Wat ik ervan begrijp zal Fedor weight gaat cutten.quote:Op maandag 11 april 2011 18:25 schreef McNulty het volgende:
Is ook bekend op welk gewicht het gevecht plaats zal vinden? Fedor wilde niet naar 205.
quote:Op zondag 10 april 2011 20:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das niet makkelijk met dat gebrabbel van hem,he
quote:Immediately after the fight, cameras showed Diaz briefly yelling toward the audience and then saying something to Daley. At that point, an unidentified official told Diaz he likely faced disciplinary action for the outburst.
But that won't be the case, according to the CSAC and Strikeforce.
Hopen dat hij naar 205 gaat, anders is het inderdaad uitstel van executie.quote:Op maandag 11 april 2011 18:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrijp zal Fedor weight gaat cutten.
Kan dus zijn dat ie toch naar 205 gaat of dat er een catchweight fight komt rond 220
Prachtig was dat hequote:Op maandag 11 april 2011 18:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij de snor van die ref moest ik wel even met de oogleden knipperen, wat een sidewshow freak is dat
ik koester hem ook, wat een held, what a fighter, niks voorzichtig vechten zoals GSP, maar gewoon met je handen in je zakken je nek uitsteken, raak me dan als je kan, vervolgens even later de hardste linkse hoek er vol op krijgen en 2 sec out zijn en daarna even goed te laten zijn wie er de BAAS is. Fucking hell wat een ronde!!quote:Op maandag 11 april 2011 19:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien moet men Diaz ook maar gewoon koesteren, zoals je dat vroeger ook op het schoolplein zag... er was er altijd eentje die blowde en spijbelde... hier is dat dus Diaz
Waarom werd seizoen 14 niet zoals normaal begonnen met try-outs??quote:
Inderdaad, weet iemand waar dat op slaat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:36 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat ik wel altijd grappig vind is dat wanneer Jake Shields een microfoon voor zijn hoofd krijgt er altijd zwaar geboo'ed word.
Nice!quote:
Ben het niet eens met de 'hate' maar hij is ontzettend arrogant, hooguit 2 dimensionaal en lever saaie partijen af.. en dan niet arrogant zoals we bij andere MMA fighters wel eens zien maar arrogant in de zin van 'ik ben de slimste van de hele klas' kinda way..quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, weet iemand waar dat op slaat?
Nieuwe topic staat klaar dus deze gaat idd dicht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:07 schreef Fyodor het volgende:
Strikeforce was awesome, op de beslissing van Mousasi na. Moet echt eens veranderd worden...
Van het weekend de 4 partijen op mijn mobiel (youtube gezien), vanavond eventjes rustig in goede kwaliteit nakijken.
@ Taz: ik neem aan het het resultaat van Mousasi vs Jardine niet meetelt in ieders voorspelling? Dan was ik 3/3![]()
Gooi jij het topic verder dicht zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |