Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef Pvoesss het volgende:
Neem jij S. mee groofsken? Dan neem ik misschien toch X mee![]()
Ik wilde eigenlijk alleen met V. komen maar als er wat leeftijdsgenootjes zijn is het wel leuk.
*als* wij komen, dan komen we met zn allenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef Pvoesss het volgende:
Neem jij S. mee groofsken? Dan neem ik misschien toch X mee![]()
Ik wilde eigenlijk alleen met V. komen maar als er wat leeftijdsgenootjes zijn is het wel leuk.
Passen er ook 3 vieze moeie kindjes in je auto?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ook!!
En dan in de auto terug met 2 vieze hele moeie kindjes
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef m@x het volgende:
[..]
Passen er ook 3 vieze moeie kindjes in je auto?
Ik denk dat áls ik mijn verjaardag vier, die dan het weekend erna doequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:23 schreef Sorbootje het volgende:
Als Vlindur haar verjaardag dan viert en mij uitnodigtdan gaat dat voor. Anders ben ik er wel.
En dan maak ik uiteraard ook even iets lekkers.
Jaaaaa leuk! En dit keer plof ik naast je neer hoor, eventjes kletsen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
R wil ook weer op de foto met Wolf!!!
Ik heb het zjuist in mijn agenda gezet. Wij komen!!!!
Hup, begin maar vast met persen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:18 schreef Jeetjejom het volgende:
Als ik binnen nu en een week beval, met beeb alles goed is en ik me goed voel, wil ik wel overwegen om te komen. En anders kom ik naar een augustusmeet ofzo....
Elmo, kom je ook??!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Asyniur het volgende:
Heeeeeeeeeuuuuuuuul misschien kom ik ook (met Harry) als Elmo ook komt met T
Hahahaha!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |