Neem maar mee als je wilt. Ik was al van plan om hem/haar door te verwijzen naar het rijbewijstopic.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
wellicht past dit iets beter in PTA?
Ik kan het niet van iedereen onthouden.quote:
Als je kijkt op http://www.rijschoolgegev(...)meente=4734&x=17&y=9 zie je dat die rijschool hele lage slagingscijfers heeft (1e keer 21-25% geslaagden en het herexamen een slagingspercentage van 31-35%) dus ik zou het niet doen. Het is natuurlijk mooi dat de prijzen laag zijn maar als je vervolgens tig lessen volgt en alsnog zakt heb je daar ook niks aanquote:Op maandag 28 maart 2011 12:09 schreef Chernobi het volgende:
tot slot: heeft iemand ervaring met deze rijschool? http://www.rijbewijscentrum.nl/prijzen/ Ik vind hun prijzen echt te goedkoop gewoon, dus ik twijfel of het wel te vertrouwen is.
Alvast bedankt voor de reacties.
Je zou Rijschool 69 kunnen proberen natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 12:53 schreef Chernobi het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. De reden dat mijn tussentijdse toets niet goed ging was omdat ik 'onzeker' overkwam en niet goed heb gekeken.
Wat betreft het slagingspercentage van die ene rijschool: wow, oke daar schrik ik wel van. Geen goed idee dus.
Ik ben een meisje van 21 trouwens.
Ik ben nu te lang bezig en heb er teveel geld in gestopt om er nu mee te kappen. Stoppen doe ik gewoon niet. Ik vraag me alleen af wat de beste stap is om nu te zetten.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:20 schreef FireFox1 het volgende:
Gewoon kappen met proberen. Sommige mensen hebben het gewoon niet in hun, en vormen later een gevaar op de weg.
Door iemand van een andere rijschool met je mee te laten rijden, en te kijken wat hij zegt. Eventueel zou je dat ook nog eens kunnen doen bij 2 andere scholen (of bij iemand van het ANWB). En dan kijken wat ze zeggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:01 schreef Chernobi het volgende:
[..]
Ik ben nu te lang bezig en heb er teveel geld in gestopt om er nu mee te kappen. Stoppen doe ik gewoon niet. Ik vraag me alleen af wat de beste stap is om nu te zetten.
Klopt, dat wil ik ook heel graag maar mijn instructeur moet hier natuurlijk ook zijn toestemming voor geven. Het ziet er nu naar uit dat dat er voorlopig nog even niet inzit. Het probleem is ook dat ik nog een bepaald bedrag heb voor mijn rijlessen, en daarna is het klaar. Ik heb vorig jaar juni een nieuwbouwhuis gekocht wat over 3 weken wordt opgeleverd. Dit brengt ook wel extra druk met zich mee want wanneer ik eenmaal de hypotheek ga betalen en ik door mijn spaargeld heen ben kan ik niet meer zo makkelijk rijlessen betalen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Je hebt 70 rijlessen gehad en nog nooit examen gedaan?? Ik zou eerst maar eens proberen om examen te doen, dan weet je ook meteen waar je staat.
Je doet net alsof ze al 6 keer gezakt is...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Door iemand van een andere rijschool met je mee te laten rijden, en te kijken wat hij zegt. Eventueel zou je dat ook nog eens kunnen doen bij 2 andere scholen (of bij iemand van het ANWB). En dan kijken wat ze zeggen.
Ik zou overigens wel rekening houden met de mogelijkheid dat je beter je rijbewijs niet kunt halen. Want jij kunt dat wel heel graag willen, maar straks ben je nog 10.000 euro verder en heb je nog je rijbewijs niet. Op een gegeven moment moet je wel realistisch worden.
Ja dat is ook wel een beetje zo. Mijn eerste rij-instructeur zei dus dat ik er wel feeling voor had en vertelde mij dat hij dacht dat ik met 25 lessen wel zou kunnen afrijden. Mijn 2de instructeur zei juist het tegenovergestelde. Ik zou er heel lang over gaan doen, had faalangst etc. Ik heb een jaar bij deze man gelest dus ik denk dat die onzekerheid met de tijd wel is gekomen. Het is echt balen, want zo slecht rijdt ik niet. De ene keer rijd ik prima, de andere keer slordigheids foutjes. Voorbeelden zijn:quote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef Isabeau het volgende:
Zoals je het hier beschrijft ben je onzeker geworden sinds je bij de tweede rijschool zat. Alsof die je onzekerheid heeft aangepraat of zo? Misschien eens bellen met het CBR om te vragen of zij een betrouwbare rijschool weten waarbij de instructeur goed is met mensen die wat onzeker zijn.
Naja het probleem is ook het geld. Ik heb vorig jaar een nieuwbouwhuis gekocht wat over 3 weken wordt opgeleverd, Nu heb ik nog wat spaargeld voor mijn rijlessen maar zodra ik hypotheek betaal kan ik niet meer zoveel sparen als voorheen. Als het potje leeg is, is hij leeg. en dat zet ook wel wat extra druk erachter.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:12 schreef Anne het volgende:
Ik zou in ieder geval die spoedcursus uit je hoofd zetten.
Dat lijkt me 3x niks voor je als ik je verhaal zo lees en het is nog eens hartstikke duur ook nog.
Het is toch niet zo'n hele grote ramp om je theorie-examen opnieuw te moeten behalen (behalve dat het wat extra geld kost) ?
Nee maar ze heeft wel al 70 rijlessen gehad en bij bepaalde handelingen die ze moet verrichten wordt het 'zwart voor haar ogen'. Ik hoop dat TS het haalt, ik bedoel, je wil toch je examen halen, maar om maar halsstarrig vast te houden 'ik stop niet want het heeft me al teveel gekost' is ook niet verstandig, dat bedoelde ik aan te geven.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je doet net alsof ze al 6 keer gezakt is...
Ik snap hetquote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef Chernobi het volgende:
[..]
Naja het probleem is ook het geld. Ik heb vorig jaar een nieuwbouwhuis gekocht wat over 3 weken wordt opgeleverd, Nu heb ik nog wat spaargeld voor mijn rijlessen maar zodra ik hypotheek betaal kan ik niet meer zoveel sparen als voorheen. Als het potje leeg is, is hij leeg. en dat zet ook wel wat extra druk erachter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |