Oh noes, het zijn de dansende panda's weer!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:27 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja de mannen kom maar!
Dan klopt de zin niet als die met als zou beginnen, want 21e letter is dan de r en niet de s!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:28 schreef Chanel5 het volgende:
De gecorrigeerde versie in de andere zaten twee fouten
[ link | afbeelding ]
nvm??quote:Op maandag 28 maart 2011 17:33 schreef itsme het volgende:
Waarom heet dit topic precies hetzelfde. En sorry het staat er als een feit. Je maakt mensen blij voor jan lul.zeik modus uit.
O r staat een vraagteken bij. nvm.
Ik ben nog steeds sjachie geloof ik![]()
Ook ziek? Ik heb zoveel gehoest en gesnotterd dat ik bijna geen stem meer heb. Kan wel voor een 06 lijn gaan werken nu, heerlijk hees stemmetje hahahaquote:Op maandag 28 maart 2011 17:33 schreef itsme het volgende:
Waarom heet dit topic precies hetzelfde. En sorry het staat er als een feit. Je maakt mensen blij voor jan lul.zeik modus uit.
O r staat een vraagteken bij. nvm.
Ik ben nog steeds sjachie geloof ik![]()
Net als alle vorige keren.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:35 schreef beequeen het volgende:
Mark is vergeten het nummer en de TT aan te passen. Ach, kan gebeuern.
Stond alleen maar info in over mokkende Joanna, dus hebben ze maar gedelete.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Reksie1981 het volgende:
Waar is cos #773 eigenlijk? Die maar overgeslagen?
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:35 schreef beequeen het volgende:
Mark is vergeten het nummer en de TT aan te passen. Ach, kan gebeuren.
Ja en iedere keer denk ik dat ik beter wordt krijg ik een ander virus.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:35 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ook ziek? Ik heb zoveel gehoest en gesnotterd dat ik geen geen stem meer heb. Kan wel voor een 06 lijn gaan werken nu, heerlijk hees stemmetje hahaha
Iemand dit al gelezen??quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Dan klopt de zin niet als die met als zou beginnen, want 21e letter is dan de r en niet de s!!!
Als 3 a is!
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stond alleen maar info in over mokkende Joanna, dus hebben ze maar gedelete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |