abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95165525
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:38 schreef Vanyel het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Lena's soepoog?
Gister alweer over, goddank!

Vandaag lijkt ze er weer wat beter aan toe. Ze hoest alleen soms.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95165959
Fijn dat je gerustgesteld bent, TM! Ik vind het altijd zo goed dat ze bij kleine baby's mogelijke problemen heel serieus nemen en meteen het een en ander uit willen sluiten.

Barbabientje, hoe gaat het daar?
  donderdag 7 april 2011 @ 13:55:11 #228
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_95166222
Is ook fijn, sowieso geen risico's met gezondheid van mensen, maar helemaal niet met die hele kleine pukkies.

Wat fijn dat het zoveel beter gaat met je meisje Claudia!!! That reminds me, ik moet nog een foto nemen van Saar in datzelfde shirtje! :)
pi_95166316
Ik ga later vandaag bijlezen maar mijn arme kind kreeg prikken vandaag :'(
En a.s. maandag en de maandag daarop gaat hij wennen bij het kdv. En maandag 25 april voor het echie ;(

Hij is wel goed gegroeid! En babbelt en lacht regelmatig. Hij huilt nog wel meer dan gemiddeld maar het lijkt toch iets beter te gaan.

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95166352
Wat een irritante curves trouwens. Die van borstvoeding.com zijn een stuk duidelijker in één oogopslag.
The way you rock'n'roll
pi_95166558
Olivier, zielig manneke! Laat je maar lekker door je moeder verwennen! De curves zien er goed uit dml! Heb je een beetje zin om weer te gaan werken?

Lena O+ Wat een knapperd ben jij! Fijn da het soepoog over is, Claudia! Ben benieuwd naar Saar in dezelfde outfit!

Hier alles goed hoor, bedankt voor het vragen! Alleen rete druk en dus weinig tijd om te fokken. wisten jullie al dat mijn kleine meisje een tandje doorheeft :o
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95166565
Zo, die groeit inderdaad ontzettend goed! Waarom gaat hij maar één keer in de week wennen, DML? Zit daar een gedachte achter? Of gaat hij straks ook maar één keer in de week?

Een tandje, Barbabientje? Doe even normaal! :o Jemig. Is het zonder slag of stoot gegaan?
pi_95166787
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:37 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:55 schreef twentemeisje het volgende:
That reminds me, ik moet nog een foto nemen van Saar in datzelfde shirtje! :)
That reminds me, ik moet nog een foto nemen van Saar Dottir in datdiezelfde shirtje broek! :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95166814
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een irritante curves trouwens. Die van borstvoeding.com zijn een stuk duidelijker in één oogopslag.
Ik vind het juist wel leuk dat je meer lijntjes ziet lopen.

Vind jij het eigenlijk niet vervelend dat Pucks echte naam boven de curves staat?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 7 april 2011 @ 14:15:44 #235
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_95167012
Een tandje? Die is er vroeg bij :D

TM, gelukkig dat je gerustgesteld bent. Ik vind het wel een beetje horkerig van de cb-medewerkster om je zo ongerust te maken.

Mijn kleine meid heeft sinds gisteren last van haar buikje. Zo zielig, soms slaakt ze ineens van die gilletjes van de pijn en dan zie je haar met haar beentjes trappelen. ;( Ook is ze nog steeds verkouden, maar afgezien van dat alles is het een heel zoet en tevreden meisje. 's nachts komt ze twee keer voor een voeding, rond 2 uur en rond 6 uur en slaapt dan weer tot een uur of 10 meestal.

Verder heb ik het gewoon heerlijk druk, met alledrie mijn meiden. O+
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  donderdag 7 april 2011 @ 14:20:28 #236
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_95167213
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]

[..]

That reminds me, ik moet nog een foto nemen van Saar Dottir in datdiezelfde shirtje broek! :)
Saar + Dottir = Lena!
  donderdag 7 april 2011 @ 14:22:23 #237
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_95167292
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:15 schreef She-Wolf het volgende:
Een tandje? Die is er vroeg bij :D

TM, gelukkig dat je gerustgesteld bent. Ik vind het wel een beetje horkerig van de cb-medewerkster om je zo ongerust te maken.

Mijn kleine meid heeft sinds gisteren last van haar buikje. Zo zielig, soms slaakt ze ineens van die gilletjes van de pijn en dan zie je haar met haar beentjes trappelen. ;( Ook is ze nog steeds verkouden, maar afgezien van dat alles is het een heel zoet en tevreden meisje. 's nachts komt ze twee keer voor een voeding, rond 2 uur en rond 6 uur en slaapt dan weer tot een uur of 10 meestal.

Verder heb ik het gewoon heerlijk druk, met alledrie mijn meiden. O+
Dat viel gelukkig wel mee hoor SW, ze zei eerlijk 'wij hebben niet genoeg medische kennis om uit te sluiten dat het iets ernstigs is'. Vond het wel goed dat ze er geen risico mee nemen. Natuurlijk had ik het liefst van haar gehoord dat ze deze vraag dagelijks krijgt en ik me dus geen zorgen hoefde te maken ;).

Wat fijn dat je zo geniet van je meiden! Hopelijk wordt de buik van je kleinste snel weer rustig!
pi_95168034
quote:
Op donderdag 7 april 2011 11:46 schreef Vanyel het volgende:
Dawillikook! Zal hier nog wel even op zich laten wachten, maar het vooruitzicht bevalt wel. Toch gek dat dat vanzelf gaat.
Ik heb even een foto gemaakt van hoe het er nu uit ziet, het was dus veeel erger
pi_95168525
Ik zag een mooie Lena O+ En een zielig meisje van She-wolf. De rest moet ik nog lezen ;)

Vanyel, de curve haal ik morgen weer offline dus voor dat eventjes heb ik er niet zo'n moeite mee. Het is meer dat ik niet wil dat hij via google o.i.d. te herleiden is naar hier.

Claudia, we hebben ma, di, wo aangevraagd bij het kdv. In april kregen we alleen de maandag. Vanaf 1 mei hebben we ook de woensdag erbij. De dinsdag gaat hij voorlopig naar een gastouder.
Ze wilden twee wendagen in één week doen maar omdat ik de eerst officiële begindag ook nog vrij ben hebben we daar een wendagje van gemaakt nog. En volgens de regels komt hij dus maar één dag eerst ja. Dat dit maar één week is doet er niet toe daar :+

Ik wil best wel weer werken maar er schijnt momenteel niet zoveel te doen te zijn op mijn afdeling dus moet ik andere dingen gaan doen en die zijn stom }:|
The way you rock'n'roll
pi_95169400
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:38 schreef mrien het volgende:

[..]

Ik heb even een foto gemaakt van hoe het er nu uit ziet, het was dus veeel erger
[ afbeelding ]
Hee, dat kan ik ook. Ik heb er een waar ie schaduw werpt.

Ik vind de hoogte zo op het plaatje niet echt opvallen, de schaduw laat een stuk meer zien.

Zo'n wegtrekkend breukje ziet er ook wat vreemd uit.
pi_95169714
Zo erg als bij Dottir had Jelle het geloof ik niet. Het kwam wel flink omhoog maar bleef niet zo staan eigenlijk
pi_95171261
Sinds ie zo is heb ik hem eigenlijk pas 1x niet zoals op de foto gezien. Toen was ze extreem ontspannen. Normaal kan ik hem wel leegduwen, maar dan komt ie meteen weer omhoog. Soms wel sneller dan anders, maar het kost nooit meer dan zeg 20 seconden.
pi_95172999
Ik heb best veel last van mijn bekken, dus het extra gewicht van Dottir in de doek is niet altijd even welkom. Als ik niet oppas ga ik ervan waggelen alsof ik nog zwanger ben. Soms vraag ik me af of die doek nou echt zo handig is voor mij.
Kom ik vanmiddag in de supermarkt, staat bij de ingang een vrouw met een mooie kinderwagen (dezelfde als wij hebben die welgeteld 1x een rondje door de buurt heeft gereden) wat te hannesen omdat ze haar kind probeert te troosten maar er niet echt goed bij kan. In de winkel liep ik haar nog eens voorbij terwijl ze pogingen deed t kind te sussen en vanaf mijn plaats bij de kassa kon ik haar wéér zien kloten met speen en een ontroostbaar kind. Toen kon ik, terwijl ik mijn slapende Dottir nog eens een extra aai gaf, toch een vuile grijns niet onderdrukken >:)
pi_95173075
Haha Vanyel, loeder. :+
pi_95173181
Ze zag me niet hoor!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 april 2011 @ 16:47:26 #246
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_95173948
Barbabientje, ook al! Jasmin heeft twee doorgebroken ondertandjes, maar rap groeien doen ze verder niet eigenlijk. :D Ze kauwt ook echt overal op en kwijlt alles onder.

TM, gerust gesteld nu door het CB? Fijn dat je altijd even kan bellen vind ik.

SW wat naar. Arm kindje. Helpt fietsen met de beentjes een beetje tegen de krampjes?

Navelbreukjes hebben we niet! Wel vaker gezien, trekt dat helemaal weg in de loop der tijd? Jasmin heeft wel een aarbei/framboosvlek in haar zij, die wordt nu al wat minder in het begin was het echt dik en rood, nu alleen nog heel rood.

Is zo'n draagdoek niet super warm nu trouwens? Ik doe Jasmin in de Baby Bjorn als ik Yade haal van de PSZ, omdat die dan in de buggy gaat, dan heb ik het al warm! En dat is zo'n super lucht doorlatend ding.

En ik ben zo blij dat ik thuis ben gebleven met de kids! Naar het KDV brengen, dat zat me zo hoog dat idee. Drie dagen vond ik ook zo afschuwelijk veel. En nu werkt Knut ruim 50 uur per week, dus is het maar goed dat ik besloten heb thuis te blijven. Geen spijt van iig! Sterkte met het wennen DML, meestal is het voor de mamma's moeilijker dan voor de kinders!

Jasmin heeft uiteindelijk in totaal wel.... 2 en een half uur geslapen vandaag. :D Maf kind.
pi_95174585
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:47 schreef Silmarwen het volgende:
Navelbreukjes hebben we niet! Wel vaker gezien, trekt dat helemaal weg in de loop der tijd?

Is zo'n draagdoek niet super warm nu trouwens?

Sterkte met het wennen DML, meestal is het voor de mamma's moeilijker dan voor de kinders!
Netjes op volgorde:
Ze zeggen dat het wegtrekt ja. Zal wel een uitpuilende navel blijven vrees ik, jammer maar helaas...

Ik hou wel van een beetje warmte, ik vond het nu dus nog lekker. Shirt met lange mouwen, draagdoek, kind. Perfecte temperatuur.

Wij stonden allebei een beetje te grinniken toen de dames bij het kdv zeiden dat de meeste moeders het de eerste keer nog niet eens drooghouden tot het eind van de gang. Dachten dat het een grapje was, maar dat bleek niet zo te zijn :D
pi_95175052
Ik ging gisteren naar boven om met een leidster een intake gesprek te hebben en Puck bleef op de groep. Ik had er an sich geen moeite mee (nog) maar toen ging ze me de rest van het gebouw laten zien en ik hoorde in de gang Puck huilen. Ze deed heel uitgebreid vertellen over hun knutselatelier en kinderkookcafé en ik dacht alleen maar 'ik wil mijn kind troosten!!!'

Er kreeg een ander kindje de fles dus Puck kon op dat moment niet opgepakt worden. Goed dat zal wel eens vaker voorkomen daar natuurlijk maar dan weet ik het niet en ignorance is bliss maar nu voelde ik me er dus niet zo fijn onder.
The way you rock'n'roll
pi_95176282
Ik denk dat ik het ook niet droog ga houden. :+
pi_95176829
quote:
Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat ik het ook niet droog ga houden. :+
Ik weet zeker dat ik het niet droog ga houden :+ ondanks dat ik de creche en de leidsters al ken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')