quote:Op maandag 28 maart 2011 12:17 schreef Basp1 het volgende:
Dat hij dan maar naar de nurnburgring censuur gaat en een senna'atje maakt.
Dan zou TS maximaal 17 zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:10 schreef Seven. het volgende:
Hij denkt waarschijnlijk dat Ayrton Senna in hem gereïncarneerd is of zo.
No way trouwens. Zelfs al ben je meester van je auto, dan nog kan een flinke steen of een vroegere passant die iets verliest onderweg je je leven kosten. Onder 150 km heb je nog een kleine kans dat je zonder blijvend letsel uit het wrak gezaagd kunt worden. Daarboven is bijna altijd met blijvend letsel of de hoogste prijs.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:07 schreef Oksel het volgende:
Iedereen hier in dit topic rijdt wel eens 180+ op de Autobahn in Duitsland. En kom niet met 'daar rijdt iedereen het', want dat is onzin. Vrachtwagens en invoegend verkeer rijden daar ook rond de 100. En kom ook niet met 'daar zijn de wegen beter', want in Nederland zijn er zat wegen waar je 100% veilig 180 kunt rijden.
Kortom; als TS het 's nachts op een lege vierbaans snelweg deed, zijn jullie allemaal moraalridders. Als hij het overdag op een overvolle snelweg deed, hebben jullie gelijk.
Ik vind "om ter snelst" rijden, een stuk erger en gevaarlijker dan gewoon hard rijden, ook al rij je in beide gevallen mss even snel.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:30 schreef Oksel het volgende:
Ik rij dan ook nooit met m'n schoonpa mee. En mijn toekomstige kinderen zullen niet bij hem in de auto mogen zitten. Die vent wordt oud, nonchalant, maar rijdt altijd 200+ en in z'n Ferrari is het helemaal idioot.
Maargoed, TS is inderdaad meer een domme lul om zijn eigen overschatting dan om de snelheid die hij reedt. Ik let, als ik hard rij, zeer goed op. Wil nog niet zeggen dat ik een geniale rijder ben.
Interessante link:quote:Op maandag 28 maart 2011 12:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
No way trouwens. Zelfs al ben je meester van je auto, dan nog kan een flinke steen of een vroegere passant die iets verliest onderweg je je leven kosten. Onder 150 km heb je nog een kleine kans dat je zonder blijvend letsel uit het wrak gezaagd kunt worden. Daarboven is bijna altijd met blijvend letsel of de hoogste prijs.
Zeg Sic... da's een verkapte doodsverwensingquote:
Denk dat er een stuk of 10 in dit topic staan...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zeg Sic... da's een verkapte doodsverwensing
Zo zou je het ook kunnen zien.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:43 schreef Sjeen het volgende:
Zeg Sic... da's een verkapte doodsverwensing
Ik vond deze erg origineelquote:Op maandag 28 maart 2011 12:47 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Denk dat er een stuk of 10 in dit topic staan...
Dat wordt oppassen bij de verkeerslichtenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens de WVW is een "straatrace" (Het woord straatrace komt in de wet niet voor) alles waarbij je poogt de kracht van bestuurders of voertuigen te vergelijken. Dat laatste was in dit geval blijkens je eigen OP sprake van.
Hoezo?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:02 schreef PirE het volgende:
Dat wordt oppassen bij de verkeerslichten![]()
.
Manman, wat een onsterfelijke domheid om dit te denken en nog op te schrijven ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:23 schreef stephano_mc het volgende:
@seven
relax, ik rij alleen hard als het kan en het was aardig rustig op de snelweg
en stel dat ik een auto total loss zou rijden word dat gewoon een verzekeringskwestie
...
Krachtmetingen bij het stoplicht worden door de politie inderdaad ook als straatrace gezien. Echter zolang je het niet te gek maakt wordt er niet tegen opgetreden.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat wordt oppassen bij de verkeerslichten![]()
.
Maar iemand een kankermongool noemen is wel normaal.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:38 schreef Nielsch het volgende:
Ah, en die baby op de achterbank die je dood hebt gereden, wordt dat ook een verzekeringskwestie? Wat ben jij een absolute kankermongool TS. Ik hoop dat je je een keer keihard om een boom heenvouwt en dat je moeder met haar Mercedes E Klasse mag deelnemen in de begrafenisstoet.
Te hard rijden = boete.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:45 schreef Kreator het volgende:
Wat een moraalridders hier meteen weer..
TS heeft gewoon te hard gereden. Hij is geen crimineel ofzo. Djeez.
TS had het over een hypothetisch schadegeval. Dan mag ik het ook over een hypothetisch letselgeval hebben.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar iemand een kankermongool noemen is wel normaal.. En te hard rijden staat niet gelijk aan het doodknallen van een baby.
Ja, maar who cares. Dat gebeurt dagelijks duizenden keren. Tis gewoon een administratieve afhandeling hoor. De meeste mensen rijden wel es te hard, maar als je fok leest rijdt iedereen 30 en is elke 'hardrijder' een moordenaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Te hard rijden + racen + overmatige snelheid = staandehouding met invordering.
Gaat wel iets verder dan te hard rijden dus.
...jij begint over moraal. Dan is het wel vrij kansloos om iemand zowel kanker als down toe te wensen. Net zo verwerpelijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef Nielsch het volgende:
TS had het over een hypothetisch schadegeval. Dan mag ik het ook over een hypothetisch letselgeval hebben.
Mwa, valt nog wel mee volgens mij. Het is (denk ik) ook meer de instelling van TS, blijkbaar vinden veel mensen dat-ie zijn eigen rijkwaliteiten nogal overschat.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef Kreator het volgende:
Ja, maar who cares. Dat gebeurt dagelijks duizenden keren. Tis gewoon een administratieve afhandeling hoor. De meeste mensen rijden wel es te hard, maar als je fok leest rijdt iedereen 30 en is elke 'hardrijder' een moordenaar.
Ja, maar dat weet je natuurlijk niet. Misschien is ie wel een baas met een racelicentie.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwa, valt nog wel mee volgens mij. Het is (denk ik) ook meer de instelling van TS, blijkbaar vinden veel mensen dat-ie zijn eigen rijkwaliteiten nogal overschat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |