Nee, eerder zorgen dat ze niet kunnen schijten.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ook stront manager dus (de shit van een ander oplossen)
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef pietpaniek het volgende:
Ik weet niet hoelang jij werkt op een dag, ik 9..... 24 uur - 9 = 15 slapen doen we over 2 maanden wel (bij dgk was ut spannend dat was voor obt)
dus toch strontmanagerquote:Op zondag 27 maart 2011 23:09 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee, eerder zorgen dat ze niet kunnen schijten.
Ik werk 70 uur per week. DGK was idd wel spannend maar Secret Story vind ik helemaal niet spannend. Het is gewoon saai. 15 uur per dag naar mensen kijken die niets doen lijkt me wat veel. Of je moet zelf een nog saaier leven hebben.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef pietpaniek het volgende:
Ik weet niet hoelang jij werkt op een dag, ik 9..... 24 uur - 9 = 15 slapen doen we over 2 maanden wel (bij dgk was ut spannend dat was voor obt)
ik heb nog een auto te koopquote:
Ik wil wedden dat het een schatje is ook!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yo, jouw bouvier heeft dezelfde naam als mijn jongste dochter![]()
heb al ge editquote:Op zondag 27 maart 2011 23:12 schreef Spooky4u het volgende:
Mensen, als MissJ teveel hierop zegt en zegt dat ze het zo weer weghaald, dan zou het aardig zijn om haar niet te quoten
Overigens zou ik de dierennamen omgewisseld hebben.
echt wel, een haske lief kind, maar het is af en toe ook wel een pit bullquote:Op zondag 27 maart 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat het een schatje is ook!
Later als ze groot is en niet goed scheert zal ze vast wel eens op een bouvier lijken die net een kom yoghurt heeft leeggeslobberdquote:Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
echt wel, een haske lief kind, maar het is af en toe ook wel een pit bull
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Later als ze groot is en niet goed scheert zal ze vast wel eens op een bouvier lijken die net een kom yoghurt heeft leeggeslobberd
Thanks en ja, willen jullie even editten?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:12 schreef Spooky4u het volgende:
Mensen, als MissJ teveel hierop zegt en zegt dat ze het zo weer weghaald, dan zou het aardig zijn om haar niet te quoten
Overigens zou ik de dierennamen omgewisseld hebben.
Heb je zo'n druk leven dat je lopend je koffie moet drinken?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Thanks en ja, willen jullie even editten?
Mijn bouvier is ouder en was al Tess genaamd toen ik haar met 4 maanden kreeg, was niet mijn keuze. Mijn beste vriendin haar dochter heet ook zo.
Mijn pikzwarte kater, die zo mooi is heb ik Rock genoemd, en wat een leuk ding. Als ik de hond uitlaat gaat die mee, hij luistert naar zijn naam echt en gaat rustig mee als ik lopend ergens koffie ga drinken.
ik had al ge-editquote:Op zondag 27 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Thanks en ja, willen jullie even editten?
Soms wel ja. Hahaha.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:15 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Heb je zo'n druk leven dat je lopend je koffie moet drinken?
En bollo op zijn krukken achteraan?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Soms wel ja. Hahaha.
Nee alles woont binnen loopafstand, dus als ik savonds bij Pa nog even over de zaak moet lullen loop ik naar hem toe, hond en kat mee...net een optocht.
ook aan het lijntje en de rolstoel:Pquote:Op zondag 27 maart 2011 23:17 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En bollo op zijn krukken achteraan?
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:17 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En bollo op zijn krukken achteraan?
Schei uit alsjeblieft heeft me zeker de afgelopen 2 jaar in totaal 6 weken werk opgeleverd. Ben nog niet klaar ermee. Bah bah.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef Spooky4u het volgende:
Owwh en MissJ.
Heel die wet Poortwachter is ruk, ook als je de werknemer bent
Mijn vrouwtje zit aan de andere kant, en ik als partner heb er ook al dik 6 weken inzitten de afgelopen 2 jaar om netjes volgens procedure te laten lopen. Want waar je verwacht door je werkgever benadeeld te worden is het juist het UWV en zooi dat het alleen maar complexer maakt.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Schei uit alsjeblieft heeft me zeker de afgelopen 2 jaar in totaal 6 weken werk opgeleverd. Ben nog niet klaar ermee. Bah bah.
gelukkig doen de dames die ik in dienst heb daar niet moeilijk over de 5 heren ook nietquote:Op zondag 27 maart 2011 23:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Schei uit alsjeblieft heeft me zeker de afgelopen 2 jaar in totaal 6 weken werk opgeleverd. Ben nog niet klaar ermee. Bah bah.
we zijn allemaal manager stront, dat is duidelijk!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:26 schreef pietpaniek het volgende:
Dus samengevat valt het allemaal wel met het niets doen in de sc![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
gelukkig doen de dames die ik in dienst heb daar niet moeilijk over de 5 heren ook niet
Die loeien alleen maar?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
gelukkig doen de dames die ik in dienst heb daar niet moeilijk over de 5 heren ook niet
het zijn wel echte vrouwen hoor... memmen kunnen ze ookquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
het zijn wel echte vrouwen hoor... memmen kunnen hebben ze ook
Ik mag hier niet uitwieden maar hou het erop dat deze werknemer de boel niet netjes deed ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:26 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Mijn vrouwtje zit aan de andere kant, en ik als partner heb er ook al dik 6 weken inzitten de afgelopen 2 jaar om netjes volgens procedure te laten lopen. Want waar je verwacht door je werkgever benadeeld te worden is het juist het UWV en zooi dat het alleen maar complexer maakt.
Dat is dan alleen maar frustrerender idd. Je kunt er vaak beter maar niets mee willen doen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:30 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik mag hier niet uitwieden maar hou het erop dat deze werknemer de boel niet netjes deed ook.
slaap lekkerquote:
nee bollo het is niet automatisch morgen elke keer dat je wakker schietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |