Wanneer eenmaal 80% van de kienders vadsig is, zijn juist de slanke mensen het mikpunt van spot.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef Dastan het volgende:
Dat wordt gelukkig ruimschoots gecompenseerd op school, waar ze al snel het mikpunt van de klas zijn.
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:22 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Snake?! SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAKEEEEE?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat weiger ik te geloven.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wanneer eenmaal 80% van de kienders vadsig is, zijn juist de slanke mensen het mikpunt van spot.
Ja maar op dunne kinderen is het veel moeilijker mikken.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wanneer eenmaal 80% van de kienders vadsig is, zijn juist de slanke mensen het mikpunt van spot.
Inderdaad, je valt er ook helemaal niet van afquote:Op maandag 28 maart 2011 17:29 schreef Crutch het volgende:
Lightproducten zijn slecht voor je, het wordt dan ook immers gemaakt om papzakken uit te roeien.
Dat weiger ik te gelovenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef Dastan het volgende:
Dat wordt gelukkig ruimschoots gecompenseerd op school, waar ze al snel het mikpunt van de klas zijn.
pauperquote:Op maandag 28 maart 2011 17:43 schreef Vermecelli het volgende:
Drinken in de prullenbak gooien.Yea right
Ik zou hem een boze brief schrijven, gewoon zodat je zeker weet dat zij weten wat ze missen.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:55 schreef Saisai het volgende:
En de nieuwe lekkere drankjes zoals fanta pomelo is er in NL alleen maar met aspertaam
Ondanks dat ik het heerlijk vind heb ik zo mijn principes en koop ik het niet. Dat zal de fabrikant leren
CernunnosShopquote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef Wumb0 het volgende:
Begin je eigen supermarkt en doe het zoals het hoort, goed idee TS?
een brief, ja dat zal ze leren!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zou hem een boze brief schrijven, gewoon zodat je zeker weet dat zij weten wat ze missen.
Zonder alinea's, lijkt het of ik meer heb.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niet in staat zijn om fatsoenlijk alinea's te maken..
Nee hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:53 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Zonder alinea's, lijkt het of ik meer heb.
Nöquote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Zet jij mijn OP maar in alinea's dan copy pasta ik het wel.
Wel jammer dat je niet gestopt bent.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef KevinMalone het volgende:
Ik wou eigenlijk stoppen met fokken, maar godver wat blijft dit een terechte klacht. Kut dikkerds die verpesten het voor iedereen, plus die kanker producenten, en ja kanker omdat ze er van die rare kunstmatige stoffen instoppen waar je kanker van krijgt.
Niks smaakt meer nu ze er die suiker uit hebben gehaald en toch beweren ze dat het hetzelfde smaakt.![]()
Die dikke mensen moeten maar hun vraatzucht leren inhouden, bah zeg.![]()
En een beetje sporten kan ook niet kwaad.
Dit zijn dan ook meestal de mensen die op mij gaan haten omdat ik er goed uit zie.
Ach ik dacht laat ik maar in dit topic posten anders laat niemand horen hoe vervelend jullie dikkerds zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wel jammer dat je niet gestopt bent.
vetzakquote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wel jammer dat je niet gestopt bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |