Idem!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:28 schreef Sorbootje het volgende:
Een zondag zou fijn zijn.
Als ik kan ben ik van de partij!
Het is even ver hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:42 schreef Sorbootje het volgende:
Arnhem ga ik niet doen, Utrecht wel. Ik zie 't wel!
Idee klinkt wel ok, zo kan iedereen vast wel tenminste 1 keer komen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
Maar we hoeven toch alleen rekening te houden met wat er evt. in het Julianapark aan de hand is?
Verder is het een kwestie van 'er is een meet, en wie zin heeft komt en wie niet kan, kan de volgende keer wellicht wel', toch?
Het is onmogelijk een datum te prikken om het voor iedereen leuk te houden?
Beste optie is nog te zeggen 'elke 2e zondag van de maand, mits mooi weer' en dan gewoon 's ochtends even hier afstemmen of er mensen zijn die gaan ja of nee.
Ik vind het zo'n superpark, ik zou willen we zoiets in Gouda hadden.
Weet ik, heeft ook niks met de afstand vanaf ons huis te maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:42 schreef Sorbootje het volgende:
Arnhem ga ik niet doen, Utrecht wel. Ik zie 't wel!
Ik vind de suggestie van BE (elke 2e zondag vd maand) ook een goede.
Ik weet het niet. Het is nl. wel elke keer zo dat als we daar meeten dat iedereen gilt: volgende week weer?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Idee klinkt wel ok, zo kan iedereen vast wel tenminste 1 keer komen.
Maar waar ik dan bang voor ben is dat dit te vrijblijvend is, dus dat als puntje bij paaltje komt en je vraagt wie er die zondag komt, dat er toch veel mensen afhaken en andere dingen hebben gepland omdat de data's niet vaststaan.
Of zou dat meevallen?
hier hetzelfdequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:04 schreef Orea het volgende:
Ooooh mei gaat wel lukken!!![]()
![]()
Ik zet me niet op het lijstje, je weet nooit wat ertussen komt en dan wordt het weer zo'n gepiel om de lijst up te date te krijgen! Maar tot nu toe kan ik alle data!
Klopt! (hoewel we daar thuis van mening over verschillen...)quote:
mijn man ook niet hoor maar die gaat wel in de speeltuin spelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:05 schreef Jeetjejom het volgende:
Het enige probleem is dat mijn man niet zo meet-minded is zeg maar..... Ik heb nog wel even de tijd, misschien chanteer ik hem gewoon tijdens de bevalling, dat ik dan zo zielig ben dat ie gewoon met me mee moet!
nee hoor ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhhh Ik wil ook!!
Heeft er iemand problemen met een eventuele live baring? Ik kan zelf wel wat spullen meenemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |