waarom als je geen Airmax draagt, draag je direct Van. Je kan toch ook gewoon zeggen: Mijn schoenen zijn nat geworden.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:13 schreef DutchSpike het volgende:
Niet haten op Airmax, hatertjes hiero dragen zeker Vans? Tyf op met je gay schoenen...
Owja, er zat ook water op mijn Jack and Jones vest, en op mijn Replay spijkerbroek, heb nu nog steeds beetje natte broek...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:14 schreef daruk het volgende:
[..]
waarom als je geen Airmax draagt, draag je direct Van. Je kan toch ook gewoon zeggen: Mijn schoenen zijn nat geworden.
Je zegt toch ook niet: Er zit een vlek op mijn G-Star-Raw
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:15 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Owja, er zat ook water op mijn Jack and Jones vest, en op mijn Replay spijkerbroek, heb nu nog steeds beetje natte broek...
Dit. In de piranha gaan en dan zeuren als je nat wordt, kut kindquote:
IK BEN NOG NOOIT NAT GEWORDEN IN DE PIRANA MET MIJN SKILLS.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit. In de piranha gaan en dan zeuren als je nat wordt, kut kind
Wil je nu even je hele merkenlijstje afgaan ?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:16 schreef DutchSpike het volgende:
En mijn Puma sokken waren ook nat.
Antiklacht: Lekker weer.
Nouja, als je dat zo graag wilt.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:17 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Wil je nu even je helen merkenlijstje afgaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |