Oh. Wat goed van ons. Ik heb vanmiddag een chocoladecake (tulbandquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Ik ben én pannenkoeken én een appeltaart aan het bakken! En dat voor Cat
We gaan het zien!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef Malahide het volgende:
Deden Travis en Nick niet iets bij dit bootcamp?
Waar ken ik hem van?quote:
Nou hè, every girl's gay dreamquote:
Tss, prioriteiten!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:36 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nou hè, every girl's gay dream.
Cee zit in Disneyland, die mallerd.
Van alle dans-, zang- en musicalprogramma's van de BBC en van Dr. Who en Torchwood.quote:
Ik kijk niet zo veel BBC en Dr. Who ken ik alleen van 'vroegah'quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:38 schreef Malahide het volgende:
[..]
Van alle dans-, zang- en musicalprogramma's van de BBC en van Dr. Who en Torchwood.
Wat een lekker triootje was dat zeg, ik ben verliefd op die met dat blokhemd maar die zal Ang3l wel van me afpakken.
He, ik ben in de Cadbury-fabriek geweest dit jaar!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef Malahide het volgende:
[..]
Hell ya, een heel Cadbury-blik vol eyecandy dit jaar.
Al die lumberjack geruite shirtjes, woest borsthaar, bezwete koppiesquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef Malahide het volgende:
[..]
Hell ya, een heel Cadbury-blik vol eyecandy dit jaar.
True.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef Malahide het volgende:
Deze vind ik niet zo lekker. Beetje toothy en beenwarmers zijn altijd een no no natuurlijk.
En snel emotioneel!quote:
Ze vallen misschien nog te weinig op.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef Malahide het volgende:
Doen er eigenlijk nog vrouwen mee dit jaar? De aandachtbalans is wel weer briljant hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |