oppiedoppie heeft die reactie toch niet verstuurd? Hij heeft hem hier al eerder gepost en toen zeiden wij dat hij dat niet moest doen.quote:Op dinsdag 5 april 20
11 23:52 schreef bluejean het volgende:
Joh, Oppiedoppie, je niet zo laten kennen hoor! Gewoon rug recht en verder gaan met zoeken. Het is even zuur, maar er komt vast wel een passende functie op je pad.
volgens mij is het een "zij" en heeft ze 'm deze keer wel verstuurd, als ik het zo lees.quote:Op woensdag 6 april 2011 07:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oppiedoppie heeft die reactie toch niet verstuurd? Hij heeft hem hier al eerder gepost en toen zeiden wij dat hij dat niet moest doen.
Vacaturequote:Op woensdag 6 april 2011 11:15 schreef Rucky het volgende:
Toch succes Viking.
Ik heb vanmiddag een gesprek bij een uitzendbureau. Ze hebben een goede vacature voor mij maar financieel ga ik dan behoorlijk achteruit. Maar als ik daarvoor word aangenomen heb ik iigg wel werk.
Ik ben gisteren gebeld nav een sollicitatie en ineens komen ze met eisen aan die ik niet beheers. Die eisen stonden niet in de facature en mijn inziens waren die ook niet noodzakelijk voor de functie.
Zet die eisen dan gelijk in de facature.
En dat is fout omdat?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Vacature(ben je dyslectisch ofzo? Je maakt opmerkelijke fouten).
En dan zelf een spelfout in je post hebben staanquote:Op woensdag 6 april 2011 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vacature(ben je dyslectisch ofzo? Je maakt opmerkelijke fouten).
Ja, daar ben ik dus ook al tegenaan gelopen. Ik snap ook niet waarom bedrijven me uitnodigen als ik vervolgens op basis van mijn cv word afgewezen. Net alsof ze verwachten dat ik nog iets uit m'n mouw schud wat ik niet op mijn cv heb saan.
Dat is een typo, lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 12:01 schreef marcosta het volgende:
[..]
En dan zelf een spelfout in je post hebben staan
Soms werkt dat, maar soms kijken ze je aan met een blik van: "Huh, je was hier vorige week toch ook al en we hebben toen toch ook al gezegd dat je in onze flexpool zit?" Maar ik heb het idee dat dat verschilt per uitzendbureau en per intercedent.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:09 schreef karton het volgende:
[..]
Je moet ze inderdaad voor je laten rennen.Ik heb elke week telefonisch contact met Randstad om te vragen of ze nog wat voor me hebben (ook al heb ik zelf hun vacaturewebsite bekeken).
Gisteren ben ik nog even binnengelopen ipv te bellen en samen () in hun database gekeken en zodoende 2 sollicitaties verstuurd.
Zorg dat ze je onthouden zodat ze, mochten ze wat tegenkomen, aan jou denken.
Ik weet niet of hij/zij hem wel of niet heeft verstuurd. Uit de reactie maak ik op van wel, maar eigenlijk doet dat er - wat mij betreft - niet echt toe. Ik bedoelde dat zo'n reactie weinig nut heeft en wilde hem/haar gewoon een hart onder de riem steken.quote:Op woensdag 6 april 2011 07:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oppiedoppie heeft die reactie toch niet verstuurd? Hij heeft hem hier al eerder gepost en toen zeiden wij dat hij dat niet moest doen.
Nu zie ik het ook.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is een typo, lijkt me duidelijk.
@Rucky: Vacature is met een v dus. Het is ook nooit met een f geschreven.
dat heb ik ook gedaan alleen vonden ze me niet geschikt voor de functie en ik zou wel een vergoeding krijgen van 150 per maandquote:Op woensdag 6 april 2011 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Ja, stageplaatsen zijn voor mij ook nog een optie. Ik word wel regelmatig uitgenodigd voor een gesprek, maar dan gaat het toch weer mis vanwege het gebrek aan relevante werkervaring. Dus daar zal ik maandag eens even mee aan de slag gaan.
Nou ja, 150 euro per maand is nog altijd beter dan niets (zoals nu)quote:Op woensdag 6 april 2011 12:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan alleen vonden ze me niet geschikt voor de functie en ik zou wel een vergoeding krijgen van 150 per maand![]()
En trouwens wat ik vaag vind is dat je bij een open sollicitatie bij uitzenbureau's nu ook een motivatie moet sturen. Waarom zou je voor een uitzendbureau willen werken, je kan snel opzeggen en verder kan ik niks vinden...leuke motivatiebrief is dat
Vind het zelf geen ORDINAIRE afzeiking, daar hebben we dus een andere mening over.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:58 schreef goofy_goober het volgende:
Nee, want dit is ordinair iemand afzeiken. Iemand die notabene de moeite heeft genomen om een beknopte reden te geven waarom hij/zij is afgewezen. Vaak krijg je er géén of een standaard afwijzing. De denigrerende reactie van oppiedoppie getuigt ook niet van een sterk vermogen wat betreft het incasseren van tegenslagen en/of afwijzingen.
Joh, had die reactie nooit verstuurd hoor, leek me achteraf toch niet zo verstandig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef bluejean het volgende:
Joh, Oppiedoppie, je niet zo laten kennen hoor! Gewoon rug recht en verder gaan met zoeken. Het is even zuur, maar er komt vast wel een passende functie op je pad.
Ja hoor, ik ben een ''ZIJ'', maar door mijn technische opleiding en mijn zogenaamde ''mannenbanen'', kom ik al gauw over als een ''HIJ''......quote:Op woensdag 6 april 2011 08:56 schreef Piles het volgende:
[..]
volgens mij is het een "zij" en heeft ze 'm deze keer wel verstuurd, als ik het zo lees.
Dat is best vreemd ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:55 schreef cafpow het volgende:
En trouwens wat ik vaag vind is dat je bij een open sollicitatie bij uitzenbureau's nu ook een motivatie moet sturen. Waarom zou je voor een uitzendbureau willen werken, je kan snel opzeggen en verder kan ik niks vinden...leuke motivatiebrief is dat
Maak me niet druk om die afwijzing want was juist blij om die afwijzing, mijn inkomsten waren zwaar onderuit gegaan als ik dat werk wel had gekregen namelijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:28 schreef Viking84 het volgende:
Je maakt je wel erg druk om die afwijzing voor iemand die t niks kan schelen. Afwijzingen zijn altijd rot, ook al zat je niet echt op de baan te wachten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |