Nu je het zegt. Zal eens nadenken welke vrouwen ik er eventueel tussen had kunnen zetten.quote:
Waar moet ik die van kennen ?quote:
The Germans ( Fawlty Towers )quote:Op maandag 28 maart 2011 12:20 schreef Dos37 het volgende:
tong80 moet ook een keer aan de beurt komen
Deze was legendarisch inderdaadquote:Wim van Hanegem in DWDD met een schilderij van een indiaan
Is die het niet al eens geweest ?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik wil Bart Chabot als gast, voor het te laat is...
Je moet het niet te gek maken.quote:
Waar moet ik die van kennen ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:01 schreef RedGuy het volgende:
Frénk van der Linden vind ik ook een hele goede als presentator.
Als gasten zou ik graag zien:
Martin Koolhoven
Anna Drijver
Martin Koolhoven is regisseur van o.a. Oorlogswinter, Het Schnitzelparadijs en Suzy Q, en heeft zijn eigen filmavonden in Amsterdam.quote:
Te recent voor Tongquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:36 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Martin Koolhoven is regisseur van o.a. Oorlogswinter, Het Schnitzelparadijs en Suzy Q, en heeft zijn eigen filmavonden in Amsterdam.
Anna Drijver is actrice en schrijfster en bekend van o.a. Komt Een Vrouw Bij De Dokter, Loft en haar deelname aan de 11e editie van Wie Is De Mol?
Nee, sorryquote:
Jaaaaaaa, Frenk van der Linden als presentator.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:01 schreef RedGuy het volgende:
Frénk van der Linden vind ik ook een hele goede als presentator.
Als gasten zou ik graag zien:
Martin Koolhoven
Pepijn Lanen (De Jeugd van Tegenwoordig, Le Le)
Harm Edens
Femke Halsema
Ad Visser
Anna Drijver
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |