ik vind je nog steeds een harige kut, ook als je een lul hebtquote:Op zondag 27 maart 2011 23:18 schreef Anne het volgende:
Nu denkt iedereen dat ik een lul heb [ afbeelding ].
Links langharig werkschuw tuig.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind je nog steeds een harige kut, ook als je een lul hebt
werkschuw is hardwerkend tegenwoordig, maar voor de rest klopt hetquote:
Dubbel D ?quote:
Waarom doe je dat niet dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar ben ik helaas druk mee bezig ja, sinds ik niet meer neuk![]()
[ afbeelding ]
okquote:Op zondag 27 maart 2011 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen zin meer in dat losse geneuk, heb ik wel weer gehad nu
Jij wel ?quote:
Ja, ik welquote:
Ik dacht juist hier welquote:Op zondag 27 maart 2011 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, dat wel. hier kom ik iig geen potentiele kandidates tegen.
Doe daar dan eens wat aanquote:
Ik zit thuis met een kapotte rugquote:
Ik vraag me toch altijd af hoe dat in zijn werk gaat.. Iemand willen via fokquote:Op zondag 27 maart 2011 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb iedereen die wilde al gehad joh
meetings en zoquote:Op zondag 27 maart 2011 23:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vraag me toch altijd af hoe dat in zijn werk gaat.. Iemand willen via fok
Ahja, daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik heb me er alleen nooit mee bezig gehouden.quote:
kom 16 april gezellig naar Budapest met zijn allenquote:Op zondag 27 maart 2011 23:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ahja, daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik heb me er alleen nooit mee bezig gehouden.
Wel heb ik zin in een pta meet, ik wil eigenlijk wel eens zien met wie we hier altijd zitten te ouwehoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |