Dus toch maar die afspraak bij de tandarts..quote:Het zonnezegel Mens staat ook voor tand en voor kiezen, geef zorg aan je gebit.
Dat zou zomaar kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef sbonestroo het volgende:
Deze laatste wavespell bevat mijn kin (130 - white cosmic dog).
De laatste tijd is er sowieso veel in beweging dus ik ben benieuwd naar wat ik merk. In ieder geval meer waarheid in het leven (zie alle disclosure postings overal op internet), en voor mijzelf een poort van het verleden en toekomst naar het heden. Als het goed is heb je die poort in jezelf en kan je met je astraal lichaam zowel verleden en toekomst bekijken. Ik denk dat die kant in de mensen de komende tijd gaat een groei door gaat maken.
Betekent dat dat we de dood van Osama misschien niet direct moeten geloven misschien?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:11 schreef Bastard het volgende:
Spiegel Wavespell: Het grootste deel van deze Wavespell zitten we in de middenkolom van de Tzolkin, waar toekomst en verleden samenkomen en gespiegeld worden in het heden. Het is een intensieve periode die je hart sneller laat slaan en de bloeddruk omhoog brengt. Zorg goed voor je lichaam. Je kunt getroffen worden door de schaduwen van mensen, op een manier waarbij zij hun problemen in jouw schoenen schuiven. Laat je niets wijsmaken. Ga op zoek naar de waarheid. Soms volstaat het om terug te spiegelen, de problemen terug te schuiven naar waar ze thuishoren. En natuurlijk vraag je ook jezelf af of er iets is dat jij op anderen afschuift.
Dan zit je precies in het midden van de wavespell (van 260). Wist je dat zelf al?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef sbonestroo het volgende:
Deze laatste wavespell bevat mijn kin (130 - white cosmic dog).
[..]
Ik snap m nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:46 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Oh @ all: mocht je geinteresseerd zijn in je kin, dan kan ik je van harte aanbevelen je naam in google in te tikken.
Whehehe! Dat zou wel vreemd en eng zijn andersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap m nietDan krijg ik gewoon info die over mij te vinden is op google..
Ik heb de Yellow Spectral Star als teken en dan kom ik op http://www.astrodreamadvisor.com/M_yellow_spec_star.html uit bijvoorbeeld en is Hier mijn wavespell te vinden en die is dan weer http://www.astrodreamadvisor.com/Wave_White_Mirror.htmlquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehehe! Dat zou wel vreemd en eng zijn anders.
http://www.starroot.com/cgi/daycalc.pl Zet je geboortedatum erin, google het en pak de eerste link.
Die plek heeft wel een bepaalde energie, de mayas hebben zich er niet voor niets gevestigd, lijkt me leuk om dat te onderzoeken. Ik ben er zelf helaas nog niet geweest.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:30 schreef lezzer het volgende:
Overigens, ik ga naar Yucatan in de zeer nabije toekomst. Nog een aanrader in dit licht? Iets dat ik niet moet missen om te bezoeken?
Er is zeker zeer veel info te vinden, en het geeft mooie inzichten en verbazing over de accuraatheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:46 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Dan zit je precies in het midden van de wavespell (van 260). Wist je dat zelf al?
Wel geinig iigVoor jou vermoed ik dat liefde (schenken/geven maar natuurlijk ook ontvangen) belangrijk is, dat is tenminste wat ik weet van de white dog clan
Oh @ all: mocht je geinteresseerd zijn in je kin, dan kan ik je van harte aanbevelen je naam in google in te tikken. De link van astrodreamadvisor bevat echt gigantisch veel info, en het leuke is dat die info van mijzelf (ben yellow chrystal seed) elke keer weer nieuwe dingen naar boven brengt.
Voorbeeldje voor sbonestroo: http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=d1f2ce7f01a76470
-->
bovenste link (http://www.astrodreamadvisor.com/M_white_cosmic_dog.html)
Terugkijkend op afgelopen week kan ik zeggen dat de waarheidsdrang enorm sterk 'aanwezig' was voor mij. Ik ben niet zo'n conspiracy aanhanger maar afgelopen weekeind trok 9/11 sterk mijn aandacht + het gevoel daarbij, de letterlijke beleving van emoties en het gevoel dat het van geen kant klopt. Het nieuws over osama gisteren was de druppel. Hoe komen ze erbij dat de wereld de werkelijkheid die voorgeschoteld word zomaar slikt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:11 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Witte Spiegel Wavespell
kin 118 t/m 130
21 april – 3 mei
Naar binnen stralen / structurele orde
Structuur, Reflecteren, Waarheid
Zegel Spiegel: Spiegel wil maar een ding: de waarheid. Het zal wegsnijden wat rot is en aan het licht brengen wat bedekt is. Illusies worden doorzien en aan de kant geschoven. Met maar één doel: zo boven zo beneden; de kosmische orde weerspiegelen op aarde.
Spiegel Wavespell: Het grootste deel van deze Wavespell zitten we in de middenkolom van de Tzolkin, waar toekomst en verleden samenkomen en gespiegeld worden in het heden. Het is een intensieve periode die je hart sneller laat slaan en de bloeddruk omhoog brengt. Zorg goed voor je lichaam. Je kunt getroffen worden door de schaduwen van mensen, op een manier waarbij zij hun problemen in jouw schoenen schuiven. Laat je niets wijsmaken. Ga op zoek naar de waarheid. Soms volstaat het om terug te spiegelen, de problemen terug te schuiven naar waar ze thuishoren. En natuurlijk vraag je ook jezelf af of er iets is dat jij op anderen afschuift.
Deze is wel sterk inderdaad wat mij betreft.
Door zelfs foto's van Obama te nemen tijdens de operatie, iets wat ongekend is en altijd prive word nu ingezet om jou te laten geloven..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:43 schreef sbonestroo het volgende:
[..]
Terugkijkend op afgelopen week kan ik zeggen dat de waarheidsdrang enorm sterk 'aanwezig' was voor mij. Ik ben niet zo'n conspiracy aanhanger maar afgelopen weekeind trok 9/11 sterk mijn aandacht + het gevoel daarbij, de letterlijke beleving van emoties en het gevoel dat het van geen kant klopt. Het nieuws over osama gisteren was de druppel. Hoe komen ze erbij dat de wereld de werkelijkheid die voorgeschoteld word zomaar slikt?
http://www.astrodreamadvisor.com/M_yellow_plan_human.htmlquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehehe! Dat zou wel vreemd en eng zijn anders.
http://www.starroot.com/cgi/daycalc.pl Zet je geboortedatum erin, google het en pak de eerste link.
klinkt goed!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:41 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Blauwe Aap Wavespell
kin 131 t/m 143
4 – 16 mei
Innerlijk kind
Humor, Spelen, Magie
Nu weet ik al dat hierna het "gele zaad wavespell" er is, maar daar staat ook dat het nu de blauwe aap isquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:06 schreef Boswachtertje het volgende:
Uit mijn email de volgende link:
http://www.pan-holland.nl/Wavespeller/5MULUCjaar_11.htm
Nieuwe wavespell, maar dan van een andere site
Ik plant mijn eigen zaadjes zo te zienquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:32 schreef Bastard het volgende:
Nu weet ik al dat hierna het "gele zaad wavespell" er is, maar daar staat ook dat het nu de blauwe aap is
Schommelingen dus, yin en yang staan nooit stilquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:07 schreef Boswachtertje het volgende:
Aan de andere kant is het voor mij ook altijd van belang te onthouden dat ik als aarde-teken moet gronden, terwijl ik juist wil zweven..
Ik denk ook dat je, alleen al met de wavespells hier in dit topic, tegelijk in het dagelijkse leven bezig kan wezen. Zo zou je in werkrelatie een spiegel kunnen wezen, en tegelijk in het liefdesleven de blauwe aap uit moet hangen. Net de periode waar je dan in verkeert op dat specifieke vlak, daarom zal er altijd wel een herkenning kunnen wezen misschien?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:57 schreef Boswachtertje het volgende:
Is weer een mooie inderdaad, ik heb laatst de maand vast een beetje doorgekeken. Het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit welke maand, maar wat ik telkens weer merk is dat dit gericht is op een meer bewuste ervaring van het dagelijkse leven. En daar kan ik alleen maar voor zijn
Dat sowieso.. maar bv in de eerste zin 'in het dagelijkse leven bezig kan wezen', daar las ik 'weven'. En dat geeft mij ook meteen weer de mogelijkheid om mijn antwoord hier verder op door te laten borduren. Als ik naar de wavespell kijk, met de 20 tonen en 13 zegels, dan spreekt mij vooral de afbeelding wel aan met alle 260 kins. Dat figuur doet me dan weer denken aan de mythen en sagen van de indianen uit Amerika, over grootmoeder spin die het web van de kosmos weeft. De Tzolkin is eigenlijk ook een soort weefgetouw, dat zijn eigen unieke weefsel creëert. En aan ons wordt nu gevraagd om mee te denken over hoe het weefgetouw dient te werken, wat we willen maken en wat we met het resultaat wensen te bereiken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:38 schreef Bastard het volgende:
Ik denk ook dat je, alleen al met de wavespells hier in dit topic, tegelijk in het dagelijkse leven bezig kan wezen. Zo zou je in werkrelatie een spiegel kunnen wezen, en tegelijk in het liefdesleven de blauwe aap uit moet hangen. Net de periode waar je dan in verkeert op dat specifieke vlak, daarom zal er altijd wel een herkenning kunnen wezen misschien?
Mooie tekst, sta zelf met mn mond vol tanden nu want je bent goed op de hoogte van de Tzolkin!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:19 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Dat sowieso.. maar bv in de eerste zin 'in het dagelijkse leven bezig kan wezen', daar las ik 'weven'. En dat geeft mij ook meteen weer de mogelijkheid om mijn antwoord hier verder op door te laten borduren. Als ik naar de wavespell kijk, met de 20 tonen en 13 zegels, dan spreekt mij vooral de afbeelding wel aan met alle 260 kins. Dat figuur doet me dan weer denken aan de mythen en sagen van de indianen uit Amerika, over grootmoeder spin die het web van de kosmos weeft. De Tzolkin is eigenlijk ook een soort weefgetouw, dat zijn eigen unieke weefsel creëert. En aan ons wordt nu gevraagd om mee te denken over hoe het weefgetouw dient te werken, wat we willen maken en wat we met het resultaat wensen te bereiken.
Terwijl het tegelijkertijd een heel simpel en fijn iets is dat je er even bij kunt pakken ter inspiratie. Ik heb een tijd lang dagelijks de kin van de dag opgezocht en heb toch wel gemerkt dat de hoeveelheid synchroniciteit begint op te vallen. Niet zo zeer dat die er anders niet is, maar de diepgang ervan bewonder ik elke keer. Daarmee is het een groot en klein werktuig in 1. Het enige wat het vraagt is een stukje mee te mogen zweven in ons web
Hehe dat hoeft niet hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 06:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooie tekst, sta zelf met mn mond vol tanden nu want je bent goed op de hoogte van de Tzolkin!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |