Ja, maar dat is toch logisch? Beperkt plek is beperkt plek, vanaf 13 heeft iedereen gewoon pech danquote:Op zondag 27 maart 2011 22:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dát zou wel een probleem worden ja, dan moeten we het helaas beperken tot de eerste 12 aanmeldingen.
Meer zou echt te gevaarlijk worden en absoluut oncomfortabel zijn
ze vond jullie wel heel erg leukquote:Op zondag 27 maart 2011 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook hoor, dat ze het duidelijk leuk vond, maar een beetje verlegen was als er meer mensen (lees: ik) bij waren![]()
Keek ze steeds even verlegen naar mij voordat ze iets tegen Thijs zei
Truste Trevquote:Op zondag 27 maart 2011 22:52 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Moet zeggen dat ik hier niet veel wijzer van word. Misschien heb ik de uitspraak gepakt? Ik dacht dat dit in het Italiaans was eigenlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Will_Be,_Will_Be%29
Welterusten Trevquote:Op zondag 27 maart 2011 22:52 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Waarom geen Windows 7quote:Op zondag 27 maart 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Wat ook een fijne hobby is: een schone Vista installatie maken..
Damn wat een kutklus...
Gelijk een image van maken, scheelt je de volgende keer een berg werkquote:Op zondag 27 maart 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Damn wat een kutklus...
Maar dan is het toch zo gebeurdquote:Op zondag 27 maart 2011 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
omdat er een recovery cd bij de laptop zit
Whihihihi.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Damn wat een kutklus...
http://i.fokzine.net/s/frown.gif
Ja dat ga ik ook doen van de week jaquote:Op zondag 27 maart 2011 22:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gelijk een image van maken, scheelt je de volgende keer een berg werk
was dat maar waar, je bent zowat 2 dagen aan het updaten tegenwoordigquote:
Dat dus!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gelijk een image van maken, scheelt je de volgende keer een berg werk
ik vind hun ook heel erg leukquote:
Whehehehehehequote:Op zondag 27 maart 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whihihihi.
Ik doe jou na:
NEEDAT WIL IK NIET!
![]()
Stoppen, NU!![]()
Stom ding
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus!
Alleen moet je dan niet ineens bedenken dat je nog ergens een image hebt, als je zo goed als klaar bent met een nieuwe installatie![]()
.
Oh dear, dat schiet dus ook niet op danquote:Op zondag 27 maart 2011 22:56 schreef Symphonic het volgende:
was dat maar waar, je bent zowat 2 dagen aan het updaten tegenwoordig
Lijkt mij wel tijdens de Vista-installatie op mijn laptop laatst!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whihihihi.
Ik doe jou na:
NEEDAT WIL IK NIET!
![]()
Stoppen, NU!![]()
Stom ding
Mja, ik was dat vergeten... maar sowieso had ik dan eerst wat software moeten installeren voordat ik de image kon terugplaatsenquote:
Je kunt je image toch bootable maken, dan kun je gelijk met schone lei beginnenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik was dat vergeten... maar sowieso had ik dan eerst wat software moeten installeren voordat ik de image kon terugplaatsen.
het zal wel ongeveer hetzelfde zijn gegaanquote:Op zondag 27 maart 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt mij wel tijdens de Vista-installatie op mijn laptop laatst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |