrij, moet ik komen helpen?
Oh, wat een goed ideeeeeeee!quote:
Hij is bang voor alles buiten jouw huis en tuin? Hoe heb je het dan in eerdere jaren gedaan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Die moet eigenlijk een prik (gewoon zo'n 'gewone' prik), maar ik krijg hem de voordeur niet uit
Bij de deur raakt hij zwaar in paniek en houd ik hem niet. En in een draagkoffertje kan ook niet, dan plast hij zichzelf helemaal onder van schrik.
Maar omdat hij toch nooit buiten komt (behalve af en toe in de ren in de tuin) denk ik dat ik het dan maar laat zitten, die jaarlijkse prik.
Ik heb hem pas twee jaar en toen had hij (in het asiel) net alle prikken gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hij is bang voor alles buiten jouw huis en tuin? Hoe heb je het dan in eerdere jaren gedaan?
Is er geen kattentuigje o.i.d. wat je kan gebruiken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem pas twee jaar en toen had hij (in het asiel) net alle prikken gehad.
Toen is hij onderweg in de auto al uit de draagkoffer gebroken, eenmaal los op schoot in de auto ging het goed. Maar verder is hij nog maar één keer naar de dierenarts geweest, compleet ondergepiest van angst.
Ik ben zelf ook te schijterig gewoon denk ik. Hij is zo glad als een aal door die speciale vacht, dus ik ben gewoon bang dat ik hem buiten laat vallen ofzo.
Heb ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Is er geen kattentuigje o.i.d. wat je kan gebruiken?
Nee, dan haal jij gewoon een dierenprik en dan knal ik die in z'n aaltjesgladde vachtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
Dan geef je hem gewoon wat mensenprik?![]()
Zullen we in mei een keer met de wieven gaan bubbelen?
I'm inquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, dan haal jij gewoon een dierenprik en dan knal ik die in z'n aaltjesgladde vacht![]()
Mei...moet ik ff nakijken, sowieso beide ouders dan jarig = 2 weekenden onder de pannen en dan nog naar Bauk. Als nichtje haar verjaardag de 28e niet viert, doen we het gewoon dan, want dan ben ik toch al bij je
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
I'm in
Ik ga nu ff douchen om vandaag eens vroeg op bed te gaan
Dan heb je alle aandacht van McWapper voor jezelf!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:22 schreef Goodbye het volgende:
En dan dartel ik als een stralend hertje rond
Ik leg het sowieso af tegen jouw jeugd hoor, dus ik kan me er wel tegen verzetten maar dat heeft niet zoveel zinquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef Goodbye het volgende:
Hmm, niet de reactie die ik verwacht had op de één of andere manier
Dat zal wel meevallen toch? Neem toch aan dat het festijn niet tot 4 uur 's nachts duurtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
Juni is ook goed hoor
Of 28 mei idd, als we dan niet rete brak zijn, hoewel, da's misschien wel lekker dan om bij te komen!
Ja, qua jeugd misschien, maar jij hebt weer andere sterken punten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik leg het sowieso af tegen jouw jeugd hoor, dus ik kan me er wel tegen verzetten maar dat heeft niet zoveel zin
Eye-candy blijft ie!
Als jij weet of dat de 28e gaat worden dan valt dat qua bubbelen af en doen we een andere datum.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen toch? Neem toch aan dat het festijn niet tot 4 uur 's nachts duurt![]()
Zien we tzt wel ff....nichtje wordt de 27e 3 en ik verwacht dat ze het dat weekend ook vieren, dus ik had al met meneer I. afgesproken dat als het wel de 28e gaat worden ik dan vanuit jou heenrij.
Mag hij lekker achterin bij z'n papa en mama
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, qua jeugd misschien, maar jij hebt weer andere sterken punten.
Punten hihihihihihi
Ik ga niet meteen slapen hoorquote:
after-bruiloften?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij weet of dat de 28e gaat worden dan valt dat qua bubbelen af en doen we een andere datum.
En anders gaan we idd lekker de 28e after-bruiloften in tha bubbles!
[..]![]()
Ik ben en niet jeugdig en mijn sterke punten zitten helaas aan de achterkantquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, qua jeugd misschien, maar jij hebt weer andere sterken punten.
Punten hihihihihihi
After-bruiloft-bespreken danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
after-bruiloften?
Dat wordt partycrashen, dan
Je achterkant is ook zichtbaar aldaar! Hoezee!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben en niet jeugdig en mijn sterke punten zitten helaas aan de achterkant
Zo sterk zijn ze eerlijk gezegd niet...wel punten, dat dan weer welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Je achterkant is ook zichtbaar aldaar! Hoezee!
Je booty? Die is zo mogelijk nog meer zichtbaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben en niet jeugdig en mijn sterke punten zitten helaas aan de achterkant
Ik ga zo ook es lekker douchenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo sterk zijn ze eerlijk gezegd niet...wel punten, dat dan weer wel
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
After-bruiloft-bespreken dan![]()
Handig wel he, dat station zo vlakbij!
Gaan ze drijven dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
Mijn achterkant is weer niet bepaald mijn sterke punt
Overigens zitten je boobs altijd op perfecte hoogte daar, lang leve het water
Duh, geen zwaartekracht in het waterquote:
Nou, drijven klinkt weer alsof ze zich uitstrekken over het water uitquote:
Goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja, en daar is Ll weer![]()
Hoest met ondervoorbehoud?
Jahaaaaa, ik snapte het heus welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, drijven klinkt weer alsof ze zich uitstrekken over het water uit![]()
Maar laten we zeggen dat de zwaartekracht het niet doet onder water. Whehehe.
Dat jij het bubbelbad al uit bent en dat je tieten nog ergens drijvenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, drijven klinkt weer alsof ze zich uitstrekken over het water uit![]()
Maar laten we zeggen dat de zwaartekracht het niet doet onder water. Whehehe.
Het begint ergens op te lijken dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh vorige week pas koopakte getekent, dus hypotheek nu aan het regelen, en bouwdepot enzo
Ik zeik echt haast in mijn broek nuquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat jij het bubbelbad al uit bent en dat je tieten nog ergens drijven![]()
Ll, goed als in ondervoorbehoud is weg?
Maar wel al getekend!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh vorige week pas koopakte getekent, dus hypotheek nu aan het regelen, en bouwdepot enzo
Dat zei hij vorige week toch al?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wel al getekend!![]()
Da's heel wat hoor! Dat mag best wat enthousiaster
Gefeliciteerd, of je dat nu wilt of niet
Jaaa okee, maar het is allemaal nog zoveel geregel, dit aanvragen, dat opzeggen, zus doorlezen, zo tekenen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wel al getekend!![]()
Da's heel wat hoor! Dat mag best wat enthousiaster
Gefeliciteerd, of je dat nu wilt of niet
Dan heb ik dat gemistquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zei hij vorige week toch al?
Ja goed, maar een koopcontract tekenen is nogal wat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaa okee, maar het is allemaal nog zoveel geregel, dit aanvragen, dat opzeggen, zus doorlezen, zo tekenen...
Ik heb het koopcontract getekend voordat ik het hele huis van binnen had gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goed, maar een koopcontract tekenen is nogal wat.
Maar prima hoor, als je niet gefeliciteerd wilt worden, ook goed
Je hebt toch een leuk huurhuis nu?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik kan ook niet goed gelezen hebben natuurlijk, ik dacht dat er al getekend was, iets
Maar goed, ik weet er niks van
Ik heb een leuk huurhuis gezien
Blij zijn is fijnquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goed, maar een koopcontract tekenen is nogal wat.
Maar prima hoor, als je niet gefeliciteerd wilt worden, ook goed
Ow, mn halve familie zit daar!quote:
Stop eens met kijken dan!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
GrappigSchakelde de 2e helft pas in, toen schoten de Hongaren er ineens 2 in
Ja, maar heb ik 2 kamers en das met 3 kamers en een zolderquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt toch een leuk huurhuis nu?
Vormquote:
Ik was alweer verder gezapt en kwam weer terug toen die goal werd herhaald, ik hoopte even dat het de 2-2 was ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
VormBest een goeie keeper, maar zelfs ik als non-voetbalkenner zag nog dat ze zwaar beroerd stonden te verdedigen
Jij was McFapper toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, genoeg... Jullie mogen weer over McFlapper ofzo
Welnee, daar zijn we al lang over uitgepraat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, genoeg... Jullie mogen weer over McFlapper ofzo
Jaaaaaaaaaaaaa, in 1x ook gewoonquote:
Ik wil m zienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, daar zijn we al lang over uitgepraat.
...
...
...
NOT!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, daar zijn we al lang over uitgepraat.
...
...
...
NOT!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:16 schreef Goodbye het volgende:
Ik word een beetje jaloers van al die WW bij onze McWapper
Truequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja toch knap hoe je met zulk slecht verdedigwerk gaat winnen, puur omdat je goeie aanvallers hebt die er zo'n beetje iedere bal inschoppen in de 2e helft
ik ben vrijgezelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:16 schreef Goodbye het volgende:
Ik word een beetje jaloers van al die WW bij onze McWapper
McWapper nietquote:
Zijn probleemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zijn probleem
Hoezo geintje, hij flirt er genoeg op los hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Was het flirten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoezo geintje, hij flirt er genoeg op los hoor
Een bezette man moet wel heel heel heel leuk zijn wil ik er iets mee doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoezo geintje, hij flirt er genoeg op los hoor
Greys, kom er maar in!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat het gewoon 'klantenbinding' heet, en aan jullie reacties en de drang om meteen weer te gaan is het een schot in de roos
Eeeeeeehquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het flirten?
Of gewoon aardig zijn?
Geen ideequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef Goodbye het volgende:
Ll, weet jij dit? Als ik een e reader koop met een anti glare scherm, kan je daar dan ook mee in de zon lezen? Of is het allen tegen vlekken en krassen enzo?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat het gewoon 'klantenbinding' heet, en aan jullie reacties en de drang om meteen weer te gaan is het een schot in de roos
Nouja, ik weet dat veel e readers gewoon in de zon te gebruiken zijn. Maar sommige dus niet en ik wil voorkomen dat ik er zo ééntje koopquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen ideeIk weet niet zo goed wat er fijn is voor in de zon. Wat wel fijn is zo'n e-inkt scherm, het ziet er minder hip en flashy aan, maar als je het echt vooral/puur voor lezen gebruikt is het echt veel rustiger voor je ogen.
Volgens mij werkt dat e-inkt dan wel prima, maar ik zou idd ff googlenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, ik weet dat veel e readers gewoon in de zon te gebruiken zijn. Maar sommige dus niet en ik wil voorkomen dat ik er zo ééntje koop
Oh, en ik wil er eentje puur voor het lezen. Maakt me niet uit hoe 'ie er uit ziet eigenlijk. Ik ga even zoeken
Dat zei ik dus ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef Goodbye het volgende:
Hè verdorie, ik moet zo ook gaan slapen. Heb nog helemaal geen zin
Sorryquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Met dippie![]()
![]()
Ik ga ook op tijd op bed vanaaf denk ik![]()
Vanochtend kon ik iets later weg, was verdorie net de glazenwassert bij ons.
Die belde voor half 8 al aan om z'n centjes.
Ik heb gebromd dat ik het wel over zou maken![]()
Ga ik nu eerst maar ff doen trouwens.
Ik haaaaat mensen die 's ochtends vroeg al wakker ende vrolijck zijn
Alsof jij als net wakker mensch al hoelahoeptquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou echt voor de laatste keer welterusten dan![]()
En de stofzuiger ligt nog steeds in de tuin?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
JEZUS FUCK
Weer zo'n joekel van een spin in huis.
Deze liep op de grond, dus ik heb er een bak overheen gegooid.
Inmiddels ook een blaadje onder geschoven, nu durf ik het niet op te tillen
Even moed verzamelen.
En het huis te koop zetten.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem met bakje en al in de voortuin gegooid
Be proud.
Heel trotsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem met bakje en al in de voortuin gegooid
Be proud.
Dan had ik Boor ook de voortuin in gegooidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel trots
Bij mij eten de katten ze altijd op
Uiteraard. En om mij heen te spieden op verdachte schaduwenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En nu zit je nog na te hyperen zeker?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zat er al over inquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:49 schreef Greys het volgende:
I'm alive!
Da's altijd maar afwachten na zo'n attack of a mutant killer spider
Bonjour!quote:
Daarom, ter geruststellingquote:
De meesten zijn braaf aan het werk denk ikquote:Tis wel bietje rustig hier he
Oh jou, nascholingquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook aan het pauzeren![]()
Nog tot 16 uur en dan om 18 uur weer aanwezig zijn bij een nascholing.
Het belooft weer een enerverend dagje
Ik lunch met tomatensoep dus ik sla maar even over denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jou, nascholing
Moet je dan ook weer eh... jeweetwel met een ongestelde eh... jeweetwel?
Nee, dat nooit weer gelukkigquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jou, nascholing
Moet je dan ook weer eh... jeweetwel met een ongestelde eh... jeweetwel?
Smakelijk Muis!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik lunch met tomatensoep dus ik sla maar even over denk ik
Ik zal voor je duimen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, dat nooit weer gelukkig![]()
Vanavond gaan we het over insuline en toebehoren hebben....en vooraf een buffet![]()
Hopelijk ist een beetje bijtijds afgelopen
quote:
Gaat wel goed ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:41 schreef Goodbye het volgende:
Hoe gaat het er mee? Voel je je al als herboren?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:42 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat wel goed ja.
Alleen geestelijk en lichamelijk en mentaal en fysiek een beetje wobbelig
Nee, valt vooralsnog heel erg mee![]()
Nee, ik ben bij de smoke whispererquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je je ook laten doen door de wapperaar?
Merciquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:44 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Maar super van je hoor, hoop dat je het volhoudt!
quote:
Eeeeeeeh, nee bedanktquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:28 schreef Greys het volgende:
Is er hier nog een dare deviltje? Of twee?
Nog een paar dagen de tijd voor je FOK!Idols inzending!
Let wel: de inzending is BLIND. Dus je staat niet te kijk, da's dus anders dan voorgaande jaren.
En je komt ook niet met naam bij je inzending. Pas bij de uitslag
Ga het lekker zelf even doenquote:
Dat excuus heb ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb een goed excuus om het niet te doen
Dat is zielig voor jullie.
Ja X-factor is the real deal. Voor minder doen wij het nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat excuus heb ik ook![]()
Plus dat Idols echt zoooooooooo passé is
Exactly, wat denken ze wel niet van ons?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja X-factor is the real deal. Voor minder doen wij het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |