dokken krengquote:
Die zijn levensechtquote:
Zij niet wijquote:
quote:
De zogenaamde epic-heffing?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij hebt niets te willen, je hebt je schoentjes al
Zeker nog meer schoenen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
true. Maar heb nog wel meer wensen hoor.
Nee sorry, vanavond niet, ik ga op tijd slapen vandaagquote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee sorry, vanavond niet, ik ga op tijd slapen vandaag
quote:
Dudequote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik gisteren alquote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
Dus Jofu je gaat vandaag om 1 uur slapen om vervolgens om 4 uur op te staan
Wat was dat voor edit dan?quote:
Zo vroegquote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik gisteren al![]()
Ik probeer vandaag 10 uur te halen
Gewoon aftrekkenquote:
quote:
Hoe is het met jouw nieuwsgierigheid? Weet je inmiddels al meer?quote:
Je wilt jofu, het is overduidelijkquote:
Ik heb die linksachter tussen mijn oren geparkeerd. Over ~ 1,5 maand ga ik die weer van stal halen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw nieuwsgierigheid? Weet je inmiddels al meer?
Oh god..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilt jofu, het is overduidelijk
Wijsheid komt met de jarenquote:
"Lekker klein".quote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou maar vast vaseline inslaan jofutjequote:
Zie mijn vaseline-postquote:
Ik lees het net jaquote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Sedan en Jofu zijn een stelletje? Wat lief!
Your lossquote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou maar vast vaseline inslaan jofutje
En dan is het 1 april.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef stbabylon het volgende:
Kutjebef... Belastingdienst heeft wel mijn salaris en WOZ ingevuld, maar niet mijn hypotheekdingen... en die liggen thuis... waar ik vrijdag pas weer ben...
En dat is geen grapquote:
Euh.. geen idee eigenlijk..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jarenvanwaar deze verandering?
Is genoeg van in huisquote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou maar vast vaseline inslaan jofutje
quote:
Neem je wel genoeg tissues mee?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb die linksachter tussen mijn oren geparkeerd. Over ~ 1,5 maand ga ik die weer van stal halen.
Morgen ga ik brommerhelmen checken gek!
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah sedan komt in een gespreid bedje dus...
Ik wist het..quote:
Kan je dat niet via je bank zien?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef stbabylon het volgende:
Kutjebef... Belastingdienst heeft wel mijn salaris en WOZ ingevuld, maar niet mijn hypotheekdingen... en die liggen thuis... waar ik vrijdag pas weer ben...
Ik heb er ook nog nooit vaseline voor gebruikt nee, vaak ook nieteens glijmiddel nodig gehad bij ex.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
Zijn er echt mensen die vaseline gebruiken als glijmiddel? Waarom geen écht glijmiddel? Dat smeert veel makkelijker. Vind ik echt.
Dat dus.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
Zijn er echt mensen die vaseline gebruiken als glijmiddel? Waarom geen écht glijmiddel? Dat smeert veel makkelijker. Vind ik echt.
Pas maar opquote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah sedan komt in een gespreid bedje dus...
Straks wil je nog gaan settlen en kinderen enzoquote:
Euh.. Jij loopt iets te hard van stapel manquote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks wil je nog gaan settlen en kinderen enzo
Ik bedoelde anaal he. Of smeren mensen hun hele muts ook vol met vaseline? Ja zeker.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit vaseline voor gebruikt nee, vaak ook nieteens glijmiddel nodig gehad bij ex.
Dan moeten ze adopteren, want zelf kinderen krijgen wordt lastig met Sedan.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Straks wil je nog gaan settlen en kinderen enzo
Het pak tissues is voor mijn kwijl van mijn gezichtje af te vegen. Voor overige zaken heb ik een keukenrol mee.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik bedoelde anaal he. Of smeren mensen hun hele muts ook vol met vaseline? Ja zeker.
Sommigen wel blijkbaar..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik bedoelde anaal he. Of smeren mensen hun hele muts ook vol met vaseline? Ja zeker.
Is er dan nog een tussenfase?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Jij loopt iets te hard van stapel man
Vetquote:
Probeer eens een partner enzo.. Das handiger hoor als je wil settelen..quote:
Er zijn vrouwen die echt moeite hebben met nat wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen ervaring mee eigenlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
En je hebt er ook die je kan uitwringen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die echt moeite hebben met nat worden
echt.. L-E... ik lees 1 post hier van jou.. en... nou ja.. laat maar, bedtijd!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja maar dan toch geen vaseline! Je kut vol prutquote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar ook dan is gewoon glijmiddel toch fijner?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die optie is er sowieso natuurlijk, vaseline of niet..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan toch geen vaseline! Je kut vol prut
Klopt, maar ik ben ze nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
En hoe lukt dat?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Probeer eens een partner enzo.. Das handiger hoor als je wil settelen..
Oooh, mensen die rijmen!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Droom lekker Snuit!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
echt.. L-E... ik lees 1 post hier van jou.. en... nou ja.. laat maar, bedtijd!
Mensen gebruiken de meest vreemde dingen tijdens de seks.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar ook dan is gewoon glijmiddel toch fijner?
quote:
me neither, wel iemand met vaginisme, ook niet fijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben ze nog niet tegengekomen.
Waar is mijn tante eigenlijk heen?quote:
Hier?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar is mijn tante eigenlijk heen?
Hoe moet ik dat weten? Wie bedoel je, Yuki?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar is mijn tante eigenlijk heen?
Vanwege 'anaal' of vanwege Sedan?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Nee, ik denk toch dat ik even oversla..
Hahahaquote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen gebruiken de meest vreemde dingen tijdens de seks.
Ik noem een aubergine. Ik kijk nergens meer van op inmiddels
Als ik nog een blauwtje loop word ik vergoed smurfquote:
Ja, ik struikel gelijk er compleet van over al mijn woorden.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Wie bedoel je, Yuki?
Euh, in eerste instantie vanwege Sedan.. En dat andere.. dat ligt aan de situatie..quote:
Dus je staat er voor openquote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, in eerste instantie vanwege Sedan.. En dat andere.. dat ligt aan de situatie..
Ouch voor sedan danquote:
Euh, doen wel, laten doen niet, en toch ook geen kerelquote:
Beetje jammer...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Nee, ik denk toch dat ik even oversla..
Wil je dan voor altijd een groentje blijven? Liever een smurf dan zo een groen blaadje.. die verdort op den duur.. Smurfen blijven vrolijk (op brilsmurf en moppersmurf na)quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik nog een blauwtje loop word ik vergoed smurf
Gewoon flink spugen, dan komt het ook wel goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Euh, in eerste instantie vanwege Sedan.. En dat andere.. dat ligt aan de situatie..
Je lult jezelf wel klem zo hequote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, doen wel, laten doen niet, en toch ook geen kerel
quote:
En het is nog romantisch ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon flink spugen, dan komt het ook wel goed.
Dat vindt hij vast niet ergquote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, doen wel, laten doen niet, en toch ook geen kerel
MI van jofu die krampachtig zijn billen samen knijptquote:
En laat ik nu precies op Brilsmurf lijken. I am doomedquote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wil je dan voor altijd een groentje blijven? Liever een smurf dan zo een groen blaadje.. die verdort op den duur.. Smurfen blijven vrolijk (op brilsmurf en moppersmurf na)
Of eerst zand strooien voor je erin gaat. Maar dat doen alleen echte mannen!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Techno het volgende:
Gewoon flink spugen, dan komt het ook wel goed.
Het wordt steeds ergerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
MI van jofu die krampachtig zijn billen samen knijpt
quote:
En Klaas Vaak.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of eerst zand strooien voor je erin gaat. Maar dat doen alleen echte mannen!
Lekker scrubbenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij de woordspeling zou zienquote:
Neem lenzen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En laat ik nu precies op Brilsmurf lijken. I am doomed
Ik kon 'm ook niet laten liggenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij de woordspeling zou zien
Klaas Vaak heeft er z'n beroep van gemaakt. Hoe bedoel je een echte vent!quote:
Dan word ik moppersmurfquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb de singles MI's wel gemist hoor
Eerlijk gezegd wil helemaal niet weten hoe en wat J-K en Sedan samen doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
Word?quote:
Pak de achteruitgang maarquote:
Ja met bril ben ik brilsmurf en zonder moppersmurfquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen als ik zelf mag kiezen welke/van wie
quote:
Niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wil helemaal niet weten hoe en wat J-K en Sedan samen doen.
Moeten wij ook gaan zitten? Of is het niet zo schokkend?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
Yuki, ik moet je trouwens iets vertellen.
Ga eerst maar even zitten.
Ik zit al... Moet ik bang zijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
LOLquote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
Lekker met je versnellingspook in zijn transmissievloeistof roeren.
quote:
Dat klinkt wel heel ernstig. Het is dat ik niet op kan staan, anders was ik alsnog nog een keer gaan zitten, voor de vorm.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
quote:
quote:
Oh noes!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, het zit dus zo, ehm, Peuter en ik zijn ehm...
... Mejuffrouw Muis kwijt...
Neeeeeee!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, het zit dus zo, ehm, Peuter en ik zijn ehm...
... Mejuffrouw Muis kwijt...
Ik ging Bart zondag wakker maken heel lief met koffie op bed enz.quote:
Ja, denk je dat ik die Sloveense maffia achter me aan wil?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
Maar ik mag helaas niks sorry jofu, dan krijg ik op mn kop
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging Bart zondag wakker maken heel lief met koffie op bed enz.
Zijn reactie: Laat me slapen, jullie giebelkonten zijn eindelijk stil, ik kan nu eindelijk slapen.![]()
Maar we mogen volgende maand weer langs komen hoor
Spoorloos.quote:
Wat dan wel? Giechelde pubermeisjes?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Giebelkonten doet ons geen eer aan!
Inderdaadquote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Giebelkonten doet ons geen eer aan!
Een nieuw stelletje? wie?quote:
Giechelen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dan wel? Giechelde pubermeisjes?
Het is vreselijkquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Spoorloos.
Dus of we hebben m in de trein vanuit Limburg laten liggen, of Rifoki heeft m voor zichzelf gehouden en wil dat niet zeggen.
Ja prachtig he als er iets moois opbloeitquote:
Gewoon een keertje, even hoppa, niemand die het merktquote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ik die Sloveense maffia achter me aan wil?
Zeg, jij had toch zo'n grote mond over nat worden?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja prachtig he als er iets moois opbloeit
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dan wel? Giechelde pubermeisjes?
missb en Huppelmuts zijn toch weer bij elkaar?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Werd wel tijd voor een nieuw stelletje hier ook.
Ik had heul andere dingen in gedachten..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is vreselijk
Ik vind dat we Rifoki aan een kruisverhoor moeten onderwerpen!
Dat lijkt mij lachen om te horenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Giechelen?
Keihard schaterlachen ja! Inclusief knor en bert/hyperventileren
Sinds dit weekend weerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
missb en Huppelmuts zijn toch weer bij elkaar?
Telt dat dan als nieuw?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dat klinktquote:
Daar mag ik vast niet bij zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had heul andere dingen in gedachten..
Bah vieze natte gedoequote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg, jij had toch zo'n grote mond over nat worden?
Waren we uit elkaar dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
quote:
Heel grappigquote:
Blijkbaar, je was zeker vreemdgegaan?quote:
Nee maar veel scheelde het af en toe nietquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij lachen om te horen![]()
Zo erg dat jij in je broek heb geplast?
Hoe durf ikquote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijkbaar, je was zeker vreemdgegaan?
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
Ik ga naar bed, nog wat restjes van dat gekke virus eruit slapen. Trusten all!
Bah vieze natte gedoequote:
Ik hoor het al als jullie samen zijn is het een dolle boelquote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee maar veel scheelde het af en toe niet
Ach het begon in de auto al.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoor het al als jullie samen zijn is het een dolle boel![]()
Weltrusten L-E
Maar het geeft zo'n bendequote:
Ja nou inderdaad! Vuile slet!quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach het begon in de auto al.
Die muts heeft heel mn autoradio ontregeld
Ouchquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw radiotje eigenlijk
quote:
Zorg dan eens snel dat je een monstercock krijgtquote:
Ik was zondag een kwartier bezig met alles weer op orde krijgenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe is het met jouw radiotje eigenlijk
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg dan eens snel dat je een monstercock krijgt
[..]
Ik was zondag een kwartier bezig met alles weer op orde krijgen
DÖNER?????????quote:Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
een kwartier maar?
En ik deed nog wel zo mijn best met de döner enzo
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg dan eens snel dat je een monstercock krijgt
Lekkere pannenkoeken welquote:Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
een kwartier maar?
En ik deed nog wel zo mijn best met de döner enzo
quote:
quote:
Eet je net als ik als een varken?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik en döner zijn niet zo'n schone combinatie
Ik heb nog 2 minuten volgens m'n klok en m'n bed is maar 2 stappen verquote:
Dat valt bij jou ook best wel meequote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eet je net als ik als een varken?Dat kan ik me bij jou niet voorstellen.
Nu heb ik wel trek trouwens.
Was ie wel stijf dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik maar wachten en wachten op de monstercock die niet kwam
Die komt ook niet vol in beeldquote:Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik maar wachten en wachten op de monstercock die niet kwam
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
Ik las iets over glijmiddel.
Een drupje dreft tussen piemel en pruim, gegarandeerd een hete nacht en een bed vol schuim. Hoppa
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Finkers! Toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
Een drupje dreft tussen piemel en pruim, gegarandeerd een hete nacht en een bed vol schuim. Hoppa
Je wordt vaderquote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 minuten volgens m'n klok en m'n bed is maar 2 stappen ver![]()
En iemand anders houdt me nog op, probeert me te ritselen om een babykamer te gaan verven
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
UNDERSTATEMENT!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
USB afsluitertje zeker? Is niet zo'n ramp, op mijn radio zat ie geneensquote:Op maandag 28 maart 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hoewel ik wel een rubbertje kwijt ben, maar da's niet zo erg
Hij was er helemaal nietquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
USB afsluitertje zeker? Is niet zo'n ramp, op mijn radio zat ie geneens
Nee, maar wel andere vette handelquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij mij döner zien eten?(niet aangehecht op pizza)
De saus die ze over haar broodje wilde doen zat op mijn mouw.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, ik ben trots op je! Ik maak zelf altijd van een paar servetjes een placemat tafelkleed om zo collateral damage te beperken.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt heel erg. Ik heb zelfs hup onder gesmeerd.
Ik kreeg een hele lelijke poncho om, zo erg was hetquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij mij döner zien eten?(niet aangehecht op pizza)
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Techno het volgende:
Al dat gelul over Donner, tieft op met dat fossiel.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
Remind me dat ik je dus nooit meeneem döner te gaan eten..quote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kreeg een hele lelijke poncho om, zo erg was het![]()
Hij stond je zo schattigquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kreeg een hele lelijke poncho om, zo erg was het![]()
Laat fossil-talk maar aan Techno overquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Techno het volgende:
Al dat gelul over Donner, tieft op met dat fossiel.
Licht ontvlambaarquote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij stond je zo schattig![]()
Laten we het vooral niet hebben over hoe brandgevaarlijk jij bent![]()
Echt babe, ik hou wel van je hoor
Zeg... ik pleit niet voor de herinvoering van de spruitjeslucht uit de jaren 50.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, bed in, anders gaat Yuki weer klagen![]()
Weltrustenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, bed in, anders gaat Yuki weer klagen![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg... ik pleit niet voor de herinvoering van de spruitjeslucht uit de jaren 50.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dan hapte ze wel erg gretig.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De saus die ze over haar broodje wilde doen zat op mijn mouw.
Niet vragen hoe, missb is de enige die dat kan denk ik
quote:
Uhuh je weet niet half hoe erg.quote:
Ken je ook Roger Waters los?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
All and all you're just another brick in the wall
Wij kregen ook geen tijd om te eten he van Bart.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hee, ik had honger en ik moest de hele tijd lachen
quote:
Jaquote:
Ja echt hequote:
Rickrollquote:
quote:
*kuch*quote:Op maandag 28 maart 2011 22:20 schreef STING het volgende:
Deep Purple - Child in Time vergelijken met Rick Astley
quote:
Mag ik dan de Dire Straits niet mooi vinden?quote:
vleeschquote:
Dat mag natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
Mag ik dan de Dire Straits niet mooi vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |