quote:
COS.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik vind dat de ratten wel een excuus verdienen van Gerard om met Joanne vergeleken te worden. En Gerard maar net doen of hij een dierenliefhebber is met zijn hondjes onder tussen misbruikt hij het woord rat.
Geen commentaar ... ik ben maar een muisjequote:Op maandag 28 maart 2011 23:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik vind dat de ratten wel een excuus verdienen van Gerard om met Joanne vergeleken te worden. En Gerard maar net doen of hij een dierenliefhebber is met zijn hondjes onder tussen misbruikt hij het woord rat.
Nu klink je net als Jo....quote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt! Maar dat komt ook door al mijn ontwikkelingssamenwerking. Miss J vond ik ooit in een goot van een streamverslagentopic en heb ik een jas en wat brood gegeven en onderdak in een SC. En nu is ze een grote lieftallige kwabbelbak geworden.. en zo zijn er meer schrijnende gevallen die ik uit de klauwen van de eeuwige bitvelden heb moeten redden. Ik ben net moeder Theresa maar dan de knappe macho mannelijke uitvoering!
Ondankbaar stuk user dat je d'r zit!quote:
ik nie was nie...spooky!... maar het is gewoon slappe toei..........quote:Op maandag 28 maart 2011 23:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
JIJ???Jij Bio-boer, jij wereldverbeteraar? Jij?
![]()
![]()
![]()
En, is dat een lekker gevoel?
COS!quote:
COS!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
Als ik Joanna was zou ik nog even excuses gaan aanbiedn aan Sharon voordat ze in slaap gevallen is en nachtmerries krijgt. Zo laat je iemand toch niet naar bed gaan.
quote:
cosquote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
Als ik Joanna was zou ik nog even excuses gaan aanbiedn aan Sharon voordat ze in slaap gevallen is en nachtmerries krijgt. Zo laat je iemand toch niet naar bed gaan.
Ik denk dat sommige mensen zijn verdwaald, ben ik ook wel eensquote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef pietpaniek het volgende:
HuhHoe kan dat nou zit opeens in cos
Werkelijk op haar ben ik weken geleden al uitgekekenquote:
Volgens mij heeft die stinkerd van een Gert stiekum de wegwijsbordjes omgedraaitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |