Ja, dat heb ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 11:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja hij heeft ook een hekel aan hardstyle hardcore en house hoor
Wist ik veel, of ik daar op let.quote:
Lekker geslapen meissie?quote:
Ik voel je broederquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 07:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Snij je eigen polsen er mee door dan, je ziet er namelijk uit als een of andere sneue vage kanker emo !
Hoe moet ik nu verder leven?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het zal nooit wat worden tussen ons
Ik vond dat moment wel een plekje in mijn fobo waard.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jua, heel raar gedroomd alles.Jij dan?
En hey ik sta in je fobo![]()
die TS woont in zweden daar gelden andere regels enzo.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het valt me trouwens echt mee dat ik geen note of ban voor deze semi-doodsverwensing en gescheld heb ontvangen
[..]
Zelfmoord.quote:
Dat is geen goede manier als je verder wilt leven.quote:
Sorry PapaRadioquote:Op maandag 28 maart 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
Mag best wel weer ietwat ontopic hoor, we hebben een chat voor lulpraat toch.
Goedquote:Op maandag 28 maart 2011 11:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als Draakje weer aan gaat zal ik een keer een verzoekje voor je aanvragen ok?
Zolang het geen 'denk aan mij' is, vind ik alles best.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan doe ik wel iets heel fouts en slijmerig hoor
Wanneer ga je die draaien? Want ik moet 'm dan natuurlijk wel horen hequote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
Nou, ik heb speciaal een nummer voor Samzz gevonden.
Ben toch bang dat je het niet gaat waarderen
Ja nu hequote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer ga je die draaien? Want ik moet 'm dan natuurlijk wel horen he
Moet je in zijn gezicht zeggen, lacht 'ie je uit. "mam ik ben groter dan jij, zeker op Barts hakken"quote:Op maandag 28 maart 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Kamer van die kleine is zo goed als af
zie je, het is nooit goedquote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
WELKE MONGOOL HEEFT THUNDERSTRUCK VERKRACHT
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet je in zijn gezicht zeggen, lacht 'ie je uit. "mam ik ben groter dan jij, zeker op Barts hakken"
idd een beetje jammerquote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
WELKE MONGOOL HEEFT THUNDERSTRUCK VERKRACHT
Als je nu het originele nummer had gedraaidquote:
Dat is helemaal zum kotsenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je nu het originele nummer had gedraaidDit is gewoon heiligschennis hoor...
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fout.
Jouw smaak komt niet overeen met mijn briljante smaak.
Hence, jij hebt geen smaak. In mijn ogenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fout.
Jouw smaak komt niet overeen met mijn briljante smaak.
heerlijk! Slechtste top 40 rockband ever!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Als metallica maar kan afzeiken he koelkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |