quote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef markvanrinsum het volgende:
ik heb mijn tv momentje voor vandaag weer gemaakt dus ik hoef niet naar huis
[ afbeelding ]
De suffe kudtquote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
Ja je zag dr idd kontinu kijken naar de camquote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft nog nooit meer op een barbie geleken dan hier!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
Plastic Fantastic.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Plastic Fantastic.![]()
Ik duik de keuken in. Tot straks.
Ik denk dat ze haar er wel in houden inderdaad. Er zijn een paar anderen veel inwisselbaarder.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:22 schreef delfse het volgende:
[..]
De stem kan niet zonder haar dus ze blijft echt wel
Alex en Maikquote:Op maandag 28 maart 2011 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar er wel in houden inderdaad. Er zijn een paar anderen veel inwisselbaarder.
Psiesquote:Op maandag 28 maart 2011 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar er wel in houden inderdaad. Er zijn een paar anderen veel inwisselbaarder.
Inderdaad misschien is het voor het progamma beter een bitch erin. Maar persoonlijk zie ik liever Mo en Laura gaan. Maar ze hebben zich goed ingedekt met een vriendje voor het spel te nemen.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef sjampoeh het volgende:
alex tegen jo: ik wil dat je er op zweert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |