Dat dus!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn man ook niet hoor maar die gaat wel in de speeltuin spelen
Ik zal vast gaan oefenen met rustig en beheersd aanwijzingen geven terwijl ik mijn voet steeds strakker aandraai in de bankschroefquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef trui het volgende:
hihi poppedein. ik zie ons al VK-tje spelen.
Ik ook!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
*knip*
Ik heb er nu al zin in!Tasje met versnaperingen, fietsjes etc. mee en een heerlijk dagje doorbrengen daar!
Dan stel ik wel een parkmeet voor in juni in Arnhemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en uiteraard is het een optie om een parkmeet in Arnhem te organiseren, maar Pvoesss opperde hier het Julianapark, dus dat heb ik er in de TT maar even bij gezet.
Voor mij persoonlijk is Arnhem te ver weg voor lekker een ochtendje/middagje/dagje park, maar goed, het is voor anderen wellicht dichterbij.
[..]
Ik weet het niet. Het is nl. wel elke keer zo dat als we daar meeten dat iedereen gilt: volgende week weer?
Maar goed, we kunnen er best een datum op gooien?
Ik wilde eig. alleen maar aangeven dat ik het iig van hieruit niet nodig vind om rekening te houden met draagmeets van andere fora, of festivals in andere parken etc.
Datavoorstel doen maar dan?
Ik begin even met Mei maar want het moet wel gewoon lekker zijn om op de grond te kunnen zitten lijkt me.
zo 01 mei: BE
za 07 mei: BE
zo 08 mei:
za 14 mei:
zo 15 mei: BE
za 21 mei:
zo 22 mei:
za 28 mei: BE
zo 29 mei:
Zoiets?
open er een topic voorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:59 schreef simmu het volgende:
heeheehee! we zouden ook nog dierentuinmeeten in emmen toch?
nee hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
De ene meet sluit de ander toch niet uit?
Hier nog een die niet zo van de meetings is, mocht t nou op 8 mei worden dan kan ik natuurlijk wel "eisen" dat hij mee gaat, want op moederdag moeten we doen wat ik wil... toch?!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:05 schreef Jeetjejom het volgende:
Het enige probleem is dat mijn man niet zo meet-minded is zeg maar..... Ik heb nog wel even de tijd, misschien chanteer ik hem gewoon tijdens de bevalling, dat ik dan zo zielig ben dat ie gewoon met me mee moet!
Nou, dan zorgen we er toch voor dat al onze kerels meekomen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:59 schreef Ssserpente het volgende:
Nils is een keer mee geweest en die vond het wel prima. De lol ziet ie er niet van in of zo, maar hij weet zich best te vermaken.
Maar dat was trouwens vooral omdat Schaap en B. van Sorbo er ook waren, bedenk ik me net. Als zij er niet waren geweest had ie zich een stuk ongelukkiger gevoeld, zei ie achteraf.
Krijgen we geen eten dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef innepin het volgende:
D is alleen bij meets als hij móet omdat ie het eten moet verzorgen. Ik gok dat k 'm niet meekrijg
Dan hebben we dus gewoon DE datumquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier nog een die niet zo van de meetings is, mocht t nou op 8 mei worden dan kan ik natuurlijk wel "eisen" dat hij mee gaat, want op moederdag moeten we doen wat ik wil... toch?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |