Op zondag 27 maart 2011 19:25 schreef BlaBlaBlatter het volgende:Dit verhaal is like superownage
Ik en een paar vrienden waren aan het brainstormen voor me verhaal,en daar kwam iets heel anders uit xD
Enjoy:
'Jongens,ik heb een geheim'' zei Dimitri,waarop hij vervolgde:
''Ik ben een weerwolf''
'ik heb ook een geheim'' zei niels
''ik ben homoseksueel''
'ik heb ook een geheim'' beaamde Djesse
'ik heb namelijk Dimitris zusje gedaan''
Niels en Dimitri keken even geschokt
Djesse zei eigelijk: "ik ben homo en pedofiel en ik geil op mijn moeder, en ik zuig haar lul, eigelijk is het geen haar maar een hem, het is me 2e vader, ik kom uit een reageerbuisje, gemengt uit mijn moeders zaad en een geiteneitje, de dokters probeerde het reageerbuisje kapot te slaan omdat ik te lelijk was voor woorden, het 8e wereldwonder, een uitzondering, ik ben de enigste die niet mooi is."hij vervolgde daar op: "mijn beste vriend is een steen, hij heet henk."
" af en toe praat ik met hem, maar het is niet zo'n spraakzaam tiep. Zelfs Dimitri praat vaker. Al weet de steen wel wat een Boerka is."
"we weten allemaal dat een Boerka geen persoon is maar een moslimsekledendracht die het hele lichaam bedekt, daarom ben ik helemaal niet slim en hardstikek dom net als mijn moeder die het met een geit gedaan heeft."
Niels trok zich langzaam terug,hadden ze dan toch zijn My Little Hippogrif-Dagboek gelezen,en loopte ze hem nu te pesten
Djesse: "Ik trek me s'avonds af als ik me alleen voel, soms helpt mijn steen henk er bij, maar dat doet pijn."
Niels werd steeds banger,hoe wisten ze dit allemaal? straks begonnen ze ook nog over zijn Vriendinnetje,Steen kim.
Djesse: "ik geil al jaren lang op een onberijkbaar meisje ik durf haar niet te vragen, ze is zo mooi, ze staat op het zuiden, ik kan d'r zo zien vanuit me raam, het is een berkeboom, ik heb het trouwens wel al een keer met haar geprobeert te doen met haar, maar in dat gaatje zat een eekhoorn zijn noten te versamelen, de littekens van een bijtende eekhoorn zitten er nogsteeds.."
Djesse lult maar wat
Niels wist niet dat Djesse ook zn zusje had gedaan.
Djesse: ik geef toe, ik kom uit die hele diepe donkere kast want ik vind het eng, het is er donker en dan plas ik altijd in mijn broek, dus ik geef toe, ik ben homo, en pedofiel, en ik zeg dan ook maar meteen dat ik me moeeder gepijpt heb want die heeft een lul
Dimitri was geschokt,had hij hier net staan toegeven dat hij weerwolf was,kreeg hij dit?
... en toen ging niels offline