Ons zoeken. Kan niet verkeerd gaan, neem ik meteen Amy d'r eten mee!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Solagratia het volgende:
Hoe zit het met parkeren trouwens daar? Ik kon op internet het niet zo snel vinden. En hoe vind ik jullie. Straks zit ik bij de verkeerde groep mensen
Eensch, kan Willem op de heenweg z'n ochtendslaapje doen en op de terugweg de middagdut... Komt hier perfect uit in elk geval...quote:Op zondag 8 mei 2011 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ivm slaaptijden enzo zat ik trouwens eerder aan half 11 te denken. Niet dat ik naar huis ga om half 1 hoor, voor Oscar's slaapje, ik gok dat we rond een uur of 3 weg gaan en dat hij dan in de auto slaapt ofzo.
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Hoewel geen draagdoekmama kan ik daar evt. ook mee helpen als er geen die hards zijn.
Ik zou het er op wagenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:37 schreef Twinkly het volgende:
Hmm, Niels slaapt juist van ongeveer 10 tot 12 of 13 uur. Als we dan nog lunchen en naar Utrecht moeten reizen is het alweer zo laat dat jullie allemaal alweer naar huis gaanOf ik moet de gok nemen dat hij in de doek slaapt op de heenreis of wakker blijft tot de terugreis.
Als we er genoeg van hebben/Als de kinderen niet meer kunnenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:49 schreef Twinkly het volgende:
Hoe laat gaan de meesten weer terug naar huis dan?
Leukleukleuk!!!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:35 schreef LadyS het volgende:
Ik kan geen lijstje vinden
Maar jou ken ik wel, Vicky en BE. En Saffier!
Genoeg om me aan te melden (onder voorbehoud)
Daarom zeg ik ook niet 'tsssssss domme BE, Sorbo staat er niet bijquote:Op maandag 9 mei 2011 15:45 schreef Brighteyes het volgende: en ik heb er al bij gezet dat er mensen kunnen missen.
Oh, dan moet ik even mijn andere bril opzetten.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:47 schreef McLaura het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook niet 'tsssssss domme BE, Sorbo staat er niet bij
Gewoon zeggen dat jullie zondag een afspraak hebben en dan pas halverwege de richting aangevenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:49 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zoek nog naar het juiste moment om B. te vertellen dat we zondag naar utrecht gaan.
Mijn M. komt wel...quote:
Als hij zoiets niks vind dan is het misschien verstandig om hem ook niet mee te nemenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:59 schreef becky27 het volgende:
Hmmm lijkt me echt super om te komen maar ik geloof dat vriend dit soort dingen niet zo leuk vindt. Maar ik wel, hhhmmmm er komen meerdere mannen
mee hè? Hoe krijg ik hem overgehaald om mee te gaan en met de trein of is dat onhandig en de auto net zo handig?
hoe laat ga jij heen en terug?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik kom in principe ook. Mijn R niet trouwens
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:49 schreef McLaura het volgende:
Mijn H komt ook niet mee, ik neem Vlindur en Rienk en Thijs mee
Waarom niet?quote:
ik wil er rond half 11 zijn en wil uiterlijk rond 14.00 weg denk ik zodat Tess een uurtjhe kan slapen in de auto anders wordt het ook weer te laat en dan heb ik 's avonds een probleem.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Geen idee, ligt eraan hoe laat anderen gaan. En jij?
die gaat logeren bij mijn zusje en zwager... ws. de laatste keer voor de baby er is.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik wil er rond half 11 zijn en wil uiterlijk rond 14.00 weg denk ik zodat Tess een uurtjhe kan slapen in de auto anders wordt het ook weer te laat en dan heb ik 's avonds een probleem.
[..]
die gaat logeren bij mijn zusje en zwager... ws. de laatste keer voor de baby er is.
whaha oh die.. nee die weet het ook nog nietquote:
Maar jouw M is al wel vaker op meets geweest, die weet dat het gezellig wordt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Kersjes het volgende:
Ooooh, dit is wel heel leuk!!
Als het goed weer is dan komen weEn dan komt mijn M ook mee.
Gewoon een fijn dagje in het park met je vrouw en kinderen, leuk toch schat? Oh ja, er komen waarschijnlijk nog een paar anderen die ik ken, wordt vast gezellig....
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:27 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wij willen ook graag komen. Fannetje en Anne rijden met ons mee.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:53 schreef Fannetje het volgende:
[..]
No problem!
Helaas kwam ik er laatst achter dat ik al een andere afspraak had staan waar ik echt niet onderuit kan. Ook in Utrecht, maar rond dezelfde tijd, dus dat schiet niet op.
Ja, Thijs komt ook!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:40 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Dus.. Quoten op tel gaat niet echt goed..
Komen er nog meer kleine baby'tjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |