Vertel?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef Driepink het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEHET VERZOEKJE DAT IK WIL STAAT ER NIET IN
EN HET IS ZO BEKEND!
Dat had ik ook toen ik Jovink aan wilde vragenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef Driepink het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEHET VERZOEKJE DAT IK WIL STAAT ER NIET IN
EN HET IS ZO BEKEND!
les poppysquote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
the poppies - non non, rien a change
Les. Les! Poppysquote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
the poppies - non non, rien a change
Poppy's - Non Non Rien N'a Changéquote:Op maandag 28 maart 2011 17:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan alsnog geen 'non non rien a change'
sukkel
ja ik heb hem uiteindelijk gevondenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Poppy's - Non Non Rien N'a Changé
Zo staat hij er in
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja ik heb hem uiteindelijk gevonden
Ik heb het nu verbeterdquote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja ik heb hem uiteindelijk gevonden
Dat is toch van "chef"quote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Eigenlijk moet ook salty chocolate balls van Isaac Hayes in die lijst.
Van wie denk je dat die stem is?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is toch van "chef"
Chef - Chocolate Salty Balls
Ik bedoel dat hij er zo wel degelijk in staat en niet als Isaac Hayes.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Van wie denk je dat die stem is?Dat is Isaac Hayes
Mister Scientology himself!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Van wie denk je dat die stem is?Dat is Isaac Hayes
Omg.. dat ik daar niet aangedacht heb. Dat is namelijk een bazennummerquote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij er zo wel degelijk in staat en niet als Isaac Hayes.
Southpark toch? Bah.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omg.. dat ik daar niet aangedacht heb. Dat is namelijk een bazennummer
Ik vind Southpark echt een domme tekenfilm en dat nummer ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Southpark is awesome en dat nummer ook
Jij vindt alles wat leuk is stomquote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind Southpark echt een domme tekenfilm en dat nummer ook.
Southpark ging over de muziek van Chef, dus tot zo ver nog ontopicquote:Op maandag 28 maart 2011 17:11 schreef Driepink het volgende:
family guy is wel leuker dan southpark..maar het gaat offtopic nu
ToT toch altijd?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:12 schreef Driepink het volgende:
oke, welke idioot heeft michael jackson aangevraagd.. die moeten ze echt ter plekke doodschieten die michael jackson..
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:12 schreef Driepink het volgende:
oke, welke idioot heeft michael jackson aangevraagd.. die moeten ze echt ter plekke doodschieten die michael jackson..
Jij bent een heel fout ventjequote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind Southpark echt een domme tekenfilm en dat nummer ook.
+ hij is al doodquote:Op maandag 28 maart 2011 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]Normaal mee eens, maar dit is wel een mooi nummer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |