Elke etappe in het Baskenland is lekker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Weer een lekkere etappe in het Baskenland.
http://vueltapaisvasco.di(...)rraga-lekunberri.htm
Stream van cyclingfans.com, daar staan er meerdere.quote:
Wel een Raborenner dacht ik en zeker niet Gesink. Dus het moet denk ik of Barredo of LL zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef marcodej het volgende:
Was dat LL die reageerde op Ardila? Viel wel erg snel terug.
Volgens mij zat LL in een tweede groepje op 0:28.quote:
Iets voor Hesjedal neem ik aan, maar die deed niet veel.quote:
Valt tegen. Als je ziet wat er nog bij zit, dit moet hij toch aankunnen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij zat LL in een tweede groepje op 0:28.
Als je Eurosport engels hebt wel anders moet je het via het internet doen.quote:Op maandag 4 april 2011 18:34 schreef Blik het volgende:
Is dit de komende dagen nog ergens op tv te zien?
Dit is wel gewoon een WT-koers hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:57 schreef Chielus het volgende:
[..]
Elke etappe in het Baskenland is lekker.
Snap niet zo goed waarom bv. R v Catalunie wel een WT wedstrijd is en dit niet. (maar goed, de wegen van de UCI zijn dan meestal ook ondoorgrondelijk)
Ze dachten ook dat VDB in een 2e groep zat terwijl hij gewoon top 10 gefinished isquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:31 schreef wimderon het volgende:
Het was overigens Duarte waar die Britse commentatoren het de hele tijd over Ardila hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |