Gister alweer over, goddank!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:38 schreef Vanyel het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Lena's soepoog?
quote:
That reminds me, ik moet nog een foto nemen van Saar Dottir in datdiezelfde shirtje broek!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:55 schreef twentemeisje het volgende:
That reminds me, ik moet nog een foto nemen van Saar in datzelfde shirtje!
Ik vind het juist wel leuk dat je meer lijntjes ziet lopen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een irritante curves trouwens. Die van borstvoeding.com zijn een stuk duidelijker in één oogopslag.
Saar + Dottir = Lena!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
That reminds me, ik moet nog een foto nemen van Saar Dottir in datdiezelfde shirtje broek!
Dat viel gelukkig wel mee hoor SW, ze zei eerlijk 'wij hebben niet genoeg medische kennis om uit te sluiten dat het iets ernstigs is'. Vond het wel goed dat ze er geen risico mee nemen. Natuurlijk had ik het liefst van haar gehoord dat ze deze vraag dagelijks krijgt en ik me dus geen zorgen hoefde te makenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:15 schreef She-Wolf het volgende:
Een tandje? Die is er vroeg bij
TM, gelukkig dat je gerustgesteld bent. Ik vind het wel een beetje horkerig van de cb-medewerkster om je zo ongerust te maken.
Mijn kleine meid heeft sinds gisteren last van haar buikje. Zo zielig, soms slaakt ze ineens van die gilletjes van de pijn en dan zie je haar met haar beentjes trappelen.Ook is ze nog steeds verkouden, maar afgezien van dat alles is het een heel zoet en tevreden meisje. 's nachts komt ze twee keer voor een voeding, rond 2 uur en rond 6 uur en slaapt dan weer tot een uur of 10 meestal.
Verder heb ik het gewoon heerlijk druk, met alledrie mijn meiden.
Ik heb even een foto gemaakt van hoe het er nu uit ziet, het was dus veeel ergerquote:Op donderdag 7 april 2011 11:46 schreef Vanyel het volgende:
Dawillikook! Zal hier nog wel even op zich laten wachten, maar het vooruitzicht bevalt wel. Toch gek dat dat vanzelf gaat.
Hee, dat kan ik ook. Ik heb er een waar ie schaduw werpt.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:38 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb even een foto gemaakt van hoe het er nu uit ziet, het was dus veeel erger
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Netjes op volgorde:quote:Op donderdag 7 april 2011 16:47 schreef Silmarwen het volgende:
Navelbreukjes hebben we niet! Wel vaker gezien, trekt dat helemaal weg in de loop der tijd?
Is zo'n draagdoek niet super warm nu trouwens?
Sterkte met het wennen DML, meestal is het voor de mamma's moeilijker dan voor de kinders!
Ik weet zeker dat ik het niet droog ga houdenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat ik het ook niet droog ga houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |