quote:Op zondag 27 maart 2011 17:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ken je de mannen van fubar?
ze zaten toen ik nog af en toe met ze mee ging raggen nog bij de top van nlquote:Op zondag 27 maart 2011 17:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
nope, wel eens van het team gehoord maar van wat team genoten gehoord dat ze niet zo netjes zijn.
Een aantal van mijn team zijn met ze mee geweest naar een Biggame in Duitsland en daar speelde ze volgens hun niet eerlijk en er waren hun bonnen belooft maar die hebben ze niet gekregenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze zaten toen ik nog af en toe met ze mee ging raggen nog bij de top van nl. Niet netjes heb ik nooit zo gemerkt, maar dat bespreken ze onderling natuurlijk ook niet echt ofzo.
de biggame in duitslandquote:Op zondag 27 maart 2011 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een aantal van mijn team zijn met ze mee geweest naar een Biggame in Duitsland en daar speelde ze volgens hun niet eerlijk en er waren hun bonnen belooft maar die hebben ze niet gekregen
Ohquote:Op zondag 27 maart 2011 17:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is alleen van de Kwalificatiede race punten staan er nog niet bij
Nog fight gehad bij dat gezellige gezin?quote:
Nee, nauwelijks gezien of gesprokenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog fight gehad bij dat gezellige gezin?
Op zich wel goed maar ik weet eigenlijk niet of het wel bij mij past. Thanks 4 asking trouwensquote:
Hoezo niet? De werkzaamheden bedoel je of het gezin?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich wel goed maar ik weet eigenlijk niet of het wel bij mij past. Thanks 4 asking trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |