ik heb zelf de meelec m9 , zijn zeker goede doppen alleen ik vind de bass wat overheersenquote:Op maandag 4 april 2011 22:12 schreef Buschetta1 het volgende:
haha oke thanks,
ook nog andere goedkope budget doppen ?
en wat zijn nou echt de beste doppen met een budgetje rond de 25 euro, brainwavz?
Ja, dat was inderdaad een (zéér) tijdelijke code inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2011 22:25 schreef Buschetta1 het volgende:
hoe kom je aan die code, 1 van de 25 ?
Chinees?quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:35 schreef Shogo het volgende:
Damn.
[ afbeelding ]
Ik ga sowieso maar even die Alpha's van 9 dollar bestellen. Begint een verslaving te worden die earphones.
Zonder overdrijven... enkele maanden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:37 schreef lipjes het volgende:
31/3 besteld maar nog steeds waiting for supplier.
hoe lang kan zoiets duren?
Zie: http://www.google.nl/sear(...)reme+typically+shipsquote:It can't be done. However you can often tell if an item is popular by it's diggs and reviews (amount) - so the most popular items are normally in stock. The items with "ships in 4-7days*" - note the star/asterisk/* - those often take some extra time gathering.
Gekeken maar niks kunnen vinden, ook niet iets echt vergelijkbaars voor die prijsquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef UncleSam het volgende:
Je weet het nooit zeker met die China shops alhoewel BIC meestal een van de snelste en betrouwbaarste is, maar die tablet heb je niet bij BIC volgens mij he?
Wtf!? dat is echt wel heel leip "comunist invaders"quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:15 schreef RumbeeN het volgende:
Is dit een waarschuwing voor een communistische invasie?
http://www.pandawill.com/(...)lor-sxxl_p42569.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat nu op 'packaged'. Blijkbaar kan je dan niet meer annuleren. Naja, dan maar geduldig afwachten...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:18 schreef shiznuts het volgende:
Ligt eraan, is 'ie al 'verzonden' dan? Oh wacht je op dispatching?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |