Als je dat goed kunt dan kun je al meer dan de meeste twintigersquote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Koken is niet helemaal hetzelfde als een pakje van Knorr opwarmen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
HA! Alsof jij een keus daarbij zou hebben. Met negers neuken is nooit vrijwillig.
Altijd met een groepje toch in de kelderbox?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef Keep_Walking het volgende:
HA! Alsof jij een keus daarbij zou hebben. Met negers neuken is nooit vrijwillig.
oh ja gezellig een gangbangquote:Op maandag 28 maart 2011 15:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Altijd met een groepje toch in de kelderbox?
Dat moet je niet aan mij vragen, ik ben geen neger.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:28 schreef iwannabehigh het volgende:
Wie wilt er nou een gangbang.. bah!
Shhht, straks horen de mods het nog.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:30 schreef formerjellybean het volgende:
nu maken wij er een slowchat topic van
Als je nou opschept tegen vrouwen over hoe goed je kooktquote:Op maandag 28 maart 2011 15:33 schreef erik81 het volgende:
oeh Kokenkoken is erg leuk hoor, vooral gewoon samen de keuken in duiken
maar goed daar zit nog een stap voor die ik niet echt beheers
En slikte ze?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Natuurlijk is mijn eten echt een orgasme in het mond, waarna ik haar nog een orgasme in het mond gaf.
Je kookkunst wellicht wel, maar je nederlands nietquote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Over mijn kookkunsten, hè, het is echt op bazen niveau.
...
Natuurlijk is mijn eten echt een orgasme in het mond, waarna ik haar nog een orgasme in het mond gaf.
Ieder meisje reageert anders, natuurlijk.quote:
Jij mag ook beter je best doen. Zullen we anders samen een cursus volgen?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:44 schreef erik81 het volgende:
[..]
Je kookkunst wellicht wel, maar je nederlands niet
Ik hoop niet dat je de meiden verteld over je Bazenskills op de manier als je hier doet. Dat werkt namelijk alleen maar averechts natuurlijk...quote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Over mijn kookkunsten, hè, het is echt op bazen niveau.
Serieus, dit is hoe ik het vroeger deed toen ik actief meisjes ging versieren. Ik maakte indruk met mijn bazen skillz op het dansvloer. Als ik haar niet meteen naar mijn huis kon krijgen, regelde ik haar nummer nadat ik haar helemaal heet kreeg met ingewikkelde salsa moves.
Dan nodigde ik haar uit om ergens te gaan drinken of film kijken of zoiets. Als ze dan nog geen zin had om te neuken omdat ze niet als een slet wilde overkomen, nodigde ik haar nog een keer uit naar mijn huis om voor haar te koken.
Ik zit ook te trollen, natuurlijk. Als je de andere reeks hebt gevolgd, zie je mijn serieuze reacties.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je de meiden verteld over je Bazenskills op de manier als je hier doet. Dat werkt namelijk alleen maar averechts natuurlijk...
Dat ruimt lekker op, tnxquote:Op maandag 28 maart 2011 16:12 schreef Re het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/340514 zit alweer in de prullenbak...
Ik merk wel dat je er graag over praat en dat je er trots op bent dat je zoveel meiden hebt geneuktquote:Op maandag 28 maart 2011 15:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zit ook te trollen, natuurlijk. Als je de andere reeks hebt gevolgd, zie je mijn serieuze reacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |