Bij de shopping cart. Recommender moet bij het aanmaken van een account.quote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Haha, dat krijg ik ook...
Hoe submit je bij BIC een couponcode?
Heb dit weekend al ¤175 aan ontwikkelingshulp naar china gestuurdquote:
Zo heb ik er ook al gehad.quote:Op maandag 4 april 2011 10:47 schreef Koen. het volgende:
Net op eBay een 1cent deal gewonnen. Geld overgemaakt en 4 minuten later verzonden!
quote:Unknown Host
--------------------------------------------------------------------------------
Description: Unable to locate the server named "www.dealextreme.com" --- the server does not have a DNS entry. Perhaps there is a misspelling in the server name, or the server no longer exists. Double-check the name and try again.
Hier is hij gewoon bereikbaar hoorquote:
We zijn denk ik hier meer van de geinige kleine en goedkope gadgets. Qua fotografie zullen onze ervaringen niet veel verder gaan dan spycams en tripods.quote:Op maandag 4 april 2011 15:30 schreef Koen. het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede stabilizer voor mijn DSLR (Canon 550D). Nou lees ik veel over steadicam merlin maar die vind ik vrij duur. Ik zoek dus een (veel) goedkoper alternatief. Iemand hier ervaring of tips?
Ooit ging het hier ook over Helicams dus ik dacht wie weetquote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
We zijn denk ik hier meer van de geinige kleine en goedkope gadgets. Qua fotografie zullen onze ervaringen niet veel verder gaan dan spycams en tripods.Kun je beter in fotografen-subforum navragen. Zijn ook heel veel budgetsolutions via Google te vinden. Zeker op YouTube ook ervaringen van mensen.
Ja. Dat was ik.quote:Op maandag 4 april 2011 15:51 schreef Koen. het volgende:
[..]
Ooit ging het hier ook over Helicams dus ik dacht wie weet.
1. Die had je niet willen hebben ook (voor die prijs sowieso)quote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef Buschetta1 het volgende:
Waar zijn die dr dre oordopjesop BIC gebleven ?
en iemand nog suggesties voor andere goed oordoppen ? (Kanen KM-92, Brainwavz?)
Alpha's. Vergeet de kortingscode uit de OP niet.quote:NOTE: Brainwavz Alpha will be in stock April 5th, special preorder price of $9.50 will end on April 5th. Normal retail price US$18.50
Haha, het is weer zover...quote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef Buschetta1 het volgende:
Waar zijn die dr dre oordopjesop BIC gebleven ?
en iemand nog suggesties voor andere goed oordoppen ? (Kanen KM-92, Brainwavz?)
Ik geloof het wel, heb ze zelf (nog) niet, maar ik heb er alleen nog maar positieve dingen over gehoord.quote:Op maandag 4 april 2011 22:12 schreef Buschetta1 het volgende:
haha oke thanks,
ook nog andere goedkope budget doppen ?
en wat zijn nou echt de beste doppen met een budgetje rond de 25 euro, brainwavz?
De normale Alpha's had ik toen 2 setjes voor $8. Setje heb ik weggegeven, die andere maak ik zelf dagelijks gebruik van. Heerlijke bass.quote:1 x Brainwavz M2 IEM Earphones PREORDER (Brainwavz_M2) = $54.50 $24.50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |