Ja, dat heb ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 11:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja hij heeft ook een hekel aan hardstyle hardcore en house hoor
Wist ik veel, of ik daar op let.quote:
Lekker geslapen meissie?quote:
Ik voel je broederquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 07:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Snij je eigen polsen er mee door dan, je ziet er namelijk uit als een of andere sneue vage kanker emo !
Hoe moet ik nu verder leven?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het zal nooit wat worden tussen ons
Ik vond dat moment wel een plekje in mijn fobo waard.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jua, heel raar gedroomd alles.Jij dan?
En hey ik sta in je fobo![]()
die TS woont in zweden daar gelden andere regels enzo.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het valt me trouwens echt mee dat ik geen note of ban voor deze semi-doodsverwensing en gescheld heb ontvangen
[..]
Zelfmoord.quote:
Dat is geen goede manier als je verder wilt leven.quote:
Sorry PapaRadioquote:Op maandag 28 maart 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
Mag best wel weer ietwat ontopic hoor, we hebben een chat voor lulpraat toch.
Goedquote:Op maandag 28 maart 2011 11:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als Draakje weer aan gaat zal ik een keer een verzoekje voor je aanvragen ok?
Zolang het geen 'denk aan mij' is, vind ik alles best.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan doe ik wel iets heel fouts en slijmerig hoor
Wanneer ga je die draaien? Want ik moet 'm dan natuurlijk wel horen hequote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
Nou, ik heb speciaal een nummer voor Samzz gevonden.
Ben toch bang dat je het niet gaat waarderen
Ja nu hequote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer ga je die draaien? Want ik moet 'm dan natuurlijk wel horen he
Moet je in zijn gezicht zeggen, lacht 'ie je uit. "mam ik ben groter dan jij, zeker op Barts hakken"quote:Op maandag 28 maart 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Kamer van die kleine is zo goed als af
zie je, het is nooit goedquote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
WELKE MONGOOL HEEFT THUNDERSTRUCK VERKRACHT
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet je in zijn gezicht zeggen, lacht 'ie je uit. "mam ik ben groter dan jij, zeker op Barts hakken"
idd een beetje jammerquote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
WELKE MONGOOL HEEFT THUNDERSTRUCK VERKRACHT
Als je nu het originele nummer had gedraaidquote:
Dat is helemaal zum kotsenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je nu het originele nummer had gedraaidDit is gewoon heiligschennis hoor...
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fout.
Jouw smaak komt niet overeen met mijn briljante smaak.
Hence, jij hebt geen smaak. In mijn ogenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fout.
Jouw smaak komt niet overeen met mijn briljante smaak.
heerlijk! Slechtste top 40 rockband ever!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Als metallica maar kan afzeiken he koelkast
Alweer?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef Ragboer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)innenland,buitenland
Ik wist niet eens dat die dude nog bestondquote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef Ragboer het volgende:
Een neger die zwartrijdtquote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef Ragboer het volgende:
Hij is al een paar keer failliet geweest ookquote:Op maandag 28 maart 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die dude nog bestond
Als rapper opgepakt worden voor zwartrijdenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef Ragboer het volgende:
Ik kan me herinneren dat hij ooit een hit had (doekoe?) en daarna nooit meer wat van gehoordquote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij is al een paar keer failliet geweest ook
doekoe, schuddenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat hij ooit een hit had (doekoe?) en daarna nooit meer wat van gehoord
Tja...quote:Op maandag 28 maart 2011 11:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kut ik luisterde niet, wat voor hardstyle was het?
Een verkrachting van Nothing Else Mattersquote:Op maandag 28 maart 2011 11:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kut ik luisterde niet, wat voor hardstyle was het?
Hmm dat is een uitgemolken commercieel grijsgedraaid klote nummerquote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een verkrachting van Nothing Else Matters
Ik vind 'm leukquote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat is een uitgemolken commercieel grijsgedraaid klote nummer
Beter dan het origineel!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat is een uitgemolken commercieel grijsgedraaid klote nummer
Dat kan je toch allemaal remote beheren?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pff domain controller in Den-Bosch ligt er uit
Is hij ook wel, alleen jammerlijk zo vaak gedraaidquote:
Dat zekerquote:
Ja, dat is waar. Ik hoor 'm eigenlijk nooit meer op de radio. Ik hoor eigenlijk geen van mijn favo nummers op de radioquote:Op maandag 28 maart 2011 11:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is hij ook wel, alleen jammerlijk zo vaak gedraaid
Ik weet niet, op een gegeven moment wordt een liedje daardoor gewoon minder leuk.
[..]
Dat zeker!
Hij was te pingen, maar niet over te nemenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:55 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat kan je toch allemaal remote beheren?
Mogguhquote:Op maandag 28 maart 2011 11:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Goedemorgen, mijn waerde mede-fokkerts![]()
BazenUIquote:Op maandag 28 maart 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik duik zo met Daan mijn slaapkamer in
Vergeet de ondertitel en signature nietquote:
Jij welquote:Op maandag 28 maart 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik duik zo met Daan mijn slaapkamer in
We gaan eerst heel romantisch samen de ondervloer leggen en dan met houten plankjes spelenquote:
Wat laat je dat geil klinkenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan eerst heel romantisch samen de ondervloer leggen en dan met houten plankjes spelen
Zo toe maarquote:Op maandag 28 maart 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan eerst heel romantisch samen de ondervloer leggen en dan met houten plankjes spelen
Ik moet toch watquote:
Same here!!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik krijg zin in de zomer door deze muziek
Daar moet jij snel wat aan veranderenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet toch wat![]()
Zo vaak is er geen man in mijn slaapkamer
Ok, ik doe ook SMD en dan ga ik wat doen en zet ik Draakje aan.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
KOELKAST!!!
Wil je voor mij even catfight draaien, dan zet ik mijn geluid wat harder en laat ik mijn buren meteen even weten dat ik er ben
16 aprilquote:Op maandag 28 maart 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar moet jij snel wat aan veranderen
Wanneer is die housewarming?
Helemaal top!!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, ik doe ook SMD en dan ga ik wat doen en zet ik Draakje aan.
Is er trouwens een vaste tijd dat de tc aangaat of is dat meer als er vraag voor is?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, ik doe ook SMD en dan ga ik wat doen en zet ik Draakje aan.
Mag ik jouw toko met een bezoekje vereren?quote:
Uiteraard!!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik jouw toko met een bezoekje vereren?
tc eigenlijk alleen in het weekendquote:Op maandag 28 maart 2011 12:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is er trouwens een vaste tijd dat de tc aangaat of is dat meer als er vraag voor is?
Ah oke.. dankje, goed om te wetenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
tc eigenlijk alleen in het weekend
we hebben nu wel een ouwehoerchat, die is er altijd en via splitscreen op
www.onzinradio.nl/sc
en als je sc vervangt voor tc heb je splitscreen met tinychatquote:Op maandag 28 maart 2011 12:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ah oke.. dankje, goed om te weten
Laat haar maar flink zwetenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Daan doet ff een postje hier. Er moet geveegd worden dus dat mag Hups mooi doen.
Eerst laminaat in dr slaapkamer, daarna zweten.quote:
Goed punt.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst laminaat in dr slaapkamer, daarna zweten.
Omdat?quote:
quote:
Oke.. goede redenenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is mijn leven compleet jeweettoch.
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:20 schreef ToT het volgende:
Zuigt harder dan Knetterkrankjorum en ik kan het zeggen!
Meesterlijk!
Als jij nou een dragemsjingle maaktquote:Op maandag 28 maart 2011 12:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
nee hoor, niks meesterlijks aan
Dragems vind ik ook gewoon vies klinken. Ik associeer het met groene slijmerige drab.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als jij nou een dragemsjingle maakt![]()
"Zo die plaat stonk, leek dragems wel!"
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
nee hoor, niks meesterlijks aan
misschien, misschien nietquote:Op maandag 28 maart 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als jij nou een dragemsjingle maakt![]()
"Zo die plaat stonk, leek dragems wel!"
Ragboer klinkt ook niet als iemand die elke dag doucht, meer als iemand in elke dag dezelfde blauwe overall en klompen met geitenwollen sokken en 1x per week in badquote:Op maandag 28 maart 2011 12:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dragems vind ik ook gewoon vies klinken. Ik associeer het met groene slijmerige drab.
Het is al een week lente.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
Jongens, het is lente
En vanmorgen vroor het.
En klinkerbotsing?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ragboer klinkt ook niet als iemand die elke dag doucht, meer als iemand in elke dag dezelfde blauwe overall en klompen met geitenwollen sokken en 1x per week in bad
Ik associeer hem met:quote:Op maandag 28 maart 2011 12:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dragems vind ik ook gewoon vies klinken. Ik associeer het met groene slijmerige drab.
Als een U die tegen een I aan dondert en dat er dan een kat met mais of konijn met wortel komt.quote:
Die is toch dood?quote:
Hihihihi awhhquote:Op maandag 28 maart 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als een U die tegen een I aan dondert en dat er dan een kat met mais of konijn met wortel komt.
Klibo daarentegen klinkt
quote:Home Request
Request
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
Verkeerde site. Luister, de locatie wordt hierna omgeroepen.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik krijg dit bij de verzoekjes:
[..]
Klopt, ik loop op klompen. Maar ik douche wel elke dag. En ik heb geen bad, beetje in mijn eigen viezigheid badderen, gadverdamme.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ragboer klinkt ook niet als iemand die elke dag doucht, meer als iemand in elke dag dezelfde blauwe overall en klompen met geitenwollen sokken en 1x per week in bad
Ik herinner het me nu pasquote:Op maandag 28 maart 2011 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is al een week lente.[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:2002
Tol Hansse overlijdt op 29 april op 62-jarige leeftijd. Hij was al geruime tijd ziek.
Ik heb nog gelijk ookquote:Op maandag 28 maart 2011 12:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Otis Redding. Sittin on the dock of the bay zeker?
Ooooquote:Op maandag 28 maart 2011 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verkeerde site. Luister, de locatie wordt hierna omgeroepen.
quote:
Ik zeg ook alleen hoe het klinkt hequote:Op maandag 28 maart 2011 12:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Klopt, ik loop op klompen. Maar ik douche wel elke dag. En ik heb geen bad, beetje in mijn eigen viezigheid badderen, gadverdamme.
Waarom staat de juiste link niet gewoon in de OP? Want ik heb geen idee waar ik verzoekjes moet plaatsenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet aan het luisteren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ikquote:Op maandag 28 maart 2011 12:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg ook alleen hoe het klinkt he
Luisterenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom staat de juiste link niet gewoon in de OP? Want ik heb geen idee waar ik verzoekjes moet plaatsen
Gekste dag?quote:Happy Gekste dag iedereen
Oh, oke.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Luisteren![]()
Het is om te voorkomen dat mensen die niet luisteren gaan aanvragen en je straks 3 uur op je eigen verzoekje kunt wachten.
Het wordt om de 3 nummers omgeroepen.
Terecht wel ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Om die reden hebben we dus de url niet openbaar. Mensen die niet luisteren horen niet aan te vragen.
Hangt van de drukte af he, ik verander het steeds. Als hij leeg blijft dan verkort ik hem of zet ik hem op 2 per keer.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
Limiet is weer opgeschoven naar 15 minuten zie ik?
Ja ik moest ook even goed kijken, bazenlied en door knetter aangevraagdquote:Op maandag 28 maart 2011 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
Zeer fijn nummer dezen![]()
Knetter, opeens smaak?
Ah ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hangt van de drukte af he, ik verander het steeds. Als hij leeg blijft dan verkort ik hem of zet ik hem op 2 per keer.
Succesquote:Op maandag 28 maart 2011 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga nu echt beginnen aan mn verslagen, tot vanmiddag en dan ben ik wél ingetuned oke kusjes!
Goeie vraag!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah ja.Is er trouwens ook iets te maken dat ook aangeeft hoe lang het nog duurt voordat je mag aanvragen? Ik vergeet namelijk altijd de tijd wanneer ik iets heb aangevraagd.
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben weg naar hilversum, tot vanavond/vannacht piepels![]()
Nee, gewoon zelf timenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah ja.Is er trouwens ook iets te maken dat ook aangeeft hoe lang het nog duurt voordat je mag aanvragen? Ik vergeet namelijk altijd de tijd wanneer ik iets heb aangevraagd.
Ik denk dat ik al een kwartier denk dat er een kwartier voorbij is.quote:
Ik ken het niet, en dat laten we zoquote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat nieuwe liedje van Marco Borsato en Lange Frans vind ik gewoon leuk!!
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ken het niet, en dat laten we zo
Dit dus. Gevalletje 'gelukkig maar'quote:Op maandag 28 maart 2011 12:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij staat ook niet in de Draakquote:Op maandag 28 maart 2011 12:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een headsetquote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
Zo, pauze is weer half voorbij
ik blijf het kut vinden dat ik niet kan luisteren ivm collegas die doorwerken..
Te nieuwquote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij staat ook niet in de Draak
En geen potentie, dan zou alleen SSB en knetter het aanvragen. Nee bedanktquote:
Ik weet zeker dat meer mensen dan ik en Knetter het leuk zullen vindenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En geen potentie, dan zou alleen SSB en knetter het aanvragen. Nee bedankt
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat meer mensen dan ik en Knetter het leuk zullen vinden
Wacht waar tot ik weer eens een uur ga draaien, een uur lang dit nummer, een liedje van Monsif en Justin Bieber
thuis ja, maar niet hier op de zaak..quote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een headset?
Ga weg joh, heb jij aandelen Borsato ofzo?quote:
Ik ga niet luisterenquote:
In ruil voor die post kreeg ik ritje op Leontienquote:Op maandag 28 maart 2011 12:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga weg joh, heb jij aandelen Borsato ofzo?
Ik word wel warm van jouquote:Op maandag 28 maart 2011 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik luister, ik word er niet warm of koud van.
Dit is de originele hè, en de bestequote:
Daar hebben we dus een chatbox voor ssb.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Boh deze is zo lekker heh
[ afbeelding ]
Link ?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar hebben we dus een chatbox voor ssb.
Doet het prima hoor. Ook op de mac.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh dat is nieuw zeker.
Alleen doet die het niet
kan zijn dat die poort is geblokkeerd waar of hij isquote:Op maandag 28 maart 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doet het prima hoor. Ook op de mac.
80quote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
kan zijn dat die poort is geblokkeerd waar of hij is
Ik zit op mijn werk op een laptop met XP.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doet het prima hoor. Ook op de mac.
Hmm ik heb eigenlijk zo min mogelijk van dat soort software op mijn laptop van het werk.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef Pizzalucht het volgende:
SSB, een SSH tunnel maken is voor jou toch niet zo moeilijk?
irritatie nummer 1 van helpdesk/systeembeheer, gebruikers die of zooi op hun laptop zettenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik heb eigenlijk zo min mogelijk van dat soort software op mijn laptop van het werk.
Vorige keer had ik ook al gezeik omdat ik met VPN profielen had lopen klooien volgens de helpdesk, terwijl ik daar niks aan gewijzigd had.
Met Putty kan je gewoon een SSH tunnel maken hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik heb eigenlijk zo min mogelijk van dat soort software op mijn laptop van het werk.
Vorige keer had ik ook al gezeik omdat ik met VPN profielen had lopen klooien volgens de helpdesk, terwijl ik daar niks aan gewijzigd had.
Ik zeg doenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef Neroje het volgende:
Gooooedenmiddag
Even kijken of ik 14:00-15:00 kan claimen... Draaien is alweer een tijdje geleden
Ow okee.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nee het was deze net, van LBP2 trailer
Ik ben zelf ook systeembeheerder, alleen hebben we het beheren van de laptops uitbesteed aan een helpdeskquote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
irritatie nummer 1 van helpdesk/systeembeheer, gebruikers die of zooi op hun laptop zetten
Dit is wel mijn live mix ja!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Zonde, het is op zich gewoon een geinig nummer, maar dit is ruk.
ok dus je bent systeembeheerder maar de laptops worden extern gedaan. (een te klein bedrijf of gewoon te weinig systeembeheerders om de laptops te beheren?)quote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook systeembeheerder, alleen hebben we het beheren van de laptops uitbesteed aan een helpdesk
Houdt in dat je dus zelf ook eigenlijk geen software mag maken.
Alleen heb ik mijn netwerk account admin gemaakt door lokaal als admin in te loggen.
Ik had een tooltje van Dell online gevonden
Wat is het 2e nummer dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, ik heb die live gemixt, het zijn 2 nummers door elkaar
Uhm 2.000 gebruikers en maar 2 systeembeheerders.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
ok dus je bent systeembeheerder maar de laptops worden extern gedaan. (een te klein bedrijf of gewoon te weinig systeembeheerders om de laptops te beheren?)
Dat je nog tijd hebt om te fokken danquote:Op maandag 28 maart 2011 13:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uhm 2.000 gebruikers en maar 2 systeembeheerders.
En we werken met 2 domeinen en dus ook 2 systemen.
Eigenlijk maar 1 systeembeheerder per domein van 1.000 mensen
Zelfs bij mij op school(2500 leerlingen, 200 werknemers) hadden we 4+ systeembeheerdersquote:Op maandag 28 maart 2011 13:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uhm 2.000 gebruikers en maar 2 systeembeheerders.
En we werken met 2 domeinen en dus ook 2 systemen.
Eigenlijk maar 1 systeembeheerder per domein van 1.000 mensen
Ik ben de beheerder van de modernere wereldquote:Op maandag 28 maart 2011 13:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dat je nog tijd hebt om te fokken dan
Ging jij niet een liedje voor mij aanvragen?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben de beheerder van de modernere wereld
Wij hebben alles draaien onder Citrix dus weinig onderhoud.
De andere heeft alles lokaal om domain controllers draaien
Maar ik besteed de helft van mijn tijd om hem te helpen hoor
Het zijn een stelletje gierige honden hier !quote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zelfs bij mij op school(2500 leerlingen, 200 werknemers) hadden we 4+ systeembeheerders
Oja, ff wachten tot mijn limiet weer weg is hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ging jij niet een liedje voor mij aanvragen?
Limiet?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oja, ff wachten tot mijn limiet weer weg is hoor
En dan ben jij juist de gene die of zijn werk goed doet, zie weinig problemen/onderhoud.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het zijn een stelletje gierige honden hier !
We hadden eerst nog een senior systeembeheerder, alleen die is overspannen geraakt van het werk.
Die zit nu al bijna 2 jaar thuis.
Ik doe dit werk net iets langer dan 2 jaar, ben er ook precies ingerold toen we overgenomen werden door het andere bedrijf
Ik kan alleen niet alles, en heb totaal geen sturing sinds die senior weg is.
Ik heb echt aansturing nodig
Daarom ben ik bang dat ik donderdag te horen ga krijgen dat mijn contract niet verlengd wordt.
En daar was het nou juist netquote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Limiet?
Ik heb nog niks aangevraagdIk hoor steeds niet waar dat moet.
En jij denkt dat ik gek benquote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Welke wilde je ook alweer niet horen zei je?
ywquote:Op maandag 28 maart 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
Welke held heeft de Dire Straits aangevraag?
Die is mooiquote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef dekkered het volgende:
[..]
ywhet is brothers in arms van de keer
Tis voor mijn hulpquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef dekkered het volgende:
[..]
ywhet is brothers in arms van de keer
Ik heb er een aangevraagd hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik gek ben
Oh, leuk liedje
Laat het even weten als ie erop komtquote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb er een aangevraagd hoor
Die doet me denken aan groep 7 en groep 8, schuifelen met meisjes in de Honkeytonk, de plaatselijke kinderdisco
Ach, rooster schmoosterquote:Op maandag 28 maart 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat stond op het rooster dame, dit niet.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had echt beter mijn best moeten doen zodat ik F16 piloot had geworden
Daar heb je toch geen flikker aan...Over 3 miljoen jaar hebben we die JFS'jesquote:Op maandag 28 maart 2011 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
maar maar dan had je niet nu naar onzin radio kunnen luisterenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nopequote:Op maandag 28 maart 2011 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Heb jij horse with no name voor Samzz aangevraagd?
Ze hebben toch vast wel internet in zo'n dingquote:Op maandag 28 maart 2011 13:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar maar dan had je niet nu naar onzin radio kunnen luisteren
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze hebben toch vast wel internet in zo'n ding?
Niks mis met F16 piloot.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nope
En wat is er mis met F16 piloot zijn?
Weetje hoe lekkere chimeids ik dan gehosseld had.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
Het is net of ik naar een zwerm boze muggen luister
Dan zou ik maar heel erg snel gaan rennen als jou muggen zo klinkenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het over dit liedje. Net kwam er een heel naar stukje voorbijquote:Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Deze klinkt wel lekker hoor Samzz
Digital world, digital musquito'squote:Op maandag 28 maart 2011 13:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dan zou ik maar heel erg snel gaan rennen als jou muggen zo klinken
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dit echt zeikherrie. Die vent is schor en de melodie is echt deinerig en zeikend. En dan de hele tijd die zielige "ik mag niet te hard" gitaarquote:
Je blijft me verbazenquote:
Laten wij nooit samen naar muziek luisterenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dit echt zeikherrie. Die vent is schor en de melodie is echt deinerig en zeikend. En dan de hele tijd die zielige "ik mag niet te hard" gitaar
ik hoorde net in één zin hood en bitch...quote:
Maar wel andere dingen doen tochquote:Op maandag 28 maart 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten wij nooit samen naar muziek luisteren
Gaat over de Ghetto van Emmenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:39 schreef Neroje het volgende:
[..]
ik hoorde net in één zin hood en bitch...
Ow en nu, guns, lowrider, niggah...
Ik vrijdag nog. En wat ik hoorde, was lachwekkendquote:Op maandag 28 maart 2011 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord over kentekenplaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |