Gelukkig wel, anders had iedereen te veel weer mee naar huis genomenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:53 schreef Pvoesss het volgende:
Voor jezelf en anderen indien je wel wil delen.
en wil je niet delen dan voor jezelf.:D
Ik neem bij dit soort dingen wel extra koekjes, krentenbol ofzo mee zodat ze niet alleen eet enzo.
Vorige keer at X bij iedereen wat weg![]()
Ons zoeken. Kan niet verkeerd gaan, neem ik meteen Amy d'r eten mee!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Solagratia het volgende:
Hoe zit het met parkeren trouwens daar? Ik kon op internet het niet zo snel vinden. En hoe vind ik jullie. Straks zit ik bij de verkeerde groep mensen
Eensch, kan Willem op de heenweg z'n ochtendslaapje doen en op de terugweg de middagdut... Komt hier perfect uit in elk geval...quote:Op zondag 8 mei 2011 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ivm slaaptijden enzo zat ik trouwens eerder aan half 11 te denken. Niet dat ik naar huis ga om half 1 hoor, voor Oscar's slaapje, ik gok dat we rond een uur of 3 weg gaan en dat hij dan in de auto slaapt ofzo.
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Hoewel geen draagdoekmama kan ik daar evt. ook mee helpen als er geen die hards zijn.
Ik zou het er op wagenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:37 schreef Twinkly het volgende:
Hmm, Niels slaapt juist van ongeveer 10 tot 12 of 13 uur. Als we dan nog lunchen en naar Utrecht moeten reizen is het alweer zo laat dat jullie allemaal alweer naar huis gaanOf ik moet de gok nemen dat hij in de doek slaapt op de heenreis of wakker blijft tot de terugreis.
Als we er genoeg van hebben/Als de kinderen niet meer kunnenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:49 schreef Twinkly het volgende:
Hoe laat gaan de meesten weer terug naar huis dan?
Leukleukleuk!!!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:35 schreef LadyS het volgende:
Ik kan geen lijstje vinden
Maar jou ken ik wel, Vicky en BE. En Saffier!
Genoeg om me aan te melden (onder voorbehoud)
Daarom zeg ik ook niet 'tsssssss domme BE, Sorbo staat er niet bijquote:Op maandag 9 mei 2011 15:45 schreef Brighteyes het volgende: en ik heb er al bij gezet dat er mensen kunnen missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |