Paar K lijken me sterk. Of werd er afgerekend in ouwe Italiaanse Lires ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:29 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Lach maar, ik heb ooit eens in een vakantie met inkoop en verkoop een paar K gemaakt met die barrels
Paar aanhangertjes vol, ongeveer 25% per fiets winstquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Paar K lijken me sterk. Of werd er afgerekend in ouwe Italiaanse Lires ofzo?
Precies.... dit dusquote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef Socios het volgende:
Postcodeloterij_!
Mensen die daar aan meedoen__________!!!
Het is niet zo dat er vele gezinnen worden opgezadeld met een hele vrachtwagen vol fietsen. Mensen die met belachelijk veel loten meespelen, kunnen de pech hebben om bijv. 6 fietsen te winnen en daar mag je best over klagen - dat mag immers altijd -, maar het gehuil in de OP bijvoorbeeld komt gewoon heel zielig over. Daar tegenover staan genoeg gezinnen die 1 of desnoods 2 van die fietsjes winnen en er echt iets aan hebben / met een beetje moeite dat ding voor een aardig bedrag kunnen verkopen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik denk niet dat alle winnaars zitten te wachten op een handeltje in moeilijk verkoopbare fietsen. Als je meespeelt in de postcodeloterij is het niet normaal om elke maand precies te kijken welke kutprijzen er tussen zitten en dan maar besluiten niet mee te doen voor een keer bijvoorbeeld.
Als een loterij kutprijzen uitdeelt, waarbij de winnaars liever een echte prijs hadden, dan mag daar best over geklaagd worden.
De helft van Nederland woont op het "platteland", het is dus wel degelijk iets om rekening mee te houden.quote:Op zondag 19 juni 2011 09:20 schreef Gia het volgende:
Het gezeik van dat mens: "Ik woon op het platteland, dus ik heb niet aan een stadsfiets."
"Maar ik ben niet ondankbaar, hoor!"
Ja, dat ben je wel.
De PCL kan toch geen rekening gaan houden met waar iemand woont!! Oh, voor de mensen op het platteland regelen we fietsen met versnellingen!
Een blinde kan ook een TV winnen, ook al kan hij er niet naar kijken.
Een verlamd persoon kan ook zo'n fiets winnen, al kan hij er niet op fietsen.
Maar gaan zeuren over het feit dat je op het platteland niets hebt aan een stadsfiets, dat is echt wel ondankbaarheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |