Nou, heb het laatste tijd erg druk gehad, ivm mijn werk. Werk bij de KL,en raak mijn baan kwijt. Toekomst van de auto is nu ook erg onzeker...
heb hem wel verder in elkaar gezet.

spiegels gemonteerd, electra aangesloten. remmen..
alles in orde

ontlucht.. en tadaaa

![Foto1591.jpg]()
![Foto1595.jpg]()
![Foto1594.jpg]()
![Foto1593.jpg]()
![Foto1592.jpg]()
![Foto1590.jpg]()
er zijn enkel wel flinke problemen met de ophanging.. en ik snap er helemaal niets meer van.
Ik heb een Tein Super street schroefset, in hoogte verstelbaar met ringen.
Nu hij een half jaar heeft stilgestaan, en ik heb de velgen eronder gezet, lijkt er wat aan alle 4 de wielen wat te mankeren.
De schroefset laat het niet of zeer moeilijk toe, de auto te verhogen of te verlagen.
Niet dat ik de 2 verstel moeren op de schokbreker moeilijk draaien kan.. met het gereedschap gaat dit prima. Maar dat dat geen effect heeft op de hoogte van de wielen tot het chassis.
Rechts voor zit bijna tegen het spatbord aan, hieronder verduidelijk ik het met foto's
zoals je op de foto ziet, heb ik het hele schroefdraad gebruikt om de auto te verhogen.
![Foto1577.jpg]()
en nog resulteerd dat in dit.
een onduidelijke foto, maar als je goed kijkt zie je dat de auto hardstikke laag staat! terwijl het omgekeerde zou moeten zijn.
![Foto1576.jpg]()
bij de andere kant is het omgekeerde zo.. de schokbreker staat ingesteld op maximale verlaging.. en ik krijg het volgende.
![Foto1573.jpg]()
achterzijde exact hetzelfde verhaal..
Gezien het systeem van Tein.. is de enige die de hoogte van het chassis beinvloed.. de veer. Deze verzet je hoger en lager om zo de rijdt hoogte te bepalen. Tenzij mij iemand wat anders kan vertellen, die ervaring met Tein en soortgelijke systemen heeft.
Ik weet nu niet wat ik moet doen.
nieuwe veren van Tein, als deze los te krijgen zijn.
Of ik moet een nieuw schroefsetje, weer lekker prijzig. en ik kan juist nu even geen geld kwijt eigelijk. Shit zeg.