Als er iets irritant is in een gesprek dan zijn het wel wedervragen...quote:Maar waarom doen mannen zo, is het een typische vrouwending om op een verhaal te reageren met wedervragen of een leuke anekdote?
quote:Op maandag 28 maart 2011 08:24 schreef mstx het volgende:
Dat betekent dat hem jouw verhaal geen reet boeit.
quote:Op maandag 28 maart 2011 08:26 schreef SillyWalks het volgende:
Hebben jullie mannen eindelijk zo afgetraind dat ze een respons geven tussen jullie onbegrijpelijke verhalen door, is het NOG NIET GOED ()*#@)(*$@()*@!
Ha! je doet het zelf ookquote:Op maandag 28 maart 2011 08:50 schreef clairan het volgende:
Dus als mannen dat doen, is dat een subtiele hint dat ik gewoon mijn kop moet houden. Helaas, wat ik vermoedde is waar.
ik: blablabla
hij: oke
ik: je bent weer in een oké-bui vandaag
hij: ja
ik: oke
(stilte)
No shit, Sherlock.quote:
In mijn geval klinkt de oke meer als een: 'dat kan'.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Als mannen veel ' oke' gebruiken is je verhaal lang niet zo interessant als je zelf denkt. Ik gebruik het vaak zat bij domme dozen die vriendin zijn van mijn vriendin, om nog iets van interesse te faken in desbetreffende doos. Meestal is het dan ook een langgerekte oke, dus oooooookee, met een korte e.
Oke.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:57 schreef clairan het volgende:
[..]
No shit, Sherlock.
(k wilde m gewoon ff laten merken hoe fcking irritant het is)
Dat snap ik, wellicht snapt hij dat, jammer voor jou (en meer dames die zo werken) gaan wij mannen daar niet op in. We zijn immers geen 12 meer, als er iets is, kan je dat meldenquote:Op maandag 28 maart 2011 08:57 schreef clairan het volgende:
[..]
No shit, Sherlock.
(k wilde m gewoon ff laten merken hoe fcking irritant het is)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |