En als ze er is gaan jullie samen op date met het derde wiel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef fusion85 het volgende:
[..]
1: Ik dacht ik geef er nog een positieve wending aan
2: Officieel, want, of ze is bij mij van het weekend (vanaf vrijdag dus), of het is over.
Eerlijk ben ik ook wel, ik ga sowieso niet zaterdag met iemand daten als de relatie nog niet helemaal over is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:01 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Even aangepast; Tevens behoort een relatie eerlijk te zijn, anders is ie gedoemd te mislukken. Als je echt van je vriendin houdt, dan zeg je die date af. Eigenlijk niet eens zozeer omwille van je vriendin, maar ook je eigen eer als behorend tot het mannelijk geslacht.![]()
Dan is er niks aan de hand mocht ze komen, dan heb ik inderdaad dingen verkeerd geinterpreteerd en heeft mijn gevoel mij bedrogen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
En als ze er is gaan jullie samen op date met het derde wiel?
Naief. Als er niks aan de hand is veranderd ze niet constant van houding/gedrag.quote:Dan is er niks aan de hand....
Dat is onzin. Er is zeker wat aan de hand, anders had je dit topic niet begonnen en had je niet geprobeerd een neuqdate te regelen voor dit weekend.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Dan is er niks aan de hand mocht ze komen, dan heb ik inderdaad dingen verkeerd geinterpreteerd en heeft mijn gevoel mij bedrogen.
Je praat niet over dingen, vult van alles voor haar in en wat jou betreft is het over terwijl je daarin nog wel bevestiging van haar nodig hebt..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Dan is er niks aan de hand mocht ze komen, dan heb ik inderdaad dingen verkeerd geinterpreteerd en heeft mijn gevoel mij bedrogen.
Sorry het is toch echt mijn geboortejaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef conleche het volgende:
God, ik hoop dat die 85 in je nick de leeftijd is van je opa en niet je geboortejaar. Je lijkt wel 13.
Ga met haar praten! Wacht niet zo af wat zij wel of niet doet. Voor iemand die makkelijk zijn gevoelens zegt te bespreken heb je veel te veel weg van een oester.
En dan kan je met haar doorgaan alsof deze week niet gebeurd is? Wow, jij bent echt een gevoelsmens. Ik zou niet zo heel erg tof doen alsof het je niets doet, aangezien je in gaat storten als je schatje het echt uit gaat maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Laat je in het vervolg niet zo leiden / lijden door mogelijke scenario's en allerlei doembeelden. Op die manier wordt het een self-fulfilling prophecy. Een beetje vertrouwen in jezelf, haar en de relatie kan geen kwaad, maar dan moet je er wel over communiceren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Sorry het is toch echt mijn geboortejaar
Zoals ik eerder heb aangegeven is de afstand tussen ons 100>km, ff "praten" zit er niet in,
Liever doe ik dat niet telefonisch maar gewoon face to face.
Communiceren is een probleem van haar, krijg er op bepaalde momenten geen hoogte van.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Laat je in het vervolg niet zo leiden / lijden door mogelijke scenario's en allerlei doembeelden. Op die manier wordt het een self-fulfilling prophecy. Een beetje vertrouwen in jezelf, haar en de relatie kan geen kwaad, maar dan moet je er wel over communiceren.
Waarom maak je het niet meteen uit nu? Zo te lezen is dat toch wat je wilt. Verder heb je een paar gedachtenkronkels. Ik wens je a.s. ex veel sterkte.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:40 schreef fusion85 het volgende:
En vanaf vandaag doet mevrouw weer normaal, toont weer interesse etc.. Zou ze meelezen?
Stiekem ben ik er al een beetje klaar mee, omdat het voor mijn gevoel toch niet meer hetzelfde is/word.
Ik laat het lekker op me af komen wat deze week me brengt, richt me volledig op mijn studie en sport.
Ik laat vanaf nu ook niks meer uit mezelf horen, misschien dat ze dan eens beseft dat het niet allemaal vanaf mij moet komen.
Heb me wel voorgenomen dat als ik haar vrijdag niet ga zien dat ik er dan zelf een punt achter zet, definitief, hoe moeilijk ook.
En dan zal ik zeker zaterdag die date door laten gaan, puur voor wat afleiding en meteen lekker verder te gaan met mijn leven in plaats van instorten en verdrietig zijn.
Maandag op mijn studie was ik verdrietig en zielig, mensen zien dat en laten je met rust.
Vandaag was ik vrolijk met een attitude van "niemand die mij wat maakt vandaag", wat bijna resulteerde in NOG een date. Heb maar netjes aangegeven dat ik een lieve vriendin heb en dat het helaas ff niet loopt.
Life is good, sometimes
Juist, de mannen hier lezen weer eens niet!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Communiceren is een probleem van haar, krijg er op bepaalde momenten geen hoogte van.
Heb dat ook aangegeven en dan nog krijg ik "vraagtekens" als antwoord terug.
Vertrouwen in mezelf heb ik, in haar nu niet meer omdat het zo verloopt.
Nu echt pleite.
Zij wellicht ook niet van jou; dat je haar antwoordt dat het allemaal wel goed zit wat jou betreft terwijl je je zorgen maakt en denkt dat het ten dode is opgeschreven is nu niet bepaald eerlijk. En dat ruiken vrouwen omdat het je gedrag beïnvloedt; je hebt al een date geregeld en bent minder open, zelfverzekerd en spontaan richting haar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Communiceren is een probleem van haar, krijg er op bepaalde momenten geen hoogte van.
Hij moet praten zodat hij weet hoe de vork in de steel zit en dan zijn conclusies kan trekken. Doh. Het is toch zijn vriendin, zijn relatie, zijn leven? Als hij maar zo'n beetje afwacht, dan heeft hij zichzelf er toch mee? Over die vriendin begin ik niet eens, die lijkt me te suf voor woorden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Juist, de mannen hier lezen weer eens niet!
Hallo, zij heeft problemen het gevoel is opeens weg. En dan MOET hij praten of minder beschikbaar zijn?
WTF!?
Dit gebeurt vaker hoor dat kutspelletje van aanstoten-wegduwen. Echt misselijkmakend gewoon kunnen mensen niet eens gewoon normaal doen en zeggen wat er is? Als die chick gewoon nou zegt dat er bepaalde issues zijn waaraan gewerkt moet worden? Nee, kuthoer gaat vaag doen en lekker met de botte bijl tekeer...
Ja maar het is haar probleem, haar zint het niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij moet praten zodat hij weet hoe de vork in de steel zit en dan zijn conclusies kan trekken. Doh. Het is toch zijn vriendin, zijn relatie, zijn leven? Als hij maar zo'n beetje afwacht, dan heeft hij zichzelf er toch mee? Over die vriendin begin ik niet eens, die lijkt me te suf voor woorden.
Ik geloof niet dat TS er heel vrolijk onder is, anders had hij niet de moeite genomen een topic te openen op Fok! (en een date te hosselen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja maar het is haar probleem, haar zint het niet.
Als jij op je smoel gaat, en met een sjagrijnig pijnlijk probleem rond loopt, moet jij zeggen dat je dat hebt gedaan. En niet vaag gaan doen, naar je kamer lopen en zeggen: er is niks
Ik vind het eigenlijk zieliger meteen een reserve klaar te hebben staan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Eerlijk ben ik ook wel, ik ga sowieso niet zaterdag met iemand daten als de relatie nog niet helemaal over is.
Maar ik eis gewoon duidelijkheid deze week, want als er getwijfeld word en er word niks gezegt dan bloed het vanzelf langzaam dood. Dan heb ik liever dat de knoop doorgehakt, dingen zoals "ik wil er over nadenken" doe ik niet meer aan.
En ik zie geen rede om die date nu af te zeggen, mocht het er van komen dat de relatie over gaat deze week, dan zit ik zaterdag een beetje zielig te zijn, ik ken mezelf.
Mijn vriend woont ook 100 km verderop, maar als ik ernstige twijfels over mijn relatie zou hebben, was ik nu in de auto gesprongen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Sorry het is toch echt mijn geboortejaar
Zoals ik eerder heb aangegeven is de afstand tussen ons 100>km, ff "praten" zit er niet in,
Liever doe ik dat niet telefonisch maar gewoon face to face.
Stiekem weet iedereen toch dat het zo veel makkelijker gaat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk zieliger meteen een reserve klaar te hebben staan.
Heb je het wel eens geprobeerd in je eentje leuk te hebben? Zonder relatie?
Als je wel een relatie hebt, is het ook belangrijk nog dingen voor jezelf te hebben. Ik kan me anders wel voorstellen dat je benauwend werkt en inderdaad te lief bent, omdat je hele leven om haar draait.
Ik kan prima lezen hoor...oh, wat heb je veel voor een relatie over, en wat is ze belangrijk voor je, en blablabla...enorm gevoelige jongen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:54 schreef fusion85 het volgende:
Lekker kortzichtig antwoord weer, jammer dat sommige hier niet kunnen lezen en zich niet een beetje kunnen verdiepen in andermans gevoelens.
Maargoed die hebben vast een hoog IQ.
Een godswonder is dat ik altijd de verkeerde vrouwen aantrek, ik ben verre van perfect want dat is niemand, maar ik kan wel zeggen dat ik heel veel voor een relatie over heb.
En mocht die date zaterdag doorgaan dan ben ik toch officieel vrijgezel, dan ben ik vrij om te doen en laten wat ik wil.
Nee, jij hebt er duidelijk verstand van.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen hoor...oh, wat heb je veel voor een relatie over, en wat is ze belangrijk voor je, en blablabla...enorm gevoelige jongen...
maar je gedrag? Ja, ze wil niet praten....ja, ze woont zo ver weg...ja, ik ga haar maar even een tijdje negeren...ja, ze doet geen moeite...ja, al mijn vorige vriendinnetjes waren ook al zo...en meer van dat soort gezeur...
allemaal passief gedoe...en de enige actie die je wel onderneemt is het regelen van een andere date, achter haar rug om...en daar reageer ik op, niet op al die schouderklopjes die je jezelf geeft over hoe sympathiek en gevoelig je wel niet bent...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |