Heb jij ook zo'n mooie geboortedatum?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:31 schreef Vlindur het volgende:
Het ligt er aan of ik dat weekend of het weekend daarna mijn verjaardag vier. Ik kan dus nog niet bevestigen.
17 meiquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n mooie geboortedatum?
(Davinia dus)
Neehee, als ik daar aan kom lopen natuurlijk doosch...quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:57 schreef Orea het volgende:
Oooooooh wat ben je afgevallen zeg!!
Zokom je nu?
Goed punt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
Als jij daar met je twee beste eigenschappen gaat zitten pronken laat ik mijn lief mooi thuis, Orea.
Jaa!quote:
Oh kom je ook? Helemaal overheen gelezen dan! Wat leuk! Dan moet ik sowieso Ivan en Wolf even samen op de foto hebben hoorquote:
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef Pvoesss het volgende:
Neem jij S. mee groofsken? Dan neem ik misschien toch X mee![]()
Ik wilde eigenlijk alleen met V. komen maar als er wat leeftijdsgenootjes zijn is het wel leuk.
*als* wij komen, dan komen we met zn allenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef Pvoesss het volgende:
Neem jij S. mee groofsken? Dan neem ik misschien toch X mee![]()
Ik wilde eigenlijk alleen met V. komen maar als er wat leeftijdsgenootjes zijn is het wel leuk.
Passen er ook 3 vieze moeie kindjes in je auto?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ook!!
En dan in de auto terug met 2 vieze hele moeie kindjes
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef m@x het volgende:
[..]
Passen er ook 3 vieze moeie kindjes in je auto?
Ik denk dat įls ik mijn verjaardag vier, die dan het weekend erna doequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:23 schreef Sorbootje het volgende:
Als Vlindur haar verjaardag dan viert en mij uitnodigtdan gaat dat voor. Anders ben ik er wel.
En dan maak ik uiteraard ook even iets lekkers.
Jaaaaa leuk! En dit keer plof ik naast je neer hoor, eventjes kletsen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
R wil ook weer op de foto met Wolf!!!
Ik heb het zjuist in mijn agenda gezet. Wij komen!!!!
Hup, begin maar vast met persen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:18 schreef Jeetjejom het volgende:
Als ik binnen nu en een week beval, met beeb alles goed is en ik me goed voel, wil ik wel overwegen om te komen. En anders kom ik naar een augustusmeet ofzo....
Elmo, kom je ook??!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Asyniur het volgende:
Heeeeeeeeeuuuuuuuul misschien kom ik ook (met Harry) als Elmo ook komt met T
Hahahaha!quote:
ik geloof dat meneer dat niet ziet zittenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef Pvoesss het volgende:
Vier je het een week eerdermerkt ze niets van
Maar als je dan gewoon een beetje tussen ons in kruipt, dan beschermen wij allemaal jou wel hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 16:26 schreef Solagratia het volgende:
Ik twijfel en weet je waarom?
Het is in een park en ik ben vreselijk bang voor honden, dus ik vermijd parken, bossen en stranden altijd.
Dat dus!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:23 schreef Orea het volgende:
Ik hoop dat het net zulk lekker weer wordt als vandaag
Ik hou ook niet van honden hoor! Ik loop er ook altijd spastisch eromheenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:21 schreef Solagratia het volgende:
Het is altijd zo gźnant als ik verstijfd van angst zit omdat er een hond aan komt rennen. Maar ik wil wel heel graag en Amy ook zei ze net tegen mij.
Dus volgens mij moet ik het maar gewoon doen
Ik heb gister nog eens gekeken naar een ruiling, maar het gaat 'm echt niet worden helaas. Moet van 7 tot 15 uur werken, dat ervoor/erna gaat ook niet lukken dus.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef BarbaBientje01 het volgende:
KJ, je moet echt komen hoor! Ik wil Ilse en Bientje naast elkaar houden!
Sola, gewoon komen hoor!
Nee goddank niet.. maar het is wel iets wat altijd zomers door mijn hoofd schiet, als ik eens op een grasveldje loop!quote:
Als mijn zoon in vizier is vergeet ze zo al dat gras...quote:Op maandag 2 mei 2011 08:10 schreef Keshet het volgende:
Oh, leuk Jeetjejom en Livelink!
Ik ben ook nog steeds van plan om te komen hoor! 't ligt even aan wat externe omstandigheden of 't ook daadwerkelijk gaat lukken maar dat laat ik nog even weten.
Hebben jullie nog tips om Emma van d'r grasfobie af te helpen voor de 15e?
Oh, yay! Da's leuk! Hij moet gewoon mee! Zijn we daar ook weer uitquote:Op maandag 2 mei 2011 09:37 schreef Sorbootje het volgende:
Trix, B. weet het zelf nog niet, maar hij komt waarschijnlijk ook. Die kent je meneer ook!
Ik kan zo gauw even niet echt iets goeds vinden, maar er is veel zand, er zijn veel schommels, er is een wip, glijbanen, waterspeeldingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:06 schreef Pvoesss het volgende:
Die van mij is ook 2 bijna 2 jaar lang bang geweest voor zand en gras![]()
Ze hebben bij de hema vaak wel fijne picknickkleden voor weinig.![]()
Ik twijfel zo of ik mijn meisje mee zal nemen..
Heeft iemand toevallig fotos van de speeltuin?
Gelukkig wel, anders had iedereen te veel weer mee naar huis genomenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:53 schreef Pvoesss het volgende:
Voor jezelf en anderen indien je wel wil delen.
en wil je niet delen dan voor jezelf.:D
Ik neem bij dit soort dingen wel extra koekjes, krentenbol ofzo mee zodat ze niet alleen eet enzo.
Vorige keer at X bij iedereen wat weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |