Dat dacht ik inderdaad ook al. Daarna nog maar eens jailbreaken en AptBackup draaien.quote:Op maandag 4 april 2011 15:46 schreef Merkie het volgende:
Appdata staat in de backup die iTunes maakt, dus met een restore zou je die terug moeten hebben.
Wat raar. Welk tijdstip staat er dan voor de restore?quote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef Skv het volgende:
Heb de oude gekozen, maar na het restoren is er geen app te zien. Probeer nu eerst mijn Cydia apps eens terug te krijgen, daarna alle gewone apps maar syncen.
14.14.. Maar als ik die restore heb ik dus nog steeds 4.3.1 (zoals verwacht), maar geen enkele app. Settings en foto's en dergelijke zijn wel aanwezig.quote:Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat raar. Welk tijdstip staat er dan voor de restore?
quote:Op maandag 4 april 2011 16:31 schreef Skv het volgende:
Nou mooi niet dus, godverdomme. Al mijn apps staan er niet meer op (nog wel in iTunes), dus ik ben mooi alle appdata kwijt. Kolereding.
Ligt dat aan het "ding" of omdat je hem probeert te jailbreaken....quote:Op maandag 4 april 2011 16:31 schreef Skv het volgende:
Nou mooi niet dus, godverdomme. Al mijn apps staan er niet meer op (nog wel in iTunes), dus ik ben mooi alle appdata kwijt. Kolereding.
Aan het ding, jwzquote:Op maandag 4 april 2011 18:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ligt dat aan het "ding" of omdat je hem probeert te jailbreaken....
Strange. Als je een restore doet heb je trouwens idd niet automatisch je backup terug, die moet je nog handmatig terugzetten. Rechtermuisknop op je iPhone in het linkermenu > backup terugzetten gedaan?quote:Op maandag 4 april 2011 17:13 schreef Skv het volgende:
[..]
14.14.. Maar als ik die restore heb ik dus nog steeds 4.3.1 (zoals verwacht), maar geen enkele app. Settings en foto's en dergelijke zijn wel aanwezig.
En, hoe bevalt hij/zij/het?quote:Op maandag 4 april 2011 19:13 schreef remlof het volgende:
Ik heb m'n aaifoon al meer dan een dag volop in gebruik en ik heb 'm nog niet gejustinbiebert
Dat zou je ook zeggen als je Windows phone 7 zou hebben.quote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Perfect, so far
Hele verademing na meer dan 10 jaar Symbian
Heb 'm met TinyUmbrella en 4.2.1-ipsw teruggezet naar FW 4.2.1 en opnieuw gejailbreakt met greenpois0n, nu mijn reservekopie weer terugzetten. Ben benieuwd.quote:Op maandag 4 april 2011 18:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Strange. Als je een restore doet heb je trouwens idd niet automatisch je backup terug, die moet je nog handmatig terugzetten. Rechtermuisknop op je iPhone in het linkermenu > backup terugzetten gedaan?
Je moet gewoon iets fout doen, je pre-4.3.1-backup (dat is die van 14:14 neem ik aan?) kan niet zomaar ineens veranderd zijn. Als ik een kale iPhone aansluit op mijn iTunes kan ik hem gewoon syncen zodat het een 1:1-kopie is van mijn huidige iPhone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |