[..]quote:
Relatieplanet. Ken de sites allemaal niet, dus ik heb er maar eens ene gegoktquote:
nee, niet met die avatarquote:
Nu maar hopen dat je goed goktquote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee, niet met die avatar
[..]
Relatieplanet. Ken de sites allemaal niet, dus ik heb er maar eens ene gegokt
RP heeft mij niets opgeleverd. Maar dat zegt waarschijnlijk meer over mijquote:Op maandag 28 maart 2011 18:53 schreef Dizorn het volgende:
Relatieplanet is toch het grootst? Meeste aanbod, meeste kans (zou je zeggen)
Daar kan Seven niks aan doen het is namelijk bewezen!quote:Op maandag 28 maart 2011 09:34 schreef Catbert het volgende:
Seven, je komt me over als een vrouw die een paar keer te vaak 'genaaid' is door een kerel, en sinds dien alles wat kerels doen op de voor hen minst positieve manier uitleggen.
Ik vind hockey leuk, met alles er omheen. De wedstrijden, het trainen, de feestjes. Dat een overgroot deel van de hockeyende vrouwen gewoon een lekker figuur heeft dat er erg goed uit ziet in een rokje of trainingsbroek is een leuke bijkomstigheid. M'n vriendin is zelf zo'n hockeymeisje, dus als ik op zo'n feestje honger krijg ga ik alsnog gewoon thuis eten hoor. Maak je niet druk.
Toch grappig dat daar dan een hele discussie over ontstaat.
Mweh, ik vrees toch dat ik een keertje over moet slaan...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens Seven namens al de mannen die posten in dit topic, vooral Kastanova, we zijn wel een beetje boos dat wij nog niet aan de beurt zijn geweest.
Hmm, nee? Overigens, waarom denk je voor alle mannen te (kunnen) spreken?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens Seven namens al de mannen die posten in dit topic, vooral Kastanova, we zijn wel een beetje boos dat wij nog niet aan de beurt zijn geweest.
Dan laat je haar toch naar jou komenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Silenus het volgende:
Ik hoef eigenlijk ook niet hoor. Weet je hoe ver Brussel is.
Wat moet ik ontkennen?quote:
Naja, ik ben nu eenmaal een man van de cijfers en de weigering is dan ook niet zozeer gebaseerd op trots of onwil, maar in mijn geval puur gebaseerd op feiten en statistiekquote:
Aardige website ja, vind het vooral handig om te kijken welke foto's het beste in de smaak vallen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik hoor wel goede dingen over Paiq.. Klopt dit in jullie ogen?
En qua mensen leren kennen? Nog goede suggesties? Er zijn ook zoveel sitesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef SophieL het volgende:
[..]
Aardige website ja, vind het vooral handig om te kijken welke foto's het beste in de smaak vallen.
Als je daar je ego op bouwtquote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef SophieL het volgende:
[..]
Aardige website ja, vind het vooral handig om te kijken welke foto's het beste in de smaak vallen.
Dan begrijp je me verkeerdquote:
Op zich wel. Kan alleen wel een beetje verschillen kwa doelgroep. Ben bang dat ik ook beoordeeld wordt door 16-jarigen bijvoorbeeld. Denk dat die toch andere smaak zouden hebben kwa uiterlijk dan de wat oudere dames. Maargoed, uiteindelijk zegt het wel íets. En het is leuk om te zien dat mensen je foto "bewonderen"quote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef SophieL het volgende:
[..]
Dan begrijp je me verkeerdvind het een handige tool om te kijken welke foto het hoogst scoort.
Als je nu een aantal wat duidelijkere foto's in je fobo zet... dan is dat gedoe op Paiq overbodig.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef SophieL het volgende:
Dan begrijp je me verkeerdvind het een handige tool om te kijken welke foto het hoogst scoort.
Kan ook nog altijd inderdaad ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je nu een aantal wat duidelijkere foto's in je fobo zet... dan is dat gedoe op Paiq overbodig.
Leuk van die one-liner, wat gaan jullie doen? Wat die matches betreft gaat het bij mij ook nog wel eens mis, qua afstand en leeftijd.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Op zich wel. Kan alleen wel een beetje verschillen kwa doelgroep. Ben bang dat ik ook beoordeeld wordt door 16-jarigen bijvoorbeeld. Denk dat die toch andere smaak zouden hebben kwa uiterlijk dan de wat oudere dames. Maargoed, uiteindelijk zegt het wel íets. En het is leuk om te zien dat mensen je foto "bewonderen".
Vind verder de gesprekken op Paiq vrijwel waardeloos. Matching werkt niet écht imo (krijg je mensen gematcht die al 10 dagen niet online zijn gekomen en dat wsl ook nooit meer komen, mag je dus weer een week of 2 wachten voor je een nieuwe kans krijgt). Speeddates worden niet al te vaak geaccepteerd, of mensen praten gewoon niet (AFK of gewoon geen gesprek in stand kunnen houden). Aan de andere kant, wel een erg leuk meisje via one-liner gekregen waarmee ik ga daten dus..
Waarschijnlijk gewoon terrasje pakken, ligt beetje aan wat voor weer het vrijdag wordtquote:Op maandag 28 maart 2011 23:43 schreef SophieL het volgende:
[..]
Leuk van die one-liner, wat gaan jullie doen? Wat die matches betreft gaat het bij mij ook nog wel eens mis, qua afstand en leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |