abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94725365
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ook met die avatar? ;)
[/quote]
nee, niet met die avatar :P
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Welke site? :)
Relatieplanet. Ken de sites allemaal niet, dus ik heb er maar eens ene gegokt
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_94725412
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:51 schreef gianni61 het volgende:

[..]

[..]

Ook met die avatar? ;)

[..]

[/quote]

Nu maar hopen dat je goed gokt :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 28 maart 2011 @ 18:53:26 #53
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94725477
Relatieplanet is toch het grootst? Meeste aanbod, meeste kans (zou je zeggen) ;)
WFPB!
pi_94725493
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Nu maar hopen dat je goed gokt :P
[/quote]
Wie weet.
ik zou liever een leuke meid in de kroeg tegenkomen, maar de meesten die ik hier tegenkom zijn bezet of niet leuk..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_94725525
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:53 schreef Dizorn het volgende:
Relatieplanet is toch het grootst? Meeste aanbod, meeste kans (zou je zeggen) ;)
RP heeft mij niets opgeleverd. Maar dat zegt waarschijnlijk meer over mij :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_94729124
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 09:34 schreef Catbert het volgende:
Seven, je komt me over als een vrouw die een paar keer te vaak 'genaaid' is door een kerel, en sinds dien alles wat kerels doen op de voor hen minst positieve manier uitleggen.

Ik vind hockey leuk, met alles er omheen. De wedstrijden, het trainen, de feestjes. Dat een overgroot deel van de hockeyende vrouwen gewoon een lekker figuur heeft dat er erg goed uit ziet in een rokje of trainingsbroek is een leuke bijkomstigheid. M'n vriendin is zelf zo'n hockeymeisje, dus als ik op zo'n feestje honger krijg ga ik alsnog gewoon thuis eten hoor. Maak je niet druk.

Toch grappig dat daar dan een hele discussie over ontstaat.
Daar kan Seven niks aan doen het is namelijk bewezen!

'Ontmaagding verandert lichaamsbeeld

Mannen zijn na hun ontmaagding over het algemeen meer tevreden over hun lichaam dan daarvoor. Opvallend genoeg voelen vrouwen zich na hun eerste seksuele ervaring vaak juist minder aantrekkelijk.

Een vrouw voelt zich na haar eerste seksuele ervaring vaak juist minder zeker over zichzelf, bijvoorbeeld omdat ze had verwacht dat het tot een relatie zou leiden, terwijl dat niet gebeurt, aldus Kaufman

Dat blijkt uit wetenschappelijk onderzoek van de Staatsuniversiteit van Pennsylvania, zo meldt Scientific American.

Daarom wil ik ook liever een maagd of bijna. :)

Ben benieuwd welke impact knots nu weer heeft op haar zelfbeeld.
UITGESCHREVEN
pi_94732367
Dat jullie allemaal ingaan op Seven's verhaal, al wat ze gewoon wou is gewoon een keer goed geneukt worden door een neger. Denk jullie nu echt dat ze zelf ooit dacht dat er een relatie uit zou voortvloeien? Overigens Seven namens al de mannen die posten in dit topic, vooral Kastanova, we zijn wel een beetje boos dat wij nog niet aan de beurt zijn geweest.

Ontopic, dagelijks online praten of om de zoveel dagen?
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_94735728
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens Seven namens al de mannen die posten in dit topic, vooral Kastanova, we zijn wel een beetje boos dat wij nog niet aan de beurt zijn geweest.
Mweh, ik vrees toch dat ik een keertje over moet slaan...

Heb inmiddels dusdanig inzichtelijk gekregen hoe de seksuele beleving en praktijk bij haar in elkaar steekt dat ik toch wel kan stellen dat een dergelijke sessie voor mij geen noemenswaardige meerwaarde zal hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 28-03-2011 21:40:17 (...even wat netter verwoord...) ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_94736340
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens Seven namens al de mannen die posten in dit topic, vooral Kastanova, we zijn wel een beetje boos dat wij nog niet aan de beurt zijn geweest.
Hmm, nee? Overigens, waarom denk je voor alle mannen te (kunnen) spreken?
  maandag 28 maart 2011 @ 21:47:21 #60
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94736727
Ik hoef eigenlijk ook niet hoor. Weet je hoe ver Brussel is.
Gourmetten of steengrillen?
pi_94737196
quote:
8s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Silenus het volgende:
Ik hoef eigenlijk ook niet hoor. Weet je hoe ver Brussel is.
Dan laat je haar toch naar jou komen :P
14 SHADES OF GREY
pi_94737535
Nou mensen, gezien de eerste reacties lijkt de animo enigszins tegen te vallen.

Ik denk dan ook dat het een valide conclusie is dat DigitalGirl zélf met zijn piemie in Seven's proeproe wil roeren :o.
pi_94738117
Jaja, ontken allemaal maar.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_94738342
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat moet ik ontkennen?
14 SHADES OF GREY
pi_94738732
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef DigitalGirl het volgende:
Naja, ik ben nu eenmaal een man van de cijfers en de weigering is dan ook niet zozeer gebaseerd op trots of onwil, maar in mijn geval puur gebaseerd op feiten en statistiek B-).
pi_94740379
Ik hoor wel goede dingen over Paiq.. Klopt dit in jullie ogen? :)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_94740577
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik hoor wel goede dingen over Paiq.. Klopt dit in jullie ogen? :)
Aardige website ja, vind het vooral handig om te kijken welke foto's het beste in de smaak vallen. :)
pi_94740717
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef SophieL het volgende:

[..]

Aardige website ja, vind het vooral handig om te kijken welke foto's het beste in de smaak vallen. :)
En qua mensen leren kennen? Nog goede suggesties? Er zijn ook zoveel sites :)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_94741030
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef SophieL het volgende:

[..]

Als je daar je ego op bouwt :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94741179
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als je daar je ego op bouwt :D
Dan begrijp je me verkeerd ;) vind het een handige tool om te kijken welke foto het hoogst scoort.
  maandag 28 maart 2011 @ 22:58:07 #71
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94741963
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef SophieL het volgende:

[..]

Dan begrijp je me verkeerd ;) vind het een handige tool om te kijken welke foto het hoogst scoort.
Op zich wel. Kan alleen wel een beetje verschillen kwa doelgroep. Ben bang dat ik ook beoordeeld wordt door 16-jarigen bijvoorbeeld. Denk dat die toch andere smaak zouden hebben kwa uiterlijk dan de wat oudere dames. Maargoed, uiteindelijk zegt het wel íets. En het is leuk om te zien dat mensen je foto "bewonderen" :P.

Vind verder de gesprekken op Paiq vrijwel waardeloos. Matching werkt niet écht imo (krijg je mensen gematcht die al 10 dagen niet online zijn gekomen en dat wsl ook nooit meer komen, mag je dus weer een week of 2 wachten voor je een nieuwe kans krijgt). Speeddates worden niet al te vaak geaccepteerd, of mensen praten gewoon niet (AFK of gewoon geen gesprek in stand kunnen houden). Aan de andere kant, wel een erg leuk meisje via one-liner gekregen waarmee ik ga daten dus.. :Y
WFPB!
pi_94743202
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef SophieL het volgende:
Als je nu een aantal wat duidelijkere foto's in je fobo zet... dan is dat gedoe op Paiq overbodig. B-)
pi_94743945
quote:
12s.gif Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef Techno het volgende:

[..]

Als je nu een aantal wat duidelijkere foto's in je fobo zet... dan is dat gedoe op Paiq overbodig. B-)
Kan ook nog altijd inderdaad ja. :P
pi_94744272
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Op zich wel. Kan alleen wel een beetje verschillen kwa doelgroep. Ben bang dat ik ook beoordeeld wordt door 16-jarigen bijvoorbeeld. Denk dat die toch andere smaak zouden hebben kwa uiterlijk dan de wat oudere dames. Maargoed, uiteindelijk zegt het wel íets. En het is leuk om te zien dat mensen je foto "bewonderen" :P.

Vind verder de gesprekken op Paiq vrijwel waardeloos. Matching werkt niet écht imo (krijg je mensen gematcht die al 10 dagen niet online zijn gekomen en dat wsl ook nooit meer komen, mag je dus weer een week of 2 wachten voor je een nieuwe kans krijgt). Speeddates worden niet al te vaak geaccepteerd, of mensen praten gewoon niet (AFK of gewoon geen gesprek in stand kunnen houden). Aan de andere kant, wel een erg leuk meisje via one-liner gekregen waarmee ik ga daten dus.. :Y
Leuk van die one-liner, wat gaan jullie doen? Wat die matches betreft gaat het bij mij ook nog wel eens mis, qua afstand en leeftijd.
  maandag 28 maart 2011 @ 23:47:12 #75
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94744397
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 23:43 schreef SophieL het volgende:

[..]

Leuk van die one-liner, wat gaan jullie doen? Wat die matches betreft gaat het bij mij ook nog wel eens mis, qua afstand en leeftijd.
Waarschijnlijk gewoon terrasje pakken, ligt beetje aan wat voor weer het vrijdag wordt :+
WFPB!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')