niet alleen schone kledingquote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef Ticootje het volgende:
Ja ligas zijn funest. Schone kleding gegaraneerd nodig.
Het is meer psychisch denk ik bij mij. Ik hoef niet per se dingen te doen die ik niet kan met haar erbij, maar de gedachte dat het niet kan beklemt me. En de gedachte dat het zometeen wel weer kan, vind ik net als je lief helemaal fijn. Ze gaat dan ook komende maand ook al af en toe een dagje, gewoon omdat het kan (we betalen vanaf deze maand gewoon de volle mep). Heb ik een paar vrije dagen voor mezelf.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef Claudia_x het volgende:
Natuurlijk vind ik het wel heel fijn om eens uitgebreid in bad te kunnen en even niet standby te hoeven staan, maar ik voel die voortdurende claim niet zozeer als beklemming.
Wij hebben het allebei, dat begrijpt lekker makkelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat ik de beklemming wel begrijp, Vanyel. Nou ja, eigenlijk begrijp ik het niet. Ik wil het graag begrijpen, want m'n lief is een geweldige vader en hij voelt dat nu eenmaal zo. En als ik zeg dat uit eten gaan zonder de kinderen me maar 'leeg' lijkt dan voelt dat ook wel weer suf.
Ja ze waren erg enthousiast. Slapen, poepen en sjansen, dat was het zo'n beetje. Niet of nauwelijks gepiept/gehuild. Fijn dat ze het dus niet naar vond.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:02 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Deed Dottir het goed op het kdv, vanyel?
Hij wordt kleiner inderdaad, af en toe is hij zelfs even weg (alsin gewoon normale navel). Je ziet het elke dag minder wordenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:44 schreef Vanyel het volgende:
Nog een goedslaper(beter dan anders vind ik per definitie goed nu).
Hoe gaat het beter met de navelbreuk, wordt ie kleiner?
Die van Dottir glimt en glanst nog glorieus. We waren vergeten het te noemen bij het kdv, ze waren er wel even van geschrokken
Nou, precies. En het zorgt in de praktijk niet voor frictie want we hebben allebei dezelfde ideeen over hoe we ons leven in willen richten.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:35 schreef Vanyel het volgende:
Moet je het per se begrijpen? Zien dat beklemming en goed ouderschap elkaar niet bijt zonder dat je dat echt begrijpt is toch ook prima?
Wat fijn, zeg! Dat vind ik zelf nog het vervelendst, als het (weer) in slaap vallen niet goed lukt. Ik zei pas tegen mijn lief dat ik het zo fijn vond dat Ivan tegenwoordig gaat slapen zonder eerst even te huilen. Hij kon zich niet eens meer herinneren dat aan slapen altijd huilen voorafging.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:35 schreef mrien het volgende:
En gisteravond ging hij voor het eerst in 6 weken ofzo heel makkelijk slapen, geen huilbuien die niet te verklaren zijn, heel fijn! Om 20:15 had ik gewoon de avond eens voor mezelf
En gistermiddag voor het eerst zelf in slaap gevallen op z'n buik. Goed dagje dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |