En dus bedoelt ze er mee dat gerard zelf mensen in dienst heeft genomen om te smsen?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Chanel5 het volgende:
Zei Aaf nou dat Gerard helemaal geen "achterband" heeft?
Ze kan beter bang zijn over het heden.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:30 schreef Toverheks het volgende:
Beppie is bang van wat er op internet gezegt wordt dingen uit haar verleden of zoiets
je weet maar nooitquote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat waren toch alleen maar goeie dingen? Ze wil gewoon dat ze naar haar webshop surfen. That's all.![]()
Hij is weer vermakelijk!quote:
Enige vergelijk met NSB en een RLS deelnemer gaat niet op en is zwaar uit balans, weet wat je schrijft!quote:
Kijk, ik voorspelde gister al dat ze dat zouden gaan zeggen over de hoge percentages van Gerardquote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef itsme het volgende:
[..]
En dus bedoelt ze er mee dat gerard zelf mensen in dienst heeft genomen om te smsen?
ze bedoelt dan zien de mensen dat ze een behoorlijk luxe leventje heeft aan de fotoos en zo en dan gunnen ze haar de winst nietquote:
yepquote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Chanel5 het volgende:
Zei Aaf nou dat Gerard helemaal geen "achterband" heeft?
Er is hier een user die behoorlijk wat klachten heeft gevonden over haar webshop en de tietenwinkel van haar moeder. Was dat Stability?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef itsme het volgende:
Ja Ik denk dat we toch eens wat beter moeten gaan googlen. Als ik haar zo hoor is er toch wel wat meer te vinden.
Wat erg he die star en die warwick. Is eps 4 al uit?quote:
nee ik wil niet eens op die site van haar, ik was het dus nietquote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is hier een user die behoorlijk wat klachten heeft gevonden over haar webshop en de tietenwinkel van haar moeder. Was dat Stability?
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef sjampoeh het volgende:
op joanna haar hyves maakt iemand reclame van haar![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |