abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95145220
Nee op de eerste niet op de derde heeft hij wel een blik zoals Sarah die ook kan hebben, maar verder zie ik eigenlijk geen gelijkenis.
Ik zie gewoon een lief stoer mooi mannetje :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_95145231
quote:
Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef Ticootje het volgende:
Ja ligas zijn funest. Schone kleding gegaraneerd nodig.
niet alleen schone kleding :')
oh en vooral die kleren niet 2weken in de wasmand laten liggen...vlekkenspray is nodig dan (is t heel ernstig dat t uberhaupt mogelijk is om 2weken zn kleding niet te wassen (en dan is nob niet alle kleding gedragen)

oh en mex O+ hij was idd echt opeens groot!
pi_95145637
Liga's, die hebben wij gelukkig nog niet. Kun je die dingen niet gewoon vermijden?

quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef Claudia_x het volgende:
Natuurlijk vind ik het wel heel fijn om eens uitgebreid in bad te kunnen en even niet standby te hoeven staan, maar ik voel die voortdurende claim niet zozeer als beklemming.
Het is meer psychisch denk ik bij mij. Ik hoef niet per se dingen te doen die ik niet kan met haar erbij, maar de gedachte dat het niet kan beklemt me. En de gedachte dat het zometeen wel weer kan, vind ik net als je lief helemaal fijn. Ze gaat dan ook komende maand ook al af en toe een dagje, gewoon omdat het kan (we betalen vanaf deze maand gewoon de volle mep). Heb ik een paar vrije dagen voor mezelf.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95145865
Die kun je prima vermijden, Vanyel. Ivan heeft nog nooit een liga gehad. :+

Ik denk dat ik de beklemming wel begrijp, Vanyel. Nou ja, eigenlijk begrijp ik het niet. Ik wil het graag begrijpen, want m'n lief is een geweldige vader en hij voelt dat nu eenmaal zo. En als ik zeg dat uit eten gaan zonder de kinderen me maar 'leeg' lijkt dan voelt dat ook wel weer suf.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95145982
ahw Mex zo groot al. Gefeli met zijn half-verjaardag! *O*

Haha Vanyel wij hebben eigenlijk nooit liga's gegeven. Amélie heeft wel eens een hapje van een liga van ons gehad maar verder niet eigk. Niet uit overtuiging verder hoor, ik heb het gewoon nooit gekocht of geprobeerd, net als pap trouwens, dat hebben we ook nooit gegeven, ging prima met boterhammen ik zag geen reden om pap te geven.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95146145
Ik voel me altijd zo kaal zonder kind. En sommige dingen zijn wel praktischer zonder kind, maar ook meteen minder leuk ofzo, maar ja als ik diep in mijn hartje kijk zou ik het liefst stoppen met werken en lekker fulltime moederen. (werk vind ik ook heerlijk hoor en is ook even andere praat enzo maar toch...)
pi_95146358
Na achterlijk veel uren gewerkt te hebben eindelijk weer eens een avondje thuis, tijd om te fokken dus!

Dag Mex, knappe, stoere kerel! Tot snel!

Deed Dottir het goed op het kdv, vanyel?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95146893
oh, ik vond dat kinnetje en het neusje zo lijken, maar vind d'r zowiezo heel schattig!

oh, shit, dan ga ik morgen snel wassen,haha, en de wipper ook!
Ik vond liga vroeger zelf altijd zo lekker en zo leuk om te zien hoe Mex er van smikkelt

@Sonnetje, dat was echt ineens in een week een maat groter, ik dacht dat de kleertjes waren gekrompen in de was,haha
pi_95147252
Lief dat je het zegt Troeta :) maar ik zie de gelijkenis niet echt..
  woensdag 6 april 2011 @ 23:23:04 #210
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_95147683
TM, kan me voorstellen dat je schrok hoor! Zou ik ook doen. Kwam me niet bekend voor trouwens, hopelijk stelt het CB je morgen gerust!

Troeta, gefelicteerd met de half jarige ;) Gaat snel he, die 6 maanden!

Vandaag was gewoon bagger. Ik ben nog steeds niet lekker, heb verschrikkelijke last van hooikoorts, word moe van de medicijnen die ik daar echt voor nodig heb en had knallende koppijn. Twee kids die dan de hele dag entertainment nodig hebben, is niet leuk en Knut die laat thuis was. Normaal zou ik ze vast niet zo vervelend hebben gevonden denk ik. Ach morgen weer een dag!

Uiteindelijk zijn we nog bloemen en paastakken gaan halen, 's ochtends hadden we al een paasei slinger gemaakt en Jasmin sliep van 1 tot 3 zonder een kik te geven, en 's avonds weer. Vast een sprongetje ofzo. :+

Ik haal de kids nooit samen uit bed trouwens. Of Yade eerst en die even aandacht en ontbijt geven, of Jasmin eruit en die eerst een fles geven om daarna op het kleed te spelen zodat ik met Yade bezig kan zijn. Zijn mogen er alleen samen uit als Knut ook thuis is. :D

Ik vind een dagje zonder kids heerlijk trouwens, maar sta na een paar uur al weer te popelen om ze te halen en knuffelen. Ik moet er ook niet aandenken om een week weg te zijn van ze. Yade gaat weleens logeren, maar dat is max 2 nachtjes hoor, dan mis ik haar al veelte erg!
pi_95148460
quote:
Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat ik de beklemming wel begrijp, Vanyel. Nou ja, eigenlijk begrijp ik het niet. Ik wil het graag begrijpen, want m'n lief is een geweldige vader en hij voelt dat nu eenmaal zo. En als ik zeg dat uit eten gaan zonder de kinderen me maar 'leeg' lijkt dan voelt dat ook wel weer suf.
Wij hebben het allebei, dat begrijpt lekker makkelijk ;)
Moet je het per se begrijpen? Zien dat beklemming en goed ouderschap elkaar niet bijt zonder dat je dat echt begrijpt is toch ook prima?
Ik kijk enorm uit naar uiteten met zn tweeën. Net als ik enorm kan genieten van een middag naar Dottir kijken etc. Avonden heb ik haar niet zoveel, dan wil de werkende vrouw van haar dochter genieten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95148675
Geen liga *O*
quote:
Op woensdag 6 april 2011 23:02 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Deed Dottir het goed op het kdv, vanyel?
Ja ze waren erg enthousiast. Slapen, poepen en sjansen, dat was het zo'n beetje. Niet of nauwelijks gepiept/gehuild. Fijn dat ze het dus niet naar vond.
pi_95155053
We hebben gewoon tot 7 uur uitgeslapen! Ze heeft de nachtvoeding overgeslagen.. Hopelijk zet dit patroon zich voor, zou lekker zijn, maar als het niet zo is ook geen probleem. Af en toe een lekkere nacht is ook heel fijn!
pi_95155294
^O^
Ik was ook al blij, maar dan omdat we onze eerste 6 uur tussen 2 voedingen hebben gehad. Ze clusterde gisteravond (niet gebruikelijk) en dat resulteerde in een voeding om 4 uur na die van 10. Heerlijk.
Inmiddels heb ik ontbeten en ze slaapt nog.
pi_95156143
Ow heerlijk Vanyel! Hier doet ze al regelmatig 6 uur tussen de voedingen, maar das ook wel een beetje de max. als het langer duurt voor ze komt dan krijgt ze gewoon ;) Ze is nog wel erg klein..
pi_95157089
Lekker zeg mamapurk en vanyel!
Ik was vannacht al blij met om de 3 uur na een rampennacht de nacht ervoor.

En gisteravond ging hij voor het eerst in 6 weken ofzo heel makkelijk slapen, geen huilbuien die niet te verklaren zijn, heel fijn! Om 20:15 had ik gewoon de avond eens voor mezelf
En gistermiddag voor het eerst zelf in slaap gevallen op z'n buik. Goed dagje dus :)

Nog steeds flink verkouden, maar al beter dan 2 dagen geleden. Toen was het een nacht op mijn buik slapen (zittend ongeveer) omdat hij weer zo vol zat. Lijkt wel of hij elk verkoudheidje die er heerst te pakken krijgt..
Over 2 weken nog controle bij de kinderarts :)
Ow en het navelbreukje gaat ook ineens een stuk beter!

Hoe is het met het navelbreukje van Dottir?
pi_95157351
Nog een goedslaper ^O^ (beter dan anders vind ik per definitie goed nu).
Hoe gaat het beter met de navelbreuk, wordt ie kleiner?

Die van Dottir glimt en glanst nog glorieus. We waren vergeten het te noemen bij het kdv, ze waren er wel even van geschrokken ;)
  donderdag 7 april 2011 @ 10:21:18 #218
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_95158374
Lekker he, die doorslaap nachten.

Hier slaapt Jasmin prima door. Van 18:00 tot 07:00 en rond 23:00 nog een papfles, dan is ze 45 minuten wakker ofzo.
Overdag slapen.... Ik lees dat 2 en een half uur normaal is voor een baby van bijna 6 maanden. Jasmin slaapt 's ochtends echt maximaal een uur en tussen 13:00 en 15:00 dus maar 2 uur. Dat was het dus. -.- En volgens mij slaapt ze die 2 uur niet helemaal, maar is ze vaak gewoon wakker en stil.
pi_95159388
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:44 schreef Vanyel het volgende:
Nog een goedslaper ^O^ (beter dan anders vind ik per definitie goed nu).
Hoe gaat het beter met de navelbreuk, wordt ie kleiner?

Die van Dottir glimt en glanst nog glorieus. We waren vergeten het te noemen bij het kdv, ze waren er wel even van geschrokken ;)
Hij wordt kleiner inderdaad, af en toe is hij zelfs even weg (alsin gewoon normale navel). Je ziet het elke dag minder worden :)
pi_95161282
Dawillikook! Zal hier nog wel even op zich laten wachten, maar het vooruitzicht bevalt wel. Toch gek dat dat vanzelf gaat.
pi_95162483
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:35 schreef Vanyel het volgende:
Moet je het per se begrijpen? Zien dat beklemming en goed ouderschap elkaar niet bijt zonder dat je dat echt begrijpt is toch ook prima?
Nou, precies. En het zorgt in de praktijk niet voor frictie want we hebben allebei dezelfde ideeen over hoe we ons leven in willen richten.

Heerlijk zeg, 6 uur tussen de voedingen! Het gaat hier steeds vaker naar 7 uur toe, maar vannacht kwam ze bijvoorbeeld na een kleine 4 uur dus er zit nog niet echt regelmaat in. Ze slaapt wel ontzettend lekker 's nachts, en ik dus ook. De nachtvoeding stelt niet zoveel voor.
pi_95162656
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:35 schreef mrien het volgende:
En gisteravond ging hij voor het eerst in 6 weken ofzo heel makkelijk slapen, geen huilbuien die niet te verklaren zijn, heel fijn! Om 20:15 had ik gewoon de avond eens voor mezelf
En gistermiddag voor het eerst zelf in slaap gevallen op z'n buik. Goed dagje dus :)
Wat fijn, zeg! Dat vind ik zelf nog het vervelendst, als het (weer) in slaap vallen niet goed lukt. Ik zei pas tegen mijn lief dat ik het zo fijn vond dat Ivan tegenwoordig gaat slapen zonder eerst even te huilen. Hij kon zich niet eens meer herinneren dat aan slapen altijd huilen voorafging. :o

Lena huilt helemaal niet voor het slapen gaan, alleen het avondslaapje wil vaak nog niet in haar eigen bedje lukken. Ik weet niet waarom dat zo is en ik denk er maar niet te veel over na. Ik neem haar bij me en dan slaapt ze gewoon lekker bij mij tot de late avondvoeding.
pi_95163105
Hoe is het eigenlijk met Lena's soepoog?
  donderdag 7 april 2011 @ 12:55:25 #224
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_95163816
Wat heerlijk voor de mama's met de doorslapers! Saar weet hoe het moet maar doet het niet elke nacht helaas ;). Vannacht weer een paar uur onrustig geweest. Maar ze kan ook zomaar 6 uur tussen de voedingen laten, dat zijn echt heerlijke nachten O+.

Vanmorgen het consultatiebureau gebeld over de 'stuipjes/schokjes'. Daar vonden ze dat ik wel even aan de huisarts moest voorleggen, maar kon dus heel goed onschuldig zijn. Ben vanmorgen bij de ha geweest en die hoorde geen enkel alarmbelletje rinkelen. Ze bewoog goed symmetrisch, was helder en het feit dat het direct stopte toen ik haar wakker kreeg gaf voor haar aan dat het bv geen epileptische aanval was omdat die daardoor niet zou zijn gestopt. Wel moet ik aan de bel trekken wanneer ze het ook zou doen als ze wakker is. Dat hebben we gelukkig nog niet gezien. Wel heb ik zo'n beweging vanmorgen vastgelegd, handig voor de huisarts. Het was nu maar heel eventjes gelukkig, maar zo kon ik goed laten zien wat ik bedoelde.

Ik ben in elk geval gerust gesteld.
pi_95165061
Gelukkig tm! Fijn dat de h.a meedenkt!

Lekker die doorslapers! Hier gelukkig al een hele tijd! Maat wel stipt om 6.50 wakker!

Wat fijn dat de navelbreuk bijna weg is, mrien!

Bientje slaapt altijd meteen in, soms nog even kletsen maar eigenlijk nooit huilen.
29/10/'10 - 25/03/'13
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')