turkije toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:21 schreef Anne het volgende:
Ik ben 2 jaar terug voor het laatst op vekaaaansie geweest en dat was eigenlijk best een kut-vakantie, waar ik van tevoren al niet zo'n zin in had (dus dat helpt ook niet echt mee).
Nee, nee en nee.
vorig jaar midweekje München/Friedrichshaven en midweekje York gedaan. achter elkaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef Duvel het volgende:
Vakantie kan tof zijn.
Vorig jaar vier weken weggeweest. Was tof. Dus.
quote:
maar aan het zuurtje waar je mee op vakantie was dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:23 schreef Anne het volgende:
[..].
Het jaar daarvoor ook geweest. Dat was dan weer wel een toffe vakantie.
Dus het ligt op zich niet aan Turkije zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:30 schreef Dangel het volgende:
ja, ik ga wel weer werken, als jij om deze tijd al bezopen de SC in komtIk ben dronken van de koffie en 4 boterhammen met saladeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*hips*De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Je kunt ook op de bonnefooi naar het noorden, zo doen wij het regelmatig. Sowieso: de vakantie vorig jaar was de eerste volledig geboekte vakantie sinds jaren voor mij. Ik ben meer van: inpakken, rijden en we zien wel waar we ongeveer uitkomen. Alleen een hotel voor onderweg wil ik nog wel eens boeken, omdat moe zijn en accommodatie zoeken best klote is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:29 schreef Anne het volgende:
En ik ben van de laten we rondtrekken met de auto richting het zuiden, niks boeken en kijken waar we belanden enzo.
Niet echt dan nee. Maar ik snap wel dat je voor je heen- (en terug?) reis een tussenstop regelt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
Dan is er dus niks op de bonnefooi, dan heb je weer een reservering waar je op tijd moet zijn toch ?
Jij hebt een hoop laswerk te doen, en dus geen tijd voor vakantiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:02 schreef Dingest het volgende:
Ah, vakantie... Ik weet nog niet waar ik van de zomer allemaal heen wil/ga
Ja, die conclusie trok ik al eerder in de SCquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:13 schreef Sounddragon het volgende:
En op de motor wordt hem ook niet volgens mij, dus dat wordt dan thuisblijven
Slapen in de auto is kut, je rust niet uit dus het rijdt niet echt veilig. De laatste keer op de bonnefooi, was op de bonnefooi naar Noorwegen. Toen hebben we dus wel een hotel in Zweden gereserveerd (langs de snelweg), en dat was fijn want we waren uiteindelijk twee uur later dan gepland door een bokkige auto. Maar na dat hotel hadden we niks gepland. De eerste nacht Noorwegen was een hutje op een camping in de buurt van Lillehammer. Daar rij ik niet non-stop naartoe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet echt dan nee. Maar ik snap wel dat je voor je heen- (en terug?) reis een tussenstop regelt.
Meestal weet je van tevoren denk ik wel waar je ongeveer naartoe wilt gaan rijden en kan je halverwege dus wel ff een hotel regelen..
Of ik dat zelf zou doen weet ik niet. Voor mij part pit ik ff in de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |