MPG eet wel op wat jij laat liggenquote:
Sterkte.quote:
woesj!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Even scheren, bijna helemaal klaar voor het concert
Van de flietklaam?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef Barretje80 het volgende:
Pizza! Pizza! ooooooooooh Pizza!
lalalalalallalaaaaaaalalalalalallalaaaaa![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met die uitleg moet ik het doen, naaaaaahhh, eitje, toch?Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
ik werk met verstandelijk gehandicapten he... en iedere keer als ik zeg "jongens.. ff wachten" dan zetten ze dat nummer inquote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik werk met verstandelijk gehandicapten he... en iedere keer als ik zeg "jongens.. ff wachten" dan zetten ze dat nummer inal is het midden in de supermarkt
Kloptquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef TheFamousMan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met die uitleg moet ik het doen, naaaaaahhh, eitje, toch?
Leuk tochquote:Op maandag 28 maart 2011 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik werk met verstandelijk gehandicapten he... en iedere keer als ik zeg "jongens.. ff wachten" dan zetten ze dat nummer inal is het midden in de supermarkt
ze zijn soms zo geweldig grappig zonder dat ze het door hebbenquote:
lalaaaaaaaaaaaaaal laaaaaalalalalaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 maart 2011 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ja. Want. Economie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met die uitleg moet ik het doen, naaaaaahhh, eitje, toch?![]()
Dat zijn ze zekerquote:Op maandag 28 maart 2011 18:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze zijn soms zo geweldig grappig zonder dat ze het door hebben
zo moeilijk is het niet.. je betaalt gewoon 20 % belastingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met die uitleg moet ik het doen, naaaaaahhh, eitje, toch?
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
het liefst in polonaise langs de diepvrieskippenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
lalaaaaaaaaaaaaaal laaaaaalalalalaaaaaaaaaaaa
Gewoon te veelquote:Op maandag 28 maart 2011 18:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo moeilijk is het niet.. je betaalt gewoon 20 % belasting
quote:
mij ook, 33 euroquote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Belasting is lief. Ze geven me geld terug. Nu houd ik van ze.
Woah, dat zijn 227 euroshopper blikjes cola of sinasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |