quote:
ha ha .... jij!quote:
Het is een SC, geen COS. Geduld is een schone zaak.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is een SC, geen COS. Geduld is een schone zaak.
Spooky's SC is al gesloten door snelle Pietquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lekker puh, en hier geldt wel de lapo
Jij gaat over schoon praten als ik hier niets anders hoor dan poetsende huisvrouwen die kots lopen te ruimenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is een SC, geen COS. Geduld is een schone zaak.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spooky's SC is al gesloten door snelle Piet
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:39 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jij gaat over schoon praten als ik hier niets anders hoor dan poetsende huisvrouwen die kots lopen te ruimen
hey, je bent hier niet in de cos, ook eerst 3 pagina's posts vol van dit soort gedoequote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef Spooky4u het volgende:
Overigens belachelijk die dubbele regelgeving, ze zouden er speciaal een FB voor moeten maken.
[SST] Feedback: reveal your secrets!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef Spooky4u het volgende:
Overigens belachelijk die dubbele regelgeving, ze zouden er speciaal een FB voor moeten maken.
Klachten ==> [SST] Feedback: reveal your secrets!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef Spooky4u het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klachten ==> [SST] Feedback: reveal your secrets!
Nee dat blijkt, ander had ik... ach laat ook maar..quote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey, je bent hier niet in de cos, ook eerst 3 pagina's posts vol van dit soort gedoe![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee dat blijkt, ander had ik... ach laat ook maar..
* Spooky4u rent huilend naar de meidenslaapkamer om Jo's bed vol te snotteren
ik vraag laura wel even of ze komt kriebelenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Doodsverwensingen mogen ook niet hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 20:42 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik vraag laura wel even of ze komt kriebelen
* Ceetje..rent snel naar jesje, mary en niki om eens flink te bekstekkenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
net als ik bloedserieusquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
Waar we met de toiletpot aan alle kanten bekijken, met een open been zitten, spit, griep, hersenschuddingen en voorhoofdsholte ontstekingen hebben, zenuwbehandelingen ondergaan en antibiotica slikken en medicinale wiet roken
Wel weten hoe we vis moeten fileren, kippensoep moeten maken, brood kunnen bakken, whiskey stoken, niet achter de geraniums zitten en toch naar iedereen zwaaien
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Doodsverwensingen mogen ook niet hoor
Bekstekkenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje..rent snel naar jesje, mary en niki om eens flink te bekstekken
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Doodsverwensingen mogen ook niet hoor
quote:
ikke ook, nog 12 min dan rijst klaarquote:
Snelkookrijst FTWquote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
ikke ook, nog 12 min dan rijst klaar
we moeten toch herkenbaar blijvenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef Spooky4u het volgende:
Wat me opvalt is dat deze kliek mensen allemaal nog mooi een eigen UI hebben, en hiernaast zijn ze een beetje losgeslagen.
nee hoor pan staat gewoon stilquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
Keek vanmiddag ff snel op google nieuws "secret story" en stond dit bovenaan...
[ afbeelding ]
zo zie je gelijk wie de verslaafde zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
huh, da's mijn tekstje!!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
tot morgen jesje, duurt bij mij ook niet lang meer, ik ga zo weer even boven de pot hangen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef jesje1982 het volgende:
zo liefies ik zit kapot te gaan van de rugpijn, dus ik gaat me bed in![]()
tot morgen weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jessss beterschap!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef jesje1982 het volgende:
zo liefies ik zit kapot te gaan van de rugpijn, dus ik gaat me bed in![]()
tot morgen weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik rook een peukje met je mee, en dan duurt het voor mij ook niet lang meer voor ik mijn bedje op zoekquote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ik doe nog een peukje en zoek dan ook mijn holletje op
doei mary, ook beterschapquote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
Goodnight folks.... ik hou het voor vandaag gezien![]()
![]()
Wat ben je aan het kijken dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Ceetje.. het volgende:
ik doe nie zielige Jo kijken, ik heb voor de verandering maar eens iets anders op gezet, maar daar beginnen ze nu ook ineens te janken
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Ceetje.. het volgende:
ik doe nie zielige Jo kijken, ik heb voor de verandering maar eens iets anders op gezet, maar daar beginnen ze nu ook ineens te janken
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
Goodnight folks.... ik hou het voor vandaag gezien![]()
![]()
Jups, beetje ziek geweest, mams goed in de lappenmand dus druk en niet lekker, past wel bij de TTquote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoi kahaarin, ook weer back in town? lang niet gezien hiero!
da's niet zo mooi allemaal! Maar leuk dat je er weer bentquote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jups, beetje ziek geweest, mams goed in de lappenmand dus druk en niet lekker, past wel bij de TT![]()
Thnx!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's niet zo mooi allemaal! Maar leuk dat je er weer bent
haiquote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Thnx!
Oh ja, hier mag het wel: HALLO!![]()
Haai!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Thnx!
Oh ja, hier mag het wel: HALLO!![]()
rijst met iets daarbij wat geen naam heeft maar wel lekker isquote:
Lol!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
rijst met iets daarbij wat geen naam heeft maar wel lekker is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kahaarin!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vandaag geen vleesquote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ging je eten afmaken, dat kun je op meerdere manieren uitleggen.
haha, heel verslavend om te blijven kijken en je wilt alles hebben! ik lag weer veul te laat te slapenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
Goffer Bol, dat had je niet moeten posten, over iBood hunt! Mijn man zag het, en die zit de hele middag al vanalles te bekijken (zegt ie, volgens mij zijn we inmiddels heel veel zooi rijker)
we hebben het in de OP erbij vermeld, iedereen mankeert wel iets in enequote:
oh nou in de op kan je vermelden dat..... 3e kuur in 5 wekenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we hebben het in de OP erbij vermeld, iedereen mankeert wel iets in ene
Hoi Piet, hoe is het met je Anti Biotica?![]()
![]()
was je vinger te lang dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
oh nou in de op kan je vermelden dat..... 3e kuur in 5 wekenterugkerende keel ontsteking gecombineerd met zwerende vinger door zaag in zetten
welkom bij de club!!!quote:
en lukt dat??? of nu ook ontstoken mond??quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef pietpaniek het volgende:
Moest van me moe ik moest dat duimen maar eens afleren
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef pietpaniek het volgende:
Moest van me moe ik moest dat duimen maar eens afleren
ik ook piet, griep, keelpijn, bovendepothangen enquote:
Jaloers jij hebt veel meer dan ikquote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook piet, griep, keelpijn, bovendepothangen en, koorts en de hele rataplan
wil je iets van me overnemen dan misschien? Ik wil de kotserij en de keelpijn eigenlijk wel kwijtquote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Jaloers jij hebt veel meer dan ik
Lol, hmmm, ben ik net van af, vind je het erg als ik even oversla...?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wil je iets van me overnemen dan misschien? Ik wil de kotserij en de keelpijn eigenlijk wel kwijt
hoi henk.jansen, volgens mij had je dit voor de cos bedoeld?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef henk.jansen het volgende:
Ze heeft ook af en toe het gedrag van een Oeran Oetan die verstoppen zich ook onder een kleed of deken als ze er een hebben
[ afbeelding ]
Shoot je hebt gelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoi henk.jansen, volgens mij had je dit voor de cos bedoeld?
SLAAP WEL!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga mijn mandje opzoeken, wil morgen eigenlijk toch naar mijn werk, moet nog het een en ander opknappen. Werk deze week alleen op ma-di-woe namelijk.
Welterusten allemaal, beterschap voor iedereen die iets mankeert en tot morgen![]()
Trusten!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga mijn mandje opzoeken, wil morgen eigenlijk toch naar mijn werk, moet nog het een en ander opknappen. Werk deze week alleen op ma-di-woe namelijk.
Welterusten allemaal, beterschap voor iedereen die iets mankeert en tot morgen![]()
dat gaat ook samen .... en pilletjes moet je innemen met waterquote:Op maandag 28 maart 2011 21:55 schreef pietpaniek het volgende:
Heb je geen frisje ben aan de pilluh weet je
en hier in frankrijk zeggen ze dat een vin rouge geen probleem is..... je moet natuurlijk niet gaan zuupen maar een biertje kan geen kwaad... ik heb ook niet 8 maandenn niet gedronken;)quote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef pietpaniek het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat antibiotica minder effectief word samen met alcahol
Nee joh je ziet alleen hier en daar een roze olifant voorbij vliegen als je er teveel van drinktquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef pietpaniek het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat antibiotica minder effectief word samen met alcahol
doe dan maar een paar biertjesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:03 schreef Noz het volgende:
[..]
Nee joh je ziet alleen hier en daar een roze olifant voorbij vliegen als je er teveel van drinkt
Yep...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef bollokus het volgende:
hmmm die stomme olifanten waren dan zeker te lui om aar frankrijk te komen
jij hebt al koeienquote:Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef bollokus het volgende:
hmmm die stomme olifanten waren dan zeker te lui om aar frankrijk te komen
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
nooit bij die vlaaien gekekenVliegen zat
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen mooie paarse Milka koe gesignaleerd?
immer!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Paarse vliegende koeienMoet denk ik even teruglezen
heb een uur in mijn nestje liggen draaikonten en kom ff kijken of het hier wél nog gezellig is.
quote:
Nog geen roze olifant gezien ?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef pietpaniek het volgende:
Ik vind het wel gezellig kan geen lsd tegenoppaarsevliegende koeien
ff gegoogled voor je op secretpierre zit vast wel een leuke ava voor je tussenquote:
en iedereen welkom heten. daar ben ik weerquote:Op maandag 28 maart 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
Waar we de toiletpot aan alle kanten bekijken, met een open been zitten, spit, griep, hersenschuddingen en voorhoofdsholte ontstekingen hebben, zenuwbehandelingen ondergaan en antibiotica slikken en medicinale wiet roken
Wel weten hoe we vis moeten fileren, kippensoep moeten maken, brood kunnen bakken, whiskey stoken, niet achter de geraniums zitten en toch naar iedereen zwaaien
hoe kom je erbij?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:20 schreef Uberchica het volgende:
Trouwens, is PietPaniek ook SecretPierre?
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
en iedereen welkom heten. daar ben ik weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitgekotst kokje?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kokje!!!!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja joh, hij heet eigenlijk Bollokus007quote:
moest ff een nieuw vat aan sluitenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt de bar weer geopend... doe mij maar een biertje, helpt vast wel tegen hoofdpijn
jawolquote:
Post voor Pietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
roze olifanten kom er maar inquote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
moest ff een nieuw vat aan sluiten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Post voor PietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
Lekkur!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He Kahaarin is er ook weerquote:
met dat 0 moeitequote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Moeten we maar snel gezellig maken daar hè
Nog niet optimaal, maar vandaag weer gewerkt, ben gebroken.quote:
zeker... hertogje!quote:
Wanneer moest je naar die KNO-arts?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nog niet optimaal, maar vandaag weer gewerkt, ben gebroken.
Lekker twee dagen vrij om bij te komen
Gips voor kokquote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nog niet optimaal, maar vandaag weer gewerkt, ben gebroken.
Lekker twee dagen vrij om bij te komen
hier een gips kokkiequote:
kan de 21 terecht.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wanneer moest je naar die KNO-arts?
Oeh, roquefort?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
He Kahaarin is er ook weer![]()
![]()
Je werd gemist
quote:
* MaryMouse wil ook graag naam schrijvenquote:
quote:
bollo ookquote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
* MaryMouse wil ook graag naam schrijven![]()
[ afbeelding ]
ook jij mag dat MaryMousequote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
* MaryMouse wil ook graag naam schrijven![]()
[ afbeelding ]
ja hersenschudding hè, ga je ook een beetje dubbel van zienquote:
Ach wat liefquote:
Nee joh, na vanochtend de tandarts aan haar vlijmscherpe stilletto heels geregen te hebben, heeft ze de zweep over de monteurs gelegd, is vervolgens met een shotgun alle eenden bij haar in de buurt aan het afschieten, en staat nu heel sexy te swingen op een dansvloerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
en waar is miss J nou zou ze nog van pampus liggen op de tandarts stoel ????
erm ding
Tandarts en daarna autovakbeurs. Met pijn helaas. Botontsteking door perforatie, bij zenuwbehandeling is er te diep gegaan. Morgen waarschijnlijk al naar de chirurg, kies moet eruit.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
en waar is miss J nou zou ze nog van pampus liggen op de tandarts stoel ????
erm ding
Kan bij mij dan vast niet lang meer duren...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef superkokje het volgende:
Ceetje heeft het echt goed samengevat, Komen steeds meer patienten bij
Stilettoheels werkte prima op de beurs.....quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee joh, na vanochtend de tandarts aan haar vlijmscherpe stilletto heels geregen te hebben, heeft ze de zweep over de monteurs gelegd, is vervolgens met een shotgun alle eenden bij haar in de buurt aan het afschieten, en staat nu heel sexy te swingen op een dansvloer
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Tandarts en daarna autovakbeurs. Met pijn helaas. Botontsteking door perforatie, bij zenuwbehandeling is er te diep gegaan. Morgen waarschijnlijk al naar de chirurg, kies moet eruit.
Huilend in de stoel gezeten ...zielig-modus<<<
Maar ik ga even bijlezen maar ben in de buurt..
Hallo liefjes.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee joh, na vanochtend de tandarts aan haar vlijmscherpe stilletto heels geregen te hebben, heeft ze de zweep over de monteurs gelegd, is vervolgens met een shotgun alle eenden bij haar in de buurt aan het afschieten, en staat nu heel sexy te swingen op een dansvloer
WOWKAHAARIN!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Tandarts en daarna autovakbeurs. Met pijn helaas. Botontsteking door perforatie, bij zenuwbehandeling is er te diep gegaan. Morgen waarschijnlijk al naar de chirurg, kies moet eruit.
Hallo liefjes.
au zielig jijquote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hallo liefjes.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Kan bij mij dan vast niet lang meer duren...
Nooit een stoer huilend wijf gezien zeker.....als ik jank en er komt een kerel op me af om me te troosten bek ik hem af....de tandarts heb ik geslagen, en mijn zonnebril is tegenwoordig een hele hippe accesoire voor MissJ.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
MissJ.... je staat ook in de OP hoor... geen mootje doen hier alsjeblieft, wij willen je dan allemaal troosten, maar dat zou jouw stoere imago misschien niet goed doen
ik voel met je mee MissJquote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hallo liefjes.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:46 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nooit een stoer huilend wijf gezien zeker.....als ik jank en er komt een kerel op me af om me te troosten bek ik hem af....de tandarts heb ik geslagen, en mijn zonnebril is tegenwoordig een hele hippe accesoire voor MissJ.
Ehm, ik ontken alles! Jullie zijn lief.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:45 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
WOWKAHAARIN!!!!!!!
Waar heb je al die tijd gezeten??? We misten je en ze kwamen zelfs uit de COS vragen of wij je vermoord hadden soms....![]()
Dag liefje.
ha ha.... je werkt zeker ook met mannen?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:46 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nooit een stoer huilend wijf gezien zeker.....als ik jank en er komt een kerel op me af om me te troosten bek ik hem af....de tandarts heb ik geslagen, en mijn zonnebril is tegenwoordig een hele hippe accesoire voor MissJ.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, ik ontken alles! Jullie zijn lief.![]()
het woord autovakbeurs zegt genoeg ja.....mannen.....watjes zijn het als ik een beetje snuf lopen ze al in hun broek te schijten.....quote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ha ha.... je werkt zeker ook met mannen?
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
het woord autovakbeurs zegt genoeg ja.....mannen.....watjes zijn het als ik een beetje snuf lopen ze al in hun broek te schijten.....
Ja! Ben daar ook alweer ja aanwezig en wat dan ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm... hebben ze op de COS al door dat je nog in levende lijfe bent?
Ik heb ff teruggelezen in de SC's van gisteren... Directrice van een Garagebedrijfquote:Op maandag 28 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
het woord autovakbeurs zegt genoeg ja.....mannen.....watjes zijn het als ik een beetje snuf lopen ze al in hun broek te schijten.....
volgens mij zijn we compleetquote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Zooo even kijken of ik jullie allemaal heb;
Hoi Ceetje liefje,
SuperKokje mijn held
Bollokus, mijn Fok-Liefje
PietPaniek, niet peewen zei Meneer Cactus
Kaharin, heb je gemist hier
MaryMouse, geen SC zonder jouw mopje.
En Niki.......wiens naam ik eindelijk goed spel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MissJ.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Hoi Ceetje liefje,
SuperKokje mijn held
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die post zou je toch weghlen missj?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ff teruggelezen in de SC's van gisteren... Directrice van een Garagebedrijfchapeau
.... En vervolgens heel veel edits
jammer dat ik er gister niet bij was
![]()
Ja, want Jes en Ceetje zijn al naar hun holletjequote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Hoi Ceetje liefje,
SuperKokje mijn held
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeeeh!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Hoi Ceetje liefje,
SuperKokje mijn held
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag directrice van een garage bedrijf.... hond of kat vernoemt naar Jes's dochter en heel veel oeps en ik heb al geedit MissJ... Dat editen is dus denk ik wel goed gegaan...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:54 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Die post zou je toch weghlen missj?
gewoon naar de olfanten kijken pietquote:
Mijn samenvatting van de SC van gisteravond.... we zijn allemaal shit-managersquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
gewoon naar de olfanten kijken piet
Ja ik verzocht iedereen om het weg te halen, is verder niet belangrijk ook. Ik zit nu ook in een APK topic, dus zal toch wel een beetje al bekend zijn. Ach je houdt niet alles verborgen. (doet duster wat beter dicht) Niet alles krijgen jullie te zien he....quote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn samenvatting van de SC van gisteravond.... we zijn allemaal shit-managers
dat klink erg.... Obi wan kanobiquote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja ik verzocht iedereen om het weg te halen, is verder niet belangrijk ook. Ik zit nu ook in een APK topic, dus zal toch wel een beetje al bekend zijn. Ach je houdt niet alles verborgen. (doet duster wat beter dicht) Niet alles krijgen jullie te zien he....![]()
Obi wattus?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:59 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
dat klink erg.... Obi wan kanobi
geloof dat ik wart gemist hebquote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja ik verzocht iedereen om het weg te halen, is verder niet belangrijk ook. Ik zit nu ook in een APK topic, dus zal toch wel een beetje al bekend zijn. Ach je houdt niet alles verborgen. (doet duster wat beter dicht) Niet alles krijgen jullie te zien he....![]()
Ja, ik vertelde gisteren dat ik een hoerenmadam was, ik bezit drie bordelen met dames, maar is nogal gevoelig materiaal dus ik dm je wel even....quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Obi Wan was toch geen kremlin, maar zo'n goeie uit de Dark Crystal?quote:
Ja goed ben ik he, maar de lieverds begrepen het meteen toen ik begon met editten.....quote:Op maandag 28 maart 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry MissJ... 't is net als een SL.... aan de hand van de quotes en replies kan ik mij een aardig beeld vormen wat je gezegt hebt... Moest er wel ff lachen om de stress om alle mensen die hun posts moesten editen
Ik weet niet meer wie het zei... (ik vermoed Jesje) ....quote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja goed ben ik he, maar de lieverds begrepen het meteen toen ik begon met editten.....
ik bedoel die gast die lijkt op een kremlin..... Die praat zo.... Zo nou ..... Als missj netquote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Obi Wan was toch geen kremlin, maar zo'n goeie uit de Dark Crystal?
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:05 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik bedoel die gast die lijkt op een kremlin..... Die praat zo.... Zo nou ..... Als missj net
Wat lief Bommie vereert ons met een bezoek........wow, trekt jurkje recht...lipstick op....pakt nagelvijl.....en zweepje.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:05 schreef versabommie het volgende:
Hey PearlPruts, kom je buiten spelen???
Nou nou allemaal special voor Bommie...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:07 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wat lief Bommie vereert ons met een bezoek........wow, trekt jurkje recht...lipstick op....pakt nagelvijl.....en zweepje.
Hai Bommie
Hoi Miss Jekko! Wat zie je er stralend uit! Haar gefohned? Je broek staat nogal bol namelijk!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:07 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wat lief Bommie vereert ons met een bezoek........wow, trekt jurkje recht...lipstick op....pakt nagelvijl.....en zweepje.
Hai Bommie
gevaarlijk hoor............... Lipstickquote:Op maandag 28 maart 2011 23:07 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hai Bommie
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:05 schreef versabommie het volgende:
Om een aanval af te weren moet je een stap voor je tegenstander staan......quote:Op maandag 28 maart 2011 23:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nou nou allemaal special voor Bommie...
Ah daar is Pietje volgzaam weerquote:Op maandag 28 maart 2011 23:08 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
gevaarlijk hoor............... Lipstick
Dat je dat opvalt, meestal kijk je over mijn schouder naar wat er achter mij staat.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Miss Jekko! Wat zie je er stralend uit! Haar gefohned? Je broek staat nogal bol namelijk!
Ja ja voor bommiequote:Op maandag 28 maart 2011 23:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nou nou allemaal special voor Bommie...
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat je dat opvalt, meestal kijk je over mijn schouder naar wat er achter mij staat.
Spooky natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
Zo nu wel al het sociale nette gedfoe gehadhebben wil ik nog maar een ding weten;
wie gebruikt er medicinale wiet?![]()
En hoe kom ik daaraan?
Klopt! Maar dat komt ook door al mijn ontwikkelingssamenwerking. Miss J vond ik ooit in een goot van een streamverslagentopic en heb ik een jas en wat brood gegeven en onderdak in een SC. En nu is ze een grote lieftallige kwabbelbak geworden.. en zo zijn er meer schrijnende gevallen die ik uit de klauwen van de eeuwige bitvelden heb moeten redden. Ik ben net moeder Theresa maar dan de knappe macho mannelijke uitvoering!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nou, Nou Bommie je bent hier wel heel populair...
Daar ben ik ook nog niet achter. Bol?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
Zo nu wel al het sociale nette gedoe gehad hebben wil ik nog maar een ding weten;
wie gebruikt er medicinale wiet?![]()
En hoe kom ik daaraan?
Oeee,,,quote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt! Maar dat komt ook door al mijn ontwikkelingssamenwerking. Miss J vond ik ooit in een goot van een streamverslagentopic en heb ik een jas en wat brood gegeven en onderdak in een SC. En nu is ze een grote lieftallige kwabbelbak geworden.. en zo zijn er meer schrijnende gevallen die ik uit de klauwen van de eeuwige bitvelden heb moeten redden. Ik ben net moeder Theresa maar dan de knappe macho mannelijke uitvoering!
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt! Maar dat komt ook door al mijn ontwikkelingssamenwerking. Miss J vond ik ooit in een goot van een streamverslagentopic en heb ik een jas en wat brood gegeven en onderdak in een SC. En nu is ze een grote lieftallige kwabbelbak geworden.. en zo zijn er meer schrijnende gevallen die ik uit de klauwen van de eeuwige bitvelden heb moeten redden. Ik ben net moeder Theresa maar dan de knappe macho mannelijke uitvoering!
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog niet achter. Bol?
Kreng.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent de goedheid zelvequote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:
COS.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik vind dat de ratten wel een excuus verdienen van Gerard om met Joanne vergeleken te worden. En Gerard maar net doen of hij een dierenliefhebber is met zijn hondjes onder tussen misbruikt hij het woord rat.
Geen commentaar ... ik ben maar een muisjequote:Op maandag 28 maart 2011 23:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik vind dat de ratten wel een excuus verdienen van Gerard om met Joanne vergeleken te worden. En Gerard maar net doen of hij een dierenliefhebber is met zijn hondjes onder tussen misbruikt hij het woord rat.
Nu klink je net als Jo....quote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ondankbaar stuk user dat je d'r zit!quote:
ik nie was nie...spooky!... maar het is gewoon slappe toei..........quote:Op maandag 28 maart 2011 23:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
JIJ???Jij Bio-boer, jij wereldverbeteraar? Jij?
![]()
![]()
![]()
En, is dat een lekker gevoel?
COS!quote:
COS!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
Als ik Joanna was zou ik nog even excuses gaan aanbiedn aan Sharon voordat ze in slaap gevallen is en nachtmerries krijgt. Zo laat je iemand toch niet naar bed gaan.
quote:
cosquote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
Als ik Joanna was zou ik nog even excuses gaan aanbiedn aan Sharon voordat ze in slaap gevallen is en nachtmerries krijgt. Zo laat je iemand toch niet naar bed gaan.
Ik denk dat sommige mensen zijn verdwaald, ben ik ook wel eensquote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef pietpaniek het volgende:
HuhHoe kan dat nou zit opeens in cos
Werkelijk op haar ben ik weken geleden al uitgekekenquote:
Volgens mij heeft die stinkerd van een Gert stiekum de wegwijsbordjes omgedraaitquote:
COSquote:Op maandag 28 maart 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Werkelijk op haar ben ik weken geleden al uitgekeken
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ondankbaar stuk user dat je d'r zit!
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:17 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik je gemist heb...![]()
![]()
![]()
Ik ook ben nog steeds niet bij de rode knop gekomen....... Dat labyrint dat labyrintquote:Op maandag 28 maart 2011 23:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen zijn verdwaald, ben ik ook wel eens
Kom op bommie.... laat ze ook even snuffelen aan de gezelligheid van de SC (die af en toe sneller gaat dan de COS)quote:
Al had ik Lapo durf ik niet meer, ik zou 4 pagina's ruzie en rellen hebben......quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
toch lastig al die amateurs die niet weten hoe ze opnieuw snel moeten openen hiernaast
Echt amateurs! En dan gewoon in de SC ontopic gaan posten! Daar moet Gert wat aan gaan doen!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
toch lastig al die amateurs die niet weten hoe ze opnieuw snel moeten openen hiernaast
da's voor mij zeker een reden het wel te doenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Al had ik Lapo durf ik niet meer, ik zou 4 pagina's ruzie en rellen hebben......![]()
Of moet ik het daarom juist wel doen?
Keuzes keuzes.
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt amateurs! En dan gewoon in de SC ontopic gaan posten! Daar moet Gert wat aan gaan doen!![]()
(dit is een crosspost!)
WAS JE DAAROMAAN HET KLAGEN GISTERquote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
Niet iedereen kan openen... de I-* gebruikers missen blijkbaar de [open nieuw deel] optie... en als je dan redelijk nieuw bent weet je nog niet wie je kan dm-en om alsnog een COS te openen <jeetje wat ben ik in een milde bui vanavondquote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
Hulde!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[url=http://nl.smiles.26l.com/smiliegenerator/] [
Zo beter?
dacht ff dat ik de weg kwijt wasquote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt amateurs! En dan gewoon in de SC ontopic gaan posten! Daar moet Gert wat aan gaan doen!![]()
(dit is een crosspost!)
Terwijl ze een extra knopje hebben toegevoegd...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet iedereen kan openen... de I-* gebruikers missen blijkbaar de [open nieuw deel] optie... en als je dan redelijk nieuw bent weet je nog niet wie je kan dm-en om alsnog een COS te openen <jeetje wat ben ik in een milde bui vanavond>
Hmmm.......beter.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ [url=http://gs14.rimg.info/be37f2aeab3e57b0c622cf5276ad07c9.png]afbeelding ] [/url]
Zo beter?
Jij... Lapo... Stoere meid ... haalt diep adem ... en opent met een geweldige TT nummertje netjes +1 en fipo tegelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Al had ik Lapo durf ik niet meer, ik zou 4 pagina's ruzie en rellen hebben......![]()
Of moet ik het daarom juist wel doen?
Keuzes keuzes.
ik klaag nooit, geef alleen mijn meningquote:Op maandag 28 maart 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
WAS JE DAAROMAAN HET KLAGEN GISTER
Present!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:05 schreef versabommie het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik klaag nooit, geef alleen mijn mening
waarquote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Terwijl ze een extra knopje hebben toegevoegd...
Mag ik daarna modderworstelen met de beledigde users die in een verkeerde COS od SC zaten......bleeeh. Trouwens als Bommie binnen is, moet je het niet eens proberen, die heeft hele vlugge vingers.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij... Lapo... Stoere meid ... haalt diep adem ... en opent met een geweldige TT nummertje netjes +1 en fipo tegelijk
Bij mij staat er nu ook altijd in het typ kollom dingetje ook een open nieuw deel knopje (die was er eerst bij mij nooit alleen boven aan de pagina stond zo'n knopje)quote:
Knopje?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bij mij staat er nu ook altijd in het typ kollom dingetje ook een open nieuw deel knopje (die was er eerst bij mij nooit alleen boven aan de pagina stond zo'n knopje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |