Sorry daar gaat hij niet voor weg,pas bij 150 euro wil ik erover nadenken.quote:
Geen interesse meerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:14 schreef Elias3 het volgende:
Dan laat je die gozer er wm6.5 weer opzetten, is binnen 5 minuutjes gedaan
leuke winkel, bij mijn winkel kost ie 200quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:51 schreef astro-gurbuz het volgende:
Nee sorry daar krijg je hem echt niet voor mee,nieuw in de winkel kost hij 230 euro daarnaast is hij zgan op een aantal kleine krasjes op de achterkant na
Anyway voor 125 gaat tie absoluut niet weg!Minimaal 150 euro !50 euro minder dan de verkoopprijs is toch heel redelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef Tigerr het volgende:
[..]
leuke winkel, bij mijn winkel kost ie 200
Gvd wat een kutgrap zeg pff nou ik ga naar de politie en aangifte doen.Ik weet niet of de moderators wat voor me kunnen doen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:35 schreef manusjehatte het volgende:
Iemand per ongeluk opgelicht op FOK!.
Kan je mij even wat informatie sturen betreft jullie conversatie en wat er precies gebeurd is?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:27 schreef astro-gurbuz het volgende:
[..]
Gvd wat een kutgrap zeg pff nou ik ga naar de politie en aangifte doen.Ik weet niet of de moderators wat voor me kunnen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |