Die van Charlotte is ook echt ergquote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef Malahide het volgende:
Nou, je zou bijna denken dat je in een paint-topic terecht bent gekomen... Die van fotomodel Lee B. spant toch wel de kroon. Ik denk dat ik zometeeen niet durf te gaan slapen.
Hij doet me nog aan iemand anders denken, maar ik kom er ff niet opquote:Op woensdag 13 april 2011 23:29 schreef Malahide het volgende:
Shane lijkt zo fucking veel op de jonge Jeremy Irons, echt ongelooflijk.
Je mag hem hebben schat, iets te pretty voor mij.
Nee die bedoel ik ook niet (die van Leap yearquote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef Malahide het volgende:
Shane: Google pic maar eens op Matthew Goode (uit A Single Man en Brideshead Revisited).
Jij het donkerharige gayhert, ik de negert, Sear de kleuter, Cee de resthomo en Erik...?
![]()
Hela, ik was eerstquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Resthomo, welke resthomo?Ik wil Mattyboy de rappe tappert!
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
Probleem bij dit programma is dat ik, in tegenstelling tot bij zangtalent-programma's, niet kan zien hoe de dansers het doen als ik typ.
OOOEEEH DEZEWie ben je.
quote:
Zullen we 'm delen, Erik?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Crap. Ik was nog geen 30 seconden te laat!
!!!!!
Hij mag van mij best een mosselfeestje houden af en toe.quote:
Ik denk dat we dan met ons drieën wel aan onze gezamelijke trekken komenquote:
Yup, typisch BBC. Die houden niet zo van vaste uitzendtijden.quote:
Niet. Downloaden it is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:02 schreef Pheno het volgende:
Ik kan niet, wanneer is er een herhaling?
Neeeeeee, zometeen zit ik hier alleenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk wel, maar ben op telefoon, dus commentaar blijft uit.
Een herhaling van whatever excuus je hebt om niet te kijken bedoel je?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:02 schreef Pheno het volgende:
Ik kan niet, wanneer is er een herhaling?
Ga je kan. YOU CAN.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:05 schreef Malahide het volgende:
Kunnen we dit topic niet ff volposten voordat de shows losbarst?
Zal ik vast een nieuwe klaarzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |