Vertel?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef Driepink het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEHET VERZOEKJE DAT IK WIL STAAT ER NIET IN
EN HET IS ZO BEKEND!
Dat had ik ook toen ik Jovink aan wilde vragenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef Driepink het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEHET VERZOEKJE DAT IK WIL STAAT ER NIET IN
EN HET IS ZO BEKEND!
les poppysquote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
the poppies - non non, rien a change
Les. Les! Poppysquote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
the poppies - non non, rien a change
Poppy's - Non Non Rien N'a Changéquote:Op maandag 28 maart 2011 17:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan alsnog geen 'non non rien a change'
sukkel
ja ik heb hem uiteindelijk gevondenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Poppy's - Non Non Rien N'a Changé
Zo staat hij er in
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja ik heb hem uiteindelijk gevonden
Ik heb het nu verbeterdquote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja ik heb hem uiteindelijk gevonden
Dat is toch van "chef"quote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Eigenlijk moet ook salty chocolate balls van Isaac Hayes in die lijst.
Van wie denk je dat die stem is?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is toch van "chef"
Chef - Chocolate Salty Balls
Ik bedoel dat hij er zo wel degelijk in staat en niet als Isaac Hayes.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Van wie denk je dat die stem is?Dat is Isaac Hayes
Mister Scientology himself!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Van wie denk je dat die stem is?Dat is Isaac Hayes
Omg.. dat ik daar niet aangedacht heb. Dat is namelijk een bazennummerquote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij er zo wel degelijk in staat en niet als Isaac Hayes.
Southpark toch? Bah.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omg.. dat ik daar niet aangedacht heb. Dat is namelijk een bazennummer
Ik vind Southpark echt een domme tekenfilm en dat nummer ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Southpark is awesome en dat nummer ook
Jij vindt alles wat leuk is stomquote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind Southpark echt een domme tekenfilm en dat nummer ook.
Southpark ging over de muziek van Chef, dus tot zo ver nog ontopicquote:Op maandag 28 maart 2011 17:11 schreef Driepink het volgende:
family guy is wel leuker dan southpark..maar het gaat offtopic nu
ToT toch altijd?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:12 schreef Driepink het volgende:
oke, welke idioot heeft michael jackson aangevraagd.. die moeten ze echt ter plekke doodschieten die michael jackson..
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:12 schreef Driepink het volgende:
oke, welke idioot heeft michael jackson aangevraagd.. die moeten ze echt ter plekke doodschieten die michael jackson..
Jij bent een heel fout ventjequote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind Southpark echt een domme tekenfilm en dat nummer ook.
+ hij is al doodquote:Op maandag 28 maart 2011 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]Normaal mee eens, maar dit is wel een mooi nummer!
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:12 schreef Driepink het volgende:
zeker weer men in teh mirreur?, bokkenummerquote:Op maandag 28 maart 2011 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]Normaal mee eens, maar dit is wel een mooi nummer!
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
zeker weer men in teh mirreur?, bokkenummer
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
23 mei is het themadag: gitaren
24 uur lang alleen maar gitaren, ik ga ook een show doen met alleen gitaarmuziek dan
Nou zeg, ik heb vanochtend nog een punkplaat gedraaid!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]Wie ben jij en wat heb je met Koelkast gedaan?
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou zeg, ik heb vanochtend nog een punkplaat gedraaid!
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
24 uur lang alleen maar gitaren, ik ga ook een show doen met alleen gitaarmuziek dan
Lounge zit heel goede muziek tussen hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Driepink het volgende:
michael jackson![]()
![]()
![]()
![]()
echt de grootste herrie dat er bestaat, dan nog liever lounge..
Wedden dat ik dan precies weg ben of om een of andere reden niet kan luisteren/draaienquote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
Die isquote:
Volgende maand hebben we ook een themadag, alleen die is nog niet rond.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wedden dat ik dan precies weg ben of om een of andere reden niet kan luisteren/draaien
zoals je weet is lounge niet echt mijn dingquote:Op maandag 28 maart 2011 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lounge zit heel goede muziek tussen hoor
wel vierkant ?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgende maand hebben we ook een themadag, alleen die is nog niet rond.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die isja!
Al is Smooth Criminal favoriet hierGive in to me is ook tof, samen met Slash
Thema wordt waarschijnlijk Nederland.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
zoals je weet is lounge niet echt mijn dingweet je nog?
maar dit is helemaal te erg voor worden, mn pik pakt nog net geen mes om zichzelf eraf te snijden
[..]
wel vierkant ?![]()
doe thema: funk&soul
Als ie dat toch besluit te doen, mag ik 'm dan in een potje op sterk water?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
zoals je weet is lounge niet echt mijn dingweet je nog?
maar dit is helemaal te erg voor worden, mn pik pakt nog net geen mes om zichzelf eraf te snijden
[..]
wel vierkant ?![]()
doe thema: funk&soul
Vingerhoedje*quote:Op maandag 28 maart 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ie dat toch besluit te doen, mag ik 'm dan in een potje op sterk water?
dan heb je wel een klein potje hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ie dat toch besluit te doen, mag ik 'm dan in een potje op sterk water?
Ik kan je de gehele collectie van Jovink, Normaal, BZB, Mooi Wark e.d leverenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Thema wordt waarschijnlijk Nederland.
Nee, niet alleen Nederlandstalig, maar platen die een binding met Nederland hebben. Dat mag de taal, de artiest, de schrijver etc. zijn.
Boeit niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan heb je wel een klein potje hoor
BZB? band zonderd band?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan je de gehele collectie van Jovink, Normaal, BZB, Mooi Wark e.d leveren
BaZenBandquote:Op maandag 28 maart 2011 17:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
BZB? band zonderd band?
band zonder bananen?
wat is BZB?
De Band Zonder Banaanquote:Op maandag 28 maart 2011 17:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
BZB? band zonderd band?
band zonder bananen?
wat is BZB?
Dat mag gedraaid worden, maar de hele cd van Falco mag ook (Nederlandse componisten/tekstschrijvers) of dj jean, tiesto, marc van dale etc. etc.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan je de gehele collectie van Jovink, Normaal, BZB, Mooi Wark e.d leveren
Dat is het domste lied ooit gemaaktquote:
Het is Koning Pinterman. Niet Pintenman.quote:
Koning Printermanquote:Op maandag 28 maart 2011 17:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het is Koning Pinterman. Niet Pintenman.
Het is wel degelijk Koning Pintenman.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het is Koning Pinterman. Niet Pintenman.
Stamp op het gaspedaalquote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, vieze tyfusbus! Mis m'n trein door die fucking trage kutchauffeur
Hebben die klootviolen geen eigen website met een discografie er op of zo?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet alles wat via Google te vinden is is waar.
Niet aanstellen, ze is ook al niet blij met die kreunjinglequote:Op maandag 28 maart 2011 17:27 schreef ToT het volgende:
Hehehe Knetter is niet zo blij met die jingle!
Ja, ik ben er al maar te laat he, verdomde grafzakquote:
Harde waarheden uit het leven van een goudvisquote:Op maandag 28 maart 2011 17:28 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ben een goudvis met zwemdiploma A
En als ik goed kan zwemmen haal ik ook diploma B
En als ik dan ga zwemmen gaat mijn hele familie meequote:Op maandag 28 maart 2011 17:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Harde waarheden uit het leven van een goudvis
Welke is erop? Mobiel hequote:Op maandag 28 maart 2011 17:28 schreef Spouwerranger het volgende:
* Spouwerranger zingt feilloos mee
Waarom stop je deze meuk er uberhaupt in?quote:
Echt welquote:
Als het in de Top 40 heeft gestaan...........quote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom stop je deze meuk er uberhaupt in?____\
Haal die 100 prutnummers eruit en stop er fatsoenlijke rock in
Dan kunnen ze mensen die dat beoordelen ook wel vierendelenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het in de Top 40 heeft gestaan...........
Oh, ken ik nietquote:
Deze was aangevraagd door driepink maar hij viel er uit dus ik heb hem er opnieuw in gezetquote:
Er staan nummers in die jij hebt toegevoegd hoor? Dat is dan toch "fatsoenlijke rock"?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom stop je deze meuk er uberhaupt in?____\
Haal die 100 prutnummers eruit en stop er fatsoenlijke rock in
Chocolade is lekker.... vooral bittere.quote:
"Jij hebt de mooiste reet van de wereld"?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:37 schreef Melting het volgende:
De Nederlandse versie van deze is minimaal net zo goed.
Niet mee eens. Ik heb hier echt zulke geniale Duitstalige muziek!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:38 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik vind Duits dus echt een vreselijke taal
Nee, jij hebt de lekkerste kont van het land.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
"Jij hebt de mooiste reet van de wereld"?
Cote D'Or heeft een lekkere variant met extra puur en dan nootjesquote:Op maandag 28 maart 2011 17:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Chocolade is lekker.... vooral bittere.
Pfff deze moffin zingt tenminste nog over van de WERELD!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, jij hebt de lekkerste kont van het land.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Pfff deze moffin zingt tenminste nog over van de WERELD!
Witte met crispsquote:Op maandag 28 maart 2011 17:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Chocolade is lekker.... vooral bittere.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:41 schreef djkoelkast het volgende:
Hier is ook een Duitse versie van: Pump auf das Bier
Witte chocolade is officieel niet eens chocoladequote:
Heb ik schijt aan, het is lekker en er zit cacao in.quote:
Neequote:Op maandag 28 maart 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik schijt aan, het is lekker en er zit cacao in.
Cacaoboter dan. Er zit iig iets van cacao in.quote:
Ooit witte chocolade ijs geprobeerd?quote:
Ken je 'm niet? Bestaat al een poosje.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ooit witte chocolade ijs geprobeerd?
Wat is dit trouwens voor vage mix?
Ja. Van Van der Poel. Lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet. En ja.... hij isquote:
Milk & Sugar Vs. Vaya Con Dios - Hey (Nah Neh Nah)quote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Zelf gemaakt ijs is lekkerder.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Luistert allen! Deze man spreekt de waarheid!
Ik ga zo zelf mijn pizza maken, deeg staat al de hele middag te rijzenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfgemaakt ijs, zelfgerookte worst en nootjes, doe je alles zelf?
Hehehe betere werk!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga zo zelf mijn pizza maken, deeg staat al de hele middag te rijzen![]()
Ik brouw ook mijn eigen bier
Ja en Chocolate Fudge Browniequote:
Fairly nuts is ook erg lekker!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Mijn favoriet is de Strawberry Cheesecake![]()
![]()
Een kennerquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aanrader!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die heb ik nog nooit gegeten eigenlijk....
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hangt af wat ik draai.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:56 schreef rulerofdeath het volgende:
zeg djkoelkast, welk programma gebruik jij voor 't draaien?
Briljant nummer, gekquote:
Nou graag gedaanquote:Op maandag 28 maart 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Briljant nummer, gek![]()
Niemand vraagt dat nummer aan, alleen die andere en dat vind ik een kutplaat
Verschillende cd's vaak.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:00 schreef Stokstaart het volgende:
Koelkast waarom staan sommige tracks er wel 5 of 6x in?
Ahh vandaar dusquote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verschillende cd's vaak.
Of zowel in de top 40 van het ene als het andere jaar
Moeten er uit maar is een helse klus, ik doe er dagelijks een stuk of wat.
Kan ook zijn dat het verschillende uitvoeringen zijn (zie speelduur)
Ik neem aan dat je addict dan kut vindt?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Briljant nummer, gek![]()
Niemand vraagt dat nummer aan, alleen die andere en dat vind ik een kutplaat
Alle anderenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je addict dan kut vindt?
Was ie geslaagd ja?quote:
Alles bij de gasten is retro dus kan prima. Zat trouwens ook in een van de uitzendingen deze track. Die Ludolfsquote:
Was dat die dikke?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alles bij de gasten is retro dus kan prima. Zat trouwens ook in een van de uitzendingen deze track. Die LudolfsJammer dat Gunter overleden is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Was dat die dikke?Die altijd de telefoon op nam, is dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Was dat die dikke?Het was 'die dikke' jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Zo zag hij er inderdaad wel uitquote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef djkoelkast het volgende:
Peter is die dikke.
Gunther at ook niets, niet zo gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo zag hij er inderdaad wel uit.
Enige wat die kerel deed, was koffie drinken, roken en bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Ja jij lijkt me idd wel een type dat het ESF volgtquote:
lordi heeft 'm 2 jaar geleden ofzo wel gewonnenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jij lijkt me idd wel een type dat het ESF volgt
quote:
Lordi was toch in 2006 ?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lordi heeft 'm 2 jaar geleden ofzo wel gewonnen
maar natuurlijk elk jaar volg ik dat met passie
zoals vorig jaar de versiering boven die meidengroep losbarstte en sieneke won
Dude!!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lordi heeft 'm 2 jaar geleden ofzo wel gewonnen
maar natuurlijk elk jaar volg ik dat met passie
zoals vorig jaar de versiering boven die meidengroep losbarstte en sieneke won
Fok heeft al jaren een eigen top 2000 geloof ik elke keer aan het einde van het jaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef mr-green het volgende:
Ik heb een idee![]()
Lijkt het jullie wat om een soort van top 100/1000/2000 samen te stellen door Fok! ? is dan gelijk een stuk promotie van ONZ radio op frontpage en dat we dan een dag/week lang die top 100/1000 draaien.
quote:
Je hoeft ze niet allemaal te draaien hoorquote:
mij lijkt het leuk om te doen (een deel danquote:Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet allemaal te draaien hoor
Stel het voor zou ik zeggen :quote:Op maandag 28 maart 2011 18:25 schreef mr-green het volgende:
[..]
mij lijkt het leuk om te doen (een deel dan)
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo zag hij er inderdaad wel uit.
Kindjes in Afrika hebben ook een dikke pens. Die zijn ook altijd zo heerlijk goed doorvoedtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Het is echt zo, hij dronk koffie, multivitamine drinks en soms cola. Rookte als een ketter. At niets. Al jaren niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika hebben ook een dikke pens. Die zijn ook altijd zo heerlijk goed doorvoedt
Het was geen biafra buikje trust me. Hij vrat genoeg. Sowieso elke dag een liter volvette koffiemeld en een halve roombotercake (elke dag)quote:Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika hebben ook een dikke pens. Die zijn ook altijd zo heerlijk goed doorvoedt
Ik ben hier geen opperhoofd hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 18:27 schreef mr-green het volgende:
Wat vindt ONZ opperhoofddjkoelkast ervan?
Gunther at niets.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het was geen biafra buikje trust me. Hij vrat genoeg. Sowieso elke dag een liter volvette koffiemeld en een halve roombotercake (elke dag)
Sarcasme, herken hetquote:Op maandag 28 maart 2011 18:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is echt zo, hij dronk koffie, multivitamine drinks en soms cola. Rookte als een ketter. At niets. Al jaren niet.
quote:
Grapjas!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:30 schreef mr-green het volgende:
ok plan mij dan maar in voor 2000 nummers
Toen hij mee was naar NL en Engeland at hij ook niks.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij at alleen niet mee 's middags. Hij at thuis 's avonds liever warm thuis. Is ook herhaaldelijk in de serie naar voren gekomen.
In tegenstelling tot de andere aanvragen die hier langs komen?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:34 schreef Popje-popje het volgende:
Whaaa dit is al een vet oud nr of niet?
Geen idee, ik kom net binnen vallen hierquote:Op maandag 28 maart 2011 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de andere aanvragen die hier langs komen?
Hallo Popje-popje!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom net binnen vallen hier
Volgens mij heb jij nu vakantiequote:Op maandag 28 maart 2011 18:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom net binnen vallen hier
al geupdate endergelijke?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:37 schreef Stokstaart het volgende:
Stervende hoeren-VLC valt af en toe zomaar uit grrrrrr
En mn zoon vond zowel het nummer als het dansje heel gayquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Het nummer van de flashmob
Nummer is vet goed, idioot kind.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mn zoon vond zowel het nummer als het dansje heel gay
quote:
nee?quote:
1 | Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1 |
gekste dag -> wereldrecord crowdsurfingquote:
ja net ff knetter die langs liepquote:Op maandag 28 maart 2011 18:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij draait mee in Draakje
En ik zie alleen Giel op 101
Verkeerde site. Die is stuk.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:40 schreef amvrosios het volgende:
[ code verwijderd ]
Weet niet? maar dit lijkt me niet goed?
She likes dus lekker vaak draaienquote:
ja de echtequote:
nee was al te laatquote:
Bij Popje en mij, met Draakje op de achtergrondquote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bij wie? Met een leuk muziekje op de achtergrond toch?
Dj visage iigquote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
god hoe heette dat nummer van eind jaren 90 met die formule 1 geluiden nou joh
Die is al gespeeld.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
god hoe heette dat nummer van eind jaren 90 met die formule 1 geluiden nou joh
quote:
Die jaquote:Op maandag 28 maart 2011 18:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die is al gespeeld.
Dj Visage - Formula
gezellig! Ik ken popje eigenlijk niet zo goed. Ze is lief wel toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij Popje en mij, met Draakje op de achtergrond
Jaaaaaaaaquote:Op maandag 28 maart 2011 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gezellig! Ik ken popje eigenlijk niet zo goed. Ze is lief wel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |