de wat?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:25 schreef bollokus het volgende:
wil ik op tijd gaan slapen is de iboodhunt begonnen
ibood.nl een site met elke dag een aanbieding... nu alles in de uitverkoop...quote:
nee, voor mij vandaag geen koffie maar slappe thee. Heb een flinke griep te pakkenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:53 schreef bollokus het volgende:
dames en heren het is vandaag #KM of te wel KoffieMaandag op twitter
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, voor mij vandaag geen koffie maar slappe thee. Heb een flinke griep te pakken
ik heb 1 bakje geprobeerd vanochtend, was geen succesquote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
niet iets om vrolijk van te worden! de fisio heeft mij net weer gemarteld dus kan wel een extra bakje gebruiken......... pak ik die van jou ook. beterschgap iig
ik kan me de laatste keer griep me gelukkig niet herinneren. en met die kilo's antibiotica de laatste maanden zal het nog wel even weg blijvenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb 1 bakje geprobeerd vanochtend, was geen succes. ach, zal wel overgaan, leve de paracetamol
quote:
de laatste keer dat ik echt ziek ben geweest en ik hiervoor thuisgebleven ben van mijn werk is ook al jaaaren geleden. Mja, nu effe tijd om SST bij te houden, gebeurt er goffer weer niks, dus zo mijn bedje maar weer in denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik kan me de laatste keer griep me gelukkig niet herinneren. en met die kilo's antibiotica de laatste maanden zal het nog wel even weg blijven
mo heeft geheim van flip geraden. wie door wie genomineerd is weet ik nietquote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef versabommie het volgende:
ja is er nog een geheim geraden? en wie heeft wie genomineerd? Alex Joanna?
Bommiequote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef versabommie het volgende:
ja is er nog een geheim geraden? en wie heeft wie genomineerd? Alex Joanna?
COS!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
mo heeft geheim van flip geraden. wie door wie genomineerd is weet ik niet
laatste keer dat ik jou antwoord heb gegeven op een vraag dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |