Da's best een aardig reisje idd om in één ruk te doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Slapen in de auto is kut, je rust niet uit dus het rijdt niet echt veilig. De laatste keer op de bonnefooi, was op de bonnefooi naar Noorwegen. Toen hebben we dus wel een hotel in Zweden gereserveerd (langs de snelweg), en dat was fijn want we waren uiteindelijk twee uur later dan gepland door een bokkige auto. Maar na dat hotel hadden we niks gepland. De eerste nacht Noorwegen was een hutje op een camping in de buurt van Lillehammer. Daar rij ik niet non-stop naartoe.
Terug zijn we wel non-stop van Vänersborg naar huis gereden, via de Fogelfluglinie (boot Zweden - Denemarken, Denemarken - Duitsland). Dat was eigenlijk te ver, zeker gezien de drukte op de autobahn die dag.
Die loopt ook 1 op emmer, nog duurder als die kanarie denk ikquote:
Laswerk is ondergeschikt aan vakantiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij hebt een hoop laswerk te doen, en dus geen tijd voor vakantie
Laswerk kost ook tijd, en het is wel erg fijn als je dan tijd én budget hebtquote:
iets meer reserveren en met de Linc gaanquote:
Als je hem dan nog hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
iets meer reserveren en met de Linc gaan
Wij hadden destijds een route uitgezet met richtlijnen per dag en campings daar in de buurt, en een campinggids in de auto voor het geval dat. In de meeste gevallen kwamen we goed uit. Na 5 dagen lagen we zelfs een dag voor op schemaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Slapen in de auto is kut, je rust niet uit dus het rijdt niet echt veilig. De laatste keer op de bonnefooi, was op de bonnefooi naar Noorwegen. Toen hebben we dus wel een hotel in Zweden gereserveerd (langs de snelweg), en dat was fijn want we waren uiteindelijk twee uur later dan gepland door een bokkige auto. Maar na dat hotel hadden we niks gepland. De eerste nacht Noorwegen was een hutje op een camping in de buurt van Lillehammer. Daar rij ik niet non-stop naartoe.
Terug zijn we wel non-stop van Vänersborg naar huis gereden, via de Fogelfluglinie (boot Zweden - Denemarken, Denemarken - Duitsland). Dat was eigenlijk te ver, zeker gezien de drukte op de autobahn die dag.
Ik heb daar op dit moment niet zoveel zin in om me mee bezig te houdenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Laswerk kost ook tijd, en het is wel erg fijn als je dan tijd én budget hebt
Wij hebben ook altijd een campinggids bij ons, dit jaar al de officiële Zweedse gids aangevraagd (met handige kaart in het boekje) en ontvangen. In Zweden kun je gelukkig wel op alle campings terecht met een tent. In Noorwegen prefereerde ik hutten, omdat het daar 's nachts zo schofterig koud werd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wij hadden destijds een route uitgezet met richtlijnen per dag en campings daar in de buurt, en een campinggids in de auto voor het geval dat. In de meeste gevallen kwamen we goed uit. Na 5 dagen lagen we zelfs een dag voor op schema![]()
Toen ik vorig jaar de reis naar Italië moest uitzetten ging dat ook in twee dagen en heb ik gewoon op diverse afstanden een camping uitgezocht. Dan rond 5 uur kijken welke daarvan nog haalbaar is.
In Groot-Brittannië hadden we meer problemen met rondtrekken omdat veel 'campings' tenten weren. We zijn één avond 2 uur bezig geweest een camping te vinden waar we wel op konden.
Waarom zuipt dat ding zo veel? Lekke tank?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef Sounddragon het volgende:
Die loopt ook 1 op emmer, nog duurder als die kanarie denk ik
Campings in Noorwegen/Zweden zijn echt prima, de meesten hebben gewoon een bijgebouw met gebruiksklare keuken wat een paar keer goed van pas is gekomen bij slecht weer (of luiheidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wij hebben ook altijd een campinggids bij ons, dit jaar al de officiële Zweedse gids aangevraagd (met handige kaart in het boekje) en ontvangen. In Zweden kun je gelukkig wel op alle campings terecht met een tent. In Noorwegen prefereerde ik hutten, omdat het daar 's nachts zo schofterig koud werd.
of ga buiten het vakantiezeizoen, jehebt toch verdulleme geen kids? straks ga ik ook lekker op de bonnefooiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:51 schreef Anne het volgende:
Ja, maar hotels zitten snel vol in het vakantie-seizoen.
Dus dat kun je beter wel van tevoren regelen..
Ik heb ook nooit vakantie in het hoogseizoen, maar zelfs buiten dat seizoen kun je pech hebben dat alles vol zit..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
of ga buiten het vakantiezeizoen, jehebt toch verdulleme geen kids? straks ga ik ook lekker op de bonnefooi
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom zuipt dat ding zo veel? Lekke tank?
quote:
Kinderen zijn voor mensen die zelf geen zin hebben om te verzinnen wat ze met hun leven aanmoetenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kinderen zijn voor mensen die zelf geen zin hebben om te verzinnen wat ze met hun leven aanmoeten
Alweer terug, ff een boodschapje doen in Bodegraven; fileslalom heen, en fileslalom terugquote:
Dan gaat het nog langer durenquote:
Ik ga in Hongarije eens kijken of ik met de goede mensen in contact kan komen... Ben er ZO enrom klaar mee...quote:
heeft die bels met zijn garage box niet wat liggen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga in Hongarije eens kijken of ik met de goede mensen in contact kan komen... Ben er ZO enrom klaar mee...
Jawel, bennu druk bezig met links en rechts vissen waar dat onderdeel is. Ik overdreef gister, ze zouden het opsturen, zodathet vandaag afgeleverd zou worden... Maar het is niet geleverd, en als je dan belt (zonder nummerherkenning, anders nemen ze niet op) krijg je te horen dat je niet moet zeuren en dat het heus wel eens komt....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:50 schreef Sounddragon het volgende:
Heb je niet via de Lada club wat connecties die kant op die dat ding even voor je kunnen versturen ??
misschien ,maar dan moet ik zaterdag weer naar Antwerpen kachelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:52 schreef densmee het volgende:
[..]
heeft die bels met zijn garage box niet wat liggen?
oooooowwwww, dus het valt allemaal wel mee, stuk dramaqueen dat je d'r rond.. ehhh.. fietstquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jawel, bennu druk bezig met links en rechts vissen waar dat onderdeel is. Ik overdreef gister, ze zouden het opsturen, zodathet vandaag afgeleverd zou worden... Maar het is niet geleverd, en als je dan belt (zonder nummerherkenning, anders nemen ze niet op) krijg je te horen dat je niet moet zeuren en dat het heus wel eens komt....
desnoods ga ik in een huurauto of zo... maar ik wil gewoon in mijn Lada naar de viering van 40 jaar Lada, lijkt me logisch...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
oooooowwwww, dus het valt allemaal wel mee, stuk dramaqueen dat je d'r rond.. ehhh.. fietstBlijft helemaal kut dat ze je wederom dingen beloven die ze niet waar maken natuurlijk, maar de oost-europa trip is (nog) niet direct in gevaar dus?
Ik was bezug lieverdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:13 schreef lipje het volgende:
maak ik een foto van olifantjes voor SD, reageert ie niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |