dokken krengquote:
Die zijn levensechtquote:
Zij niet wijquote:
quote:
De zogenaamde epic-heffing?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij hebt niets te willen, je hebt je schoentjes al
Zeker nog meer schoenen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
true. Maar heb nog wel meer wensen hoor.
Nee sorry, vanavond niet, ik ga op tijd slapen vandaagquote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee sorry, vanavond niet, ik ga op tijd slapen vandaag
quote:
Dudequote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik gisteren alquote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
Dus Jofu je gaat vandaag om 1 uur slapen om vervolgens om 4 uur op te staan
Wat was dat voor edit dan?quote:
Zo vroegquote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik gisteren al![]()
Ik probeer vandaag 10 uur te halen
Gewoon aftrekkenquote:
quote:
Hoe is het met jouw nieuwsgierigheid? Weet je inmiddels al meer?quote:
Je wilt jofu, het is overduidelijkquote:
Ik heb die linksachter tussen mijn oren geparkeerd. Over ~ 1,5 maand ga ik die weer van stal halen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw nieuwsgierigheid? Weet je inmiddels al meer?
Oh god..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilt jofu, het is overduidelijk
Wijsheid komt met de jarenquote:
"Lekker klein".quote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou maar vast vaseline inslaan jofutjequote:
Zie mijn vaseline-postquote:
Ik lees het net jaquote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Sedan en Jofu zijn een stelletje? Wat lief!
Your lossquote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou maar vast vaseline inslaan jofutje
En dan is het 1 april.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef stbabylon het volgende:
Kutjebef... Belastingdienst heeft wel mijn salaris en WOZ ingevuld, maar niet mijn hypotheekdingen... en die liggen thuis... waar ik vrijdag pas weer ben...
En dat is geen grapquote:
Euh.. geen idee eigenlijk..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jarenvanwaar deze verandering?
Is genoeg van in huisquote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou maar vast vaseline inslaan jofutje
quote:
Neem je wel genoeg tissues mee?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb die linksachter tussen mijn oren geparkeerd. Over ~ 1,5 maand ga ik die weer van stal halen.
Morgen ga ik brommerhelmen checken gek!
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah sedan komt in een gespreid bedje dus...
Ik wist het..quote:
Kan je dat niet via je bank zien?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef stbabylon het volgende:
Kutjebef... Belastingdienst heeft wel mijn salaris en WOZ ingevuld, maar niet mijn hypotheekdingen... en die liggen thuis... waar ik vrijdag pas weer ben...
Ik heb er ook nog nooit vaseline voor gebruikt nee, vaak ook nieteens glijmiddel nodig gehad bij ex.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
Zijn er echt mensen die vaseline gebruiken als glijmiddel? Waarom geen écht glijmiddel? Dat smeert veel makkelijker. Vind ik echt.
Dat dus.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
Zijn er echt mensen die vaseline gebruiken als glijmiddel? Waarom geen écht glijmiddel? Dat smeert veel makkelijker. Vind ik echt.
Pas maar opquote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah sedan komt in een gespreid bedje dus...
Straks wil je nog gaan settlen en kinderen enzoquote:
Euh.. Jij loopt iets te hard van stapel manquote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks wil je nog gaan settlen en kinderen enzo
Ik bedoelde anaal he. Of smeren mensen hun hele muts ook vol met vaseline? Ja zeker.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit vaseline voor gebruikt nee, vaak ook nieteens glijmiddel nodig gehad bij ex.
Dan moeten ze adopteren, want zelf kinderen krijgen wordt lastig met Sedan.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Straks wil je nog gaan settlen en kinderen enzo
Het pak tissues is voor mijn kwijl van mijn gezichtje af te vegen. Voor overige zaken heb ik een keukenrol mee.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik bedoelde anaal he. Of smeren mensen hun hele muts ook vol met vaseline? Ja zeker.
Sommigen wel blijkbaar..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik bedoelde anaal he. Of smeren mensen hun hele muts ook vol met vaseline? Ja zeker.
Is er dan nog een tussenfase?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Jij loopt iets te hard van stapel man
Vetquote:
Probeer eens een partner enzo.. Das handiger hoor als je wil settelen..quote:
Er zijn vrouwen die echt moeite hebben met nat wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen ervaring mee eigenlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
En je hebt er ook die je kan uitwringen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die echt moeite hebben met nat worden
echt.. L-E... ik lees 1 post hier van jou.. en... nou ja.. laat maar, bedtijd!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja maar dan toch geen vaseline! Je kut vol prutquote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar ook dan is gewoon glijmiddel toch fijner?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die optie is er sowieso natuurlijk, vaseline of niet..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan toch geen vaseline! Je kut vol prut
Klopt, maar ik ben ze nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
En hoe lukt dat?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Probeer eens een partner enzo.. Das handiger hoor als je wil settelen..
Oooh, mensen die rijmen!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Droom lekker Snuit!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
echt.. L-E... ik lees 1 post hier van jou.. en... nou ja.. laat maar, bedtijd!
Mensen gebruiken de meest vreemde dingen tijdens de seks.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar ook dan is gewoon glijmiddel toch fijner?
quote:
me neither, wel iemand met vaginisme, ook niet fijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben ze nog niet tegengekomen.
Waar is mijn tante eigenlijk heen?quote:
Hier?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar is mijn tante eigenlijk heen?
Hoe moet ik dat weten? Wie bedoel je, Yuki?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar is mijn tante eigenlijk heen?
Vanwege 'anaal' of vanwege Sedan?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Nee, ik denk toch dat ik even oversla..
Hahahaquote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen gebruiken de meest vreemde dingen tijdens de seks.
Ik noem een aubergine. Ik kijk nergens meer van op inmiddels
Als ik nog een blauwtje loop word ik vergoed smurfquote:
Ja, ik struikel gelijk er compleet van over al mijn woorden.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Wie bedoel je, Yuki?
Euh, in eerste instantie vanwege Sedan.. En dat andere.. dat ligt aan de situatie..quote:
Dus je staat er voor openquote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, in eerste instantie vanwege Sedan.. En dat andere.. dat ligt aan de situatie..
Ouch voor sedan danquote:
Euh, doen wel, laten doen niet, en toch ook geen kerelquote:
Beetje jammer...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Nee, ik denk toch dat ik even oversla..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |